Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

elskermenn skrev (1 time siden):

Hvilken språkapp brukte du?

Husker ikke navnet på den desverre . Den var på hans telefon . Vi trykket inn rett språk og snakket i den . Den oversette da for oss . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forundret.. skrev (41 minutter siden):

Dette lurer jeg også på.

Jeg hadde den ikke på min telefon , han hadde den på sin . Men fungerte sånn at man valgte språk og man trykket på mikrofon . Så snakket man inn i den og den oversatte . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Fotballfluen said:
  Hide contents

Skjønner hva du mener, men jeg er ikke enig. Med en livspartner som er like livlig og pratsom som hun selv hadde hun ikke kommet til like mye som nå, med Dundar så kan hun stå for 90% av samtalen selv. 

Annema er jo en veldig bestemt og sta dame som liker å få det som hun vil. Det er mye lettere å få det som hun vil med en gutt hun omtrent adopterer fra Tyrkia enn med en norsk mann som kanskje har både egne meninger og selvrespekt.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker også at den kommentaren «advokaten er 100%sikker på at dunder vil komme til Norge til slutt» (husker ikke ordrett 😅

Handler også om at Annema redd han vil gå ifra henne hvis ikke?  
Vi hørte vel aldri advokaten si det på kamera.. ingen profesjonell advokat sier slik.

Når hun snakker norsk med han, så burde hun starte med setninger på barneskole nivå. Men hun bruker ord/utrykk som gir null mening med mindre en kan norsk godt.

hun må også være blind på kroppsspråk, det lyser av hele dunder hva han egentlig føler.. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke denne sesongen er noe særlig å se på ( unntaket er Siri og Emmason da) 

Dundar og AnneMa er over. Det er ikke bare UDI som sier, Dundar distanserer seg, enda tydeligere denne gang. Og kom igjen- han forstår ikke de enkleste spørsmål på engelsk. 
Alicia er en «gammel gris, jeg heier på at voksne kvinner skal eie sin seksualitet, men ikke på denne måten. Det er vondt å se på, og jeg synes Nosa forjener litt mer respekt enn å bli fremstilt som en levende dildo. 
Kristin og Austin er helt greie sikkert- det blir bare litt for heavy religiøst for meg. 
Paret i Ecuador - helt ok- der yngstemann er mer moden en eldstemann. 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes synd på Janet som skal på besøk til Jan i Nittedal. Herregud, der er det vel ikke vært noe vedlikehold på mange tiår. Han har heldigvis plass til 2 på utedoen da. 
Det så rett og slett helt for jævlig ut hjemme hos han. Bare tanken på å ligge i senga hans gir meg grøssninger her. Trur han er en person som aldri skal koste på seg noe nytt 🤮

• Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eva-Lena skrev (38 minutter siden):

Jeg synes synd på Janet som skal på besøk til Jan i Nittedal. Herregud, der er det vel ikke vært noe vedlikehold på mange tiår. Han har heldigvis plass til 2 på utedoen da. 
Det så rett og slett helt for jævlig ut hjemme hos han. Bare tanken på å ligge i senga hans gir meg grøssninger her. Trur han er en person som aldri skal koste på seg noe nytt 🤮

ja den sengen hans var disgusting. om jeg var hun hadde jeg sagt at om hun skal flytte helt til norge så vil jeg i det minste ha innlagt toalett.. jeg hadde nektet. han har sikkert haugevis med kr på bok han der. han bruker det jo ikke på noe. onkel skrue

edit. eller det ser ut som han har brukt kr på tenner, evt gebiss.

Endret av Ænema
  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (1 time siden):

ja den sengen hans var disgusting. om jeg var hun hadde jeg sagt at om hun skal flytte helt til norge så vil jeg i det minste ha innlagt toalett.. jeg hadde nektet. han har sikkert haugevis med kr på bok han der. han bruker det jo ikke på noe. onkel skrue

Sier bare æsj om den mannen 🤮

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (3 timer siden):

Æsj, den forfalne, rotete og skitne rønna han lever i 🤮 Fra rønne på Filippinene til rønne i Norge, men tipper det er renere der hun bor på Filippinene. 

• Liker 31
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Zenhouse said:

Alicia er en «gammel gris, jeg heier på at voksne kvinner skal eie sin seksualitet, men ikke på denne måten. Det er vondt å se på, og jeg synes Nosa forjener litt mer respekt enn å bli fremstilt som en levende dildo. 

Sa de ikke noe om at de hadde lekt hide and seek i senga den første natta?
"I found you hahaha" "Yes you found me..."

Tenker dette er signaler som går rett over hodet på Alicia, Nosa vil ikke. Dette burde ikke sendes på TV, dette er ren utnyttelse av folk som kommer fra dårlige kår som ligger seg til Norge.

• Liker 34
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (2 timer siden):

Sa de ikke noe om at de hadde lekt hide and seek i senga den første natta?
"I found you hahaha" "Yes you found me..."

Tenker dette er signaler som går rett over hodet på Alicia, Nosa vil ikke. Dette burde ikke sendes på TV, dette er ren utnyttelse av folk som kommer fra dårlige kår som ligger seg til Norge.

Dette tenkte jeg også. 

