Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

bonsaijenta skrev (26 minutter siden):

Dette var mitt flaut. 

Takk for at du retta på meg🥰

Nina og Erduane (?) med den skjønne babyen deres. Unner den lille familien alt godt. De virker så fine. Håper mannen har fått seg jobb.

Jeg blandet de med Siri og Emason tidligere 🙈😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nutz skrev (3 timer siden):

Hun står alltid og strekker seg og venter på kyss som aldri kommer. Han driter i henne, vil bare ha billetten til Norge. Noen osm vet om han fortsatt er her?

Og den leiligheten, den leiligheten... Men da var ikke leiligheten han var her for, det var jo Alicia 🤣 Jeje 🙄

Endret av K_mb
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sekvensene med Alicia og Nosa må jeg skru av lyden på eller spole forbi. Orker ikke å bli så flau på andres vegne. Husker ikke i farten om hun har barn, men gud, så flau jeg ville vært hvis det var min mor som stod og brettet ut detaljer om sexlivet sitt på TV. 

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, jannihj92 said:

Sekvensene med Alicia og Nosa må jeg skru av lyden på eller spole forbi. Orker ikke å bli så flau på andres vegne. Husker ikke i farten om hun har barn, men gud, så flau jeg ville vært hvis det var min mor som stod og brettet ut detaljer om sexlivet sitt på TV. 

Det er som om hun ikke har utviklet seg mentalt siden hun var 14. I første sesong stusset jeg på hvorfor hun var ufør, men nå begynner det å demre litt. Tipper det er noe slags koblingsfeil i det topplokket. Flaks for Nosa.

• Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (52 minutter siden):

Det er som om hun ikke har utviklet seg mentalt siden hun var 14. I første sesong stusset jeg på hvorfor hun var ufør, men nå begynner det å demre litt. Tipper det er noe slags koblingsfeil i det topplokket. Flaks for Nosa.

Og tenk hvis det var Nosa som hadde snakket sånn om Alicia så hadde det blitt lynsjestemning foran tvboksene i de tusen hjem. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

K_mb skrev (3 timer siden):

Jeg blandet de med Siri og Emason tidligere 🙈😅

Da var det ikke bare meg🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jannihj92 skrev (1 time siden):

Jeg lurte også litt på det, for jeg la merke til skoene i gangen hjemme hos henne at det var flere skopar der som umulig kan tilhøre henne. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nosa kan faktisk sy, og jeg synes han lager ganske så kule klær. Det skal han ha altså. Han designer og syr både dame-og herreklær. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puteflaut å se på Alicia. Herregud, vi skjønner at de har sex, hun trenger da ikke å si det igjen og igjen!!! Og å si at nå trenger hun ikke å bruke dildo!!!? Stakkars barna hennes!!! Og hun ler en skikkelig falsk latter hele tiden!!! Om han typen hennes får bo i Norge, så blir det slutt så fort han har mulighet. For han vil finne seg en mann, han er jo såååå homo!!!!

Siri og Emason er bare skjønne!! Og han er faktisk en mann jeg kan se for meg kan greie å leve i Norge. 

AnneMa og Dundar har jeg ikke troa på, sorry! Jeg synes hun er morsom, og liker henne egentlig bedre og bedre. Men de greier ikke å kommunisere ordentlig. Og nå har vel hun gått konkurs, og da har hun vel ikke økonomi til å få han hit heller. Er det ikke noe krav til at man skal kunne forsørge den man tar inn i landet?

Det homofile paret, der blir det for mye krangling og sjalusi. Har ikke troa på at det holder i lengden. 

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie123 skrev (18 minutter siden):

AnneMa og Dundar har jeg ikke troa på, sorry! Jeg synes hun er morsom, og liker henne egentlig bedre og bedre. Men de greier ikke å kommunisere ordentlig. Og nå har vel hun gått konkurs, og da har hun vel ikke økonomi til å få han hit heller. Er det ikke noe krav til at man skal kunne forsørge den man tar inn i landet?

