Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Fotballfluen skrev (20 timer siden):

Alicia er så utrolig kvalmende når hun snakker om Nosa. Som om han bare er et sexleketøy, at hun gleder seg til han kommer på besøk så hun slipper å bruke dildo, at utstyret hans er stå stort, at de hadde sex flere ganger første natten osv. Synes jeg ser reaksjonene om mannfolkene hadde snakket sånn om sine kjærester? "Gleder meg til xxx kommer så kan høyrehånden få hvile." "Vi hadde sex hele natten, vaginaen din er så trang" osv. Det hadde jo aldri blitt akseptert. 

All ære til Nosa som orker å spille med, faktisk ha sex med henne så mye, for å få inngangsbiletten til Norge hvor han kan bli både stor fotballspiller og klesdesigner på 1 2 3.....før han skiller seg og gifter seg med en mann.

Endret av Me for life
skrivefeil
  • Liker 35
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne sesongen er nok spikeren i kisten for AnneMa og Dundar. Her får UDI på tape at de faktisk ikke har språk i det hele tatt. 🤯

• Liker 31
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vondt i sjela av Kristin og han kristne fyren hennes. Jeg krympa meg når hun sang på brygga. Jeg kunne aldri tatt henne seriøst om jeg havna på Nav og skulle motta noe form for veiledning fra henne. 

Og han fyren hennes da som sa når hun gav ham klær, det at han aaaaaldri hadde fått gaver fra en kvinne før.. Altså, hva med pengene hun sender til ham???

Jeg legger merke til at jeg liker Annema sin personlighet bedre og bedre jeg. 

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke prippen når det kommer til sex altså, men må si jeg rett og slett synes det er skikkelig pute-tv den måten Alicia snakker om det på. Dama er over 60 år og skal selvsagt få ha et sexliv, men det får da være grenser på fnising, detaljer og utlevering :flau: 

makan

• Liker 41
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

temolitus skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke prippen når det kommer til sex altså, men må si jeg rett og slett synes det er skikkelig pute-tv den måten Alicia snakker om det på. Dama er over 60 år og skal selvsagt få ha et sexliv, men det får da være grenser på fnising, detaljer og utlevering :flau: 

makan

Ja, huff. Hun er bare ekkel slik hun prater. Skikkelig nasty. 

" Slippe dildo"  *fniiiis* 

Folk sier da ikke slikt!! 🤮

• Liker 29
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundret.. skrev (8 minutter siden):

Dama er 60, og viser frem dildoen foran kamera mens hun fniser som en fjortis. Også viktig for henne å få frem at de hadde hatt seg flere ganger første natten, mens Nosa virket nesten som han hadde "glemt" det 🙈

Endret av K_mb
  • Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forundret.. skrev (2 minutter siden):

Vulgært er det🙃

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (1 minutt siden):

Dama er 60, og viser frem dildoen foran kamera mens hun fniser som en fjortis. Også viktig for henne å få frem at de hadde hatt seg flere ganger første natten, mens Nosa virket nesten som han hadde "glemt" det 🙈

temolitus skrev (1 minutt siden):

Vulgært er det🙃

Ja! Jeg er bare sjeleglad for at hun ikke er min mor.

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (38 minutter siden):

Hun har jo ikke skjønt det🤭 Klart hun er elskbar, men ikke nødvendigvis av en relativt kjekk, arbeidsløs tyrkisk 24-åring som hun ikke kan kommunisere med annet enn med gebrokkent engelsk. 

Dundar sa til han som kjøpte kua at han skulle flytte til Norge. Ikke at han skulle flytte til kona si. Så Anne Ma er nok kun inngangsbilletten til Norge.  

Han søker skilsmisse så fort alt er ordnet med oppholdstillatelse å vært gift så lenge som det er krav om i norge.

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (4 minutter siden):

Dundar sa til han som kjøpte kua at han skulle flytte til Norge. Ikke at han skulle flytte til kona si. Så Anne Ma er nok kun inngangsbilletten til Norge.  

Han søker skilsmisse så fort alt er ordnet med oppholdstillatelse å vært gift så lenge som det er krav om i norge.