Hadde kjønnene vært bytta på så ville de nok aldri sendt på norsk tv det at en gammel kåt gris hang slevende over en ung kvinne fra vanskelig kår. Og det at han ytret glede over at han slapp å runke når hun kom.  

Han så ikke akkurat så sprudlende happy ut når han sa hun fant ham nei..

Endret av Forundret..
  • Liker 23
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (På 24.3.2023 den 13.29):

Lol han forventer at hun skal rydde og vaske opp etter ham

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskermenn skrev (1 time siden):

Stakkars dame. Mannen har vel knapt tatt i en mopp før 🤢

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskermenn skrev (2 timer siden):

Nå er jeg litt dømmende, men det er ofte menn som har et visst kvinnesyn som "henter" seg dame i Thailand, Filippinene og tilsvarende land. Det er sikkert flere grunner til at de er single og en av de er at norske kvinner er selvstendige, vil ha en karriere og ikke være mannens hushjelp.

Det finnes selvfølgelig unntak, men tror ikke det er tilfelle her 😅

• Liker 26
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tio skrev (På 16.3.2023 den 22.37):

Og tenk hvis det var Nosa som hadde snakket sånn om Alicia så hadde det blitt lynsjestemning foran tvboksene i de tusen hjem. 

Det er lynsjestemning her. Jeg blir kvalm av både Alicia og den godeste Anne Ma. Griskjærringer begge to.

• Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er kjempe rart, enten det gjelder menn eller kvinner som forelsker seg i en som er over 30 år gammel, skal være forsiktig med kritikk siden hun åpenbart er blitt en yndling, og det er vel heller ikke henne jeg reagerer på? Men at én så ung og pen mann som kommer fra et litt fattig land med få muligheter om man ikke har en eller annen fancy utdannelse forelsker seg i en kvinne som er 33 år eldre tviler jeg på, her ligger det nok baktanker om han er aldri så god skuespiller? Jeg tenker jo nett det samme om menn med privilegier som finner ukjente kvinner som er over 30 år yngre. Mulig de er litt betatt, men tror nok privilegiene veier tyngst? 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
20 hours ago, Forundret.. said:

Dette tenkte jeg også. 

Hadde kjønnene vært bytta på så ville de nok aldri sendt på norsk tv det at en gammel kåt gris hang slevende over en ung kvinne fra vanskelig kår. Og det at han ytret glede over at han slapp å runke når hun kom.  

Han så ikke akkurat så sprudlende happy ut når han sa hun fant ham nei..

Nei er ikke like spesielt og modig tror jeg, for menn har jo dradd og hentet unge jenter i årevis. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/24/2022 at 12:24 AM, Guest Lunaris said:

Det der med hun eldre og han yngre var… ekkelt…. Jeg er flere tiår yngre enn henne og syns fortsatt  28 er altfor ungt for meg. Men jeg skjønner heller ikke hvorfor han vil til Norge. Norge er ikke et såå fantastisk land å bo i. 

Det er nok det for Tyrkere og folk fra det fattige Asia, og Afrika. I tillegg til gode trygder har vi stort behov for arbeidskraft uten for mye kompetanse, gratis utdannelse, vi har utrolige mange fordeler mange andre land ikke har.

Kommer man så langt at man får norsk statsborgerskap, har man alle rettigheter også til pensjon. Men én annen stor fordel er det nok at Norge via EUS avtalen har fri flyt av borgerskap i Europa  jeg er ikke så inne på disse reglene, men som jeg har forstått kam han da reise fritt i hele Europa og søke jobber.. Det er ingen hemmelighet at Tyrkere drømmer om å bli medlem av EU pga.disse fordelene. Og det vil jo presidenten også, men det er nok fortsatt en lang vei og gå med en president som er så konservativ.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskermenn skrev (5 timer siden):

Håper det er bein i nesa på Janet og at hun KREVER returbillett strake veien hjem igjen. Stakkars dame. Attpåtil mener Jan at sønnen hennes vil trives der 😳

Æsj, jeg hadde ikke orket å være hjemme hos han uten all verdens vaksiner og smittevern utstyr 🤮

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/24/2022 at 12:41 AM, Guest Bossa Nova said:

Så slemme dere er mot hun Annema. Det sier litt om hvor respektløs man behandler kvinner i Vesten, spesielt jo eldre de blir. Man skal liksom være ung og sprek ellers er det ikke "lov" med et sexliv f.eks. Hva med alle menn som gjør det samme som henne? Og hva vet vi om hva denne mannen føler? Kan hende han kommer fra en kultur der de behandler godt voksne kvinner med respekt. Men når han kommer til Norge så blir han vel påvirket av vårt syn på kvinner som har passert en viss alder.

Veldig enig med deg ang.at folk synes det er så mye verre at kvinnen er så mye eldre enn menn med 30 yngre kjærester. 

Men dette er kanskje litt kvinne er kvinne verst? For øvrig er jeg enig med andre her at det nok er andre ting som lokker han til Norge enn AnneMa, men det er en erfaring hun selv få gjøre. Hun har voksne barn og kan vel tillate seg det meste uten at de har noe de skulle sagt

Jeg sier ikke med det at han ikke kan være litt betatt, men jeg tror dessverre ikke det er hovedmotivasjonen. Men igjen dette er jo noe AnneMa selv erfare, og ikke noe vi andre har noe med.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...