Uff, så leit for Annema. Hun er ei morsom og herlig dame som jeg unner alt godt. Spesielt med tanke på at jeg ikke er så sikker på at Dundar har gode hensikter, heller. Triste greier!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (På 15.3.2023 den 7.54):

Hvorfor er det ikke teksting? 😵💫

På Discovery+ kan man ta på teksting, om det er til hjelp.

K_mb skrev (14 timer siden):

Dama er 60, og viser frem dildoen foran kamera mens hun fniser som en fjortis. Også viktig for henne å få frem at de hadde hatt seg flere ganger første natten, mens Nosa virket nesten som han hadde "glemt" det 🙈

Jeg har også reagert på dette, hun er jo virkelig ekstrem... Og jeg har rett og slett tenkt på om det kan være at hun gjør det for å liksom "bevise" at han faktisk "liker" henne (i hennes hode: Vi har mye sex = han liker meg/bruker meg ikke bare for å komme til Norge) eller noe slikt? Spesielt hvis hun har fått med seg noe av det folk skriver/sier om de (det vil jeg jo tro?). Den type snakk har jo økt på voldsomt også, som kan være bekreftende i forhold til den mistanken?                       

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (14 timer siden):

Dama er 60, og viser frem dildoen foran kamera mens hun fniser som en fjortis. Også viktig for henne å få frem at de hadde hatt seg flere ganger første natten, mens Nosa virket nesten som han hadde "glemt" det 🙈

Han har vel kanskje prøvd å fortrenge det.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Purple Basil skrev (6 timer siden):

Han har vel kanskje prøvd å fortrenge det.

Jepp derfor "glemt" det. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie123 skrev (7 timer siden):

Puteflaut å se på Alicia. Herregud, vi skjønner at de har sex, hun trenger da ikke å si det igjen og igjen!!! Og å si at nå trenger hun ikke å bruke dildo!!!? Stakkars barna hennes!!! Og hun ler en skikkelig falsk latter hele tiden!!! Om han typen hennes får bo i Norge, så blir det slutt så fort han har mulighet. For han vil finne seg en mann, han er jo såååå homo!!!!

Siri og Emason er bare skjønne!! Og han er faktisk en mann jeg kan se for meg kan greie å leve i Norge. 

Det homofile paret, der blir det for mye krangling og sjalusi. Har ikke troa på at det holder i lengden. 

Har Alicia barn? Har jeg ikke fått med meg. Så utrolig pinlig å se mor utlevere detaljer om sin unge kjæreste sitt utstyr og sexlivet sitt 🫣😳

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (1 time siden):

Har Alicia barn? Har jeg ikke fått med meg. Så utrolig pinlig å se mor utlevere detaljer om sin unge kjæreste sitt utstyr og sexlivet sitt 🫣😳

Jeg kan nesten ikke se for meg at hun har det, men har hun er det isåfall synd på  barna. Lurer isåfall på hvor gamle de er.

noen som vet om hun jobbet før hun ble ufør ? Man må vel ha en minimumsinntekt for å få noen til landet og så mye får man vel ikke som ufør, hvertfall ikke hvis man skal forsørge barn i tillegg ?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Smos1 skrev (1 time siden):

Jeg kan nesten ikke se for meg at hun har det, men har hun er det isåfall synd på  barna. Lurer isåfall på hvor gamle de er.

noen som vet om hun jobbet før hun ble ufør ? Man må vel ha en minimumsinntekt for å få noen til landet og så mye får man vel ikke som ufør, hvertfall ikke hvis man skal forsørge barn i tillegg ?

Fant en artikkel om henne i fvn fra 2016. Der står det at hun har tre barn i tenårene og har jobbet i oljebransjen. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På instagrammen hennes ligger det et bilde med caption "Fastelavensboller laget av min kjære datter". Det er også lagt ut bilde av Nosa nå i mars, men var ikke visumet hans bare på 3 mnd?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smos1 skrev (2 timer siden):

Tror de er 19-30 år. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...