Ifølge statistikker er dette relativt vanlig for tyrkiske menn som kommer til Norge. Det samme gjelder afrikanske menn.

asiatiske damer derimot, de har en relativt lav skillsmissestatistikk etter de kommer til Norge, til tross for aldersforskjell.

• Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me for life skrev (35 minutter siden):

All ære til Nosa som orker å spille med, faktisk ha sex med henne så mye, for å få inngangsbiletten til Norge hvor han kan bli både stor fotballspiller og klesdesigner på 1 2 3.....før han skillet seg og gifter srg med en mann.

Jeg tenker også det samme, Nosa må jo være homofil ..!

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smos1 skrev (1 minutt siden):

Ifølge statistikker er dette relativt vanlig for tyrkiske menn som kommer til Norge. Det samme gjelder afrikanske menn.

asiatiske damer derimot, de har en relativt lav skillsmissestatistikk etter de kommer til Norge, til tross for aldersforskjell.

Ja, å ennå så lærer ikke norske damer at de blir "lurt". Til tross for rykter å advarsler om dette. Da er det bra vi har UDI som griper inn.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (21 minutter siden):

AnneMa er jo en fresh og festlig dame, men at Dundar som er purung i forhold til henne, arbeidsledig og kommer fra kummerlige kår oppriktig elsker henne...nei det tror jeg ikke. De kan i tillegg knapt kommunisere. Norge med vårt velferdsystem er et drømmeland for en tyrker. Forstår godt at UDI er skeptisk til forholdet.

Endret av K_mb
  • Liker 31
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

K_mb skrev (1 time siden):

AnneMa er jo en fresh og festlig dame, men at Dundar som er purung i forhold til henne, arbeidsledig og kommer fra kummerlige kår oppriktig elsker henne...nei det tror jeg ikke. De kan i tillegg knapt kommunisere. Norge med vårt velferdsystem er et drømmeland for en tyrker. Forstår godt at UDI er skeptisk til forholdet.

Ja ja Anne Ma er søt hun. Men hun vil ikke innrømme at hun blir lurt. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alicia eier jo verken klasse eller hjerneceller. Sekvensene med henne er vanskelig å se på.

• Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (2 timer siden):

Og etter at AnneMa nå nylig ble slått konkurs så er vel Dundars muligheter for å komme til Norge enda mindre...

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
K_mb skrev (2 timer siden):

UDI har utalt at avslaget er blant annet basert på intervjuet Dundar hadde på ambassaden (?) i Istanbul. Regner med han måtte ha tolk da. Men hun får jo ta han litt da, og ikke bare UDI  - kan jo ikke ha virket helt troverdig da. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Siri er kjedelig? Helt uenig! Jeg tror hun er ei skikkelig kjempedame. Det at hun ikke er helt sirkushest på TV er jo bare et pluss. 

Ellers må jeg si at her er det mye rart.

Han fyren til Alicia bare "jeg dro fra landet mitt, Nigeria i Afrika, og nå er jeg i Europa, i Norge... Wow", og så står hun ved siden av han med et påklistret smil og hadde egentlig håpet han skulle si noe om hvor godt det var å se henne igjen. 

• Liker 32
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy_B skrev (28 minutter siden):

At Siri er kjedelig? Helt uenig! Jeg tror hun er ei skikkelig kjempedame. Det at hun ikke er helt sirkushest på TV er jo bare et pluss. 

Ellers må jeg si at her er det mye rart.

Han fyren til Alicia bare "jeg dro fra landet mitt, Nigeria i Afrika, og nå er jeg i Europa, i Norge... Wow", og så står hun ved siden av han med et påklistret smil og hadde egentlig håpet han skulle si noe om hvor godt det var å se henne igjen. 

Enig. 

Jeg skjønner heller ikke hvorfor noen synes Siri er kjedelig. Jeg savnet henne i sesong 2.

Hun virker så varm og god. Lyser godhet i øynene hennes. 

• Liker 19
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (5 timer siden):

Har vel fortrengt den natten 😊

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...