Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Hvitstrietapet skrev (2 timer siden):

Annema har ansatt dundar, men høres mest ut som en slags hushjelp, er han klar over det selv og er det greit for ham? Noen ganger lurer jeg på hvor mye han vet og bryr seg om detaljer. 

Annema stakkars har ikke lest godt nok på udi sine sider. det skal mye til før de godtar «ansettelse» i eget firma eller i nær familie. 😂 Dessuten, hvordan er det med ENK og ansettelse?🤣

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ansette Sundar i eget firma og håpe på opphold ETTER å ha fått avslag på familiegjenforening, jaja lykke til.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruMum skrev (42 minutter siden):

Richel og Tore: var ikke hun gravid i forrige sesong?

Hun trodde hun kunne være gravid, mensen var forsinket. Hun fikk mens til slutt.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nooni skrev (15 timer siden):

Forskjellen på AnneMa og Alicia er at AnneMa har reflektert over livet med Dundar i Norge, hvordan andre forholder seg til han og forholdet deres og diverse utfordringer de kan få, som for eksempel at han kan vise seg å være en annen enn det han har vist seg som (og da er det på hue og ræva ut). 

AnneMa er ikke dum. Hun tar en sjans og er innforstått med konsekvensene. Det er sånn jeg opplever henne hvert fall. 

Så Enig i dette! Alicia har ikke reflektert over slike ting i det hele tatt, virker det som.. og hun villeder jo Nosa om hva slags liv han kan få i Norge….

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amaryllish skrev (På 26.10.2022 den 19.34):

Dette lurer jeg også på! Ingen som har hørt episoden? Leste også på Annemas Facebook at de har fått så mange henvendelser på at de var stygge mot hun og Dundar og at de adresserer kritikken den nyeste episoden  🫠

Jeg hørte på episoden da den kom, men har glemt mye av hva den dreide seg om 😅 Lisa Tønne imiterer i alle fall dialekten til AnneMa. Kan høre den på nytt og prøve å gi et slags sammendrag 😜

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jannihj92 skrev (13 minutter siden):

Jeg hørte på episoden da den kom, men har glemt mye av hva den dreide seg om 😅 Lisa Tønne imiterer i alle fall dialekten til AnneMa. Kan høre den på nytt og prøve å gi et slags sammendrag 😜

Sånn. Det er kun de første 5 minuttene av episoden de egentlig prater om Grenseløst Forelsket.

De sammenlikner Dundar med en barnebrud og snakker om at Annema og Dundar har en bucketlist med ting de skal gjøre sammen, bl.a. å besøke Trollpikken (?) og å ta berg-og-dalbane. Her ler de av Annemas uttalelse av ordet "rollercoaster" fordi det høres ut som hun sier "holocaust". Lisa Tønne nevner at hun har begynt å følge Annema på Instagram og at hun underholdes veldig av henne.

Og det er egentlig det. Resten av episoden handler om andre ting.

Link til episoden for de som måtte ha Podme-abonnement og ønsker å høre selv;

https://podme.com/no/lyssna/905229

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

misssixty skrev (12 timer siden):

Får de betalt for å delta i programmet tro?

Har lurt på det samme.. Tipper de får sponset evt flyreiser til Tyrkia, England, Gambia, Brasil....

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

misssixty skrev (14 timer siden):

Får de betalt for å delta i programmet tro?

Selvfølgelig får de det!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er utrolig respektløst av Tore å røyke inne, nå når Richel har flyttet inn.

Forstår at han har vært ungkar i 30 år, men når hans store kjærlighet har flyttet inn, så får han pinadø røyke på verandaen.

Fatter ikke at hun finner seg i det🤢

Endret av Tough cookie
  • Liker 24
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (2 timer siden):

Jeg synes det er utrolig respektløst av Tore å røyke inne, nå når Richel har flyttet inn.

Forstår at han har vært ungkar i 30 år, men når hans store kjærlighet har flyttet inn, så får han pinadø røyke på verandaen.

Hun prøver jo å motivere han til å slutte.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (7 timer siden):

Ok det har jeg ikke fått med meg, men han burde jo gjort dette av seg selv.

Er det ikke planer om at sønnen hennes skal flytte opp til Norge? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tough cookie skrev (54 minutter siden):

Sønnen skal komme etter hvert. Tror ikke hun har fått opphold på varig basis, skal ikke si det sikkert.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (19 timer siden):

Helt enig. Røyksky rundt han hele tiden. Oser dårlig helse fra topp til tå. Minner meg om en herjet ranglefant. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (12 timer siden):

Det er planen at sønnen også skal komme.

Og at de prøver å gifte seg før Richel på tilbake. Hun har bare turistvisum, og må tilbake før 3 mnd er gått.

Men gifter de seg kan de vel søke familiegjenforening vil jeg tro.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Duff skrev (19 timer siden):

Ja, sa hun ikke noe om at hvis han fortsetter å røyke så blir han låst inne i kjelleren? 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, tonebelinda said:

Det er planen at sønnen også skal komme.

Og at de prøver å gifte seg før Richel på tilbake. Hun har bare turistvisum, og må tilbake før 3 mnd er gått.

Men gifter de seg kan de vel søke familiegjenforening vil jeg tro.

Det er ikke lov å gifte seg på turistvisum. De må gifte seg i hennes land eller søke om å få gifte seg i Norge. Det tar også tid å søke om å få gifte seg. Man klarer ikke det på 3 måneder. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alyanna skrev (2 timer siden):

Det er ikke lov å gifte seg på turistvisum. De må gifte seg i hennes land eller søke om å få gifte seg i Norge. Det tar også tid å søke om å få gifte seg. Man klarer ikke det på 3 måneder. ?

De skulle søke om det kom vel fram i episoden på onsdag. Men var usikre om de fikk svar før hun måtte reise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alyanna skrev (18 timer siden):

Man kan gifte seg på besøksvisum/turistvisum,  jo. Men man må ha prøvingsattest, og det kan ta tid.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...