Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Motelvibes skrev (30 minutter siden):

Alicia sa han var 28, men han er 25? Eller er han enda yngre egentlig? Bisart.

I artikkelen i dag stod det at han er 27. 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (Akkurat nå):

I artikkelen i dag stod det at han er 27. 🤷🏼‍♀️

Han uttalte selv i første program at han var 25. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (Akkurat nå):

Han uttalte selv i første program at han var 25. 

men han sa også at han hadde en klesbutikk (?) a long time a go! 😂 altså da han var 7 år? 😂🙈

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (Akkurat nå):

men han sa også at han hadde en klesbutikk (?) a long time a go! 😂 altså da han var 7 år? 😂🙈

Ja historien henger bra sammen 😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (1 minutt siden):

Ja historien henger bra sammen 😂

Ekstremt.. får meg til å glede meg til hver onsdag kl 21.30! 😂😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kakaoen skrev (17 minutter siden):

Det er gjensidig utnyttelse når det er flere tiårs forskjell .. Tror ikke disse ungguttene er veldig interessert i å «ta seg av» aldrende damer. Men hun med drosjesjåføren vil kanskje ta seg vel av ham. Hun vil gjøre alt for sønnen sier hun, og vil kanskje i takknemlighet gi ham som gjør det mulig noen gode år? Vanskelig dilemma med utbytting synes jeg, noen kan bli fornøyde med det men ikke alle .. Tiden vil vise 😊

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (1 time siden):

Alicia sa han var 28, men han er 25? Eller er han enda yngre egentlig? Bisart.

🙈🙈🙈 Neineinei, begynner å bli verre enn 90’days jo! 😂😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krepsekvinnen skrev (På 22.9.2022 den 15.15):

Luiz og Josephine skal skilles 

Det synes jeg var leit. Kanskje de hadde hatt det bedre ved å bo i Brasil ?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (4 minutter siden):

Det synes jeg var leit. Kanskje de hadde hatt det bedre ved å bo i Brasil ?

Det virket som de kranglet like mye der 😞

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke på de forholdene i serien, med unntak av de som er helt unge. En annen ting jeg reagerte på var hvordan Josephine og Luiz hadde råd til stadig vekk reise mellom landene. De hadde jo veldig dårlig råd når de var i Norge, likevel dro hun etter ham til Brasil. Det koster jo...

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, MIapernille said:

Jeg tror ikke på de forholdene i serien, med unntak av de som er helt unge. En annen ting jeg reagerte på var hvordan Josephine og Luiz hadde råd til stadig vekk reise mellom landene. De hadde jo veldig dårlig råd når de var i Norge, likevel dro hun etter ham til Brasil. Det koster jo...

Det er ikke nødvendigvis så dyrt å fly til brasil og hun betalte sikkert ikke noe for å bo der. Utgifter for å leve er lavere der nede enn her i Norge, så de kan jo ha spart en stund og brukt alle pengene på den reisen

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddet for: 

• * Krenkende, hetsende, injurierende utsagn, samt trakassering eller trusler.
  • * Latterliggjøring
  • * Brukerdebatt eller brukerangrep.
  • * Persondebatt eller personangrep.
  • * Spekulasjoner eller ryktespredning
  • * Gjengivelse av tekst, bilder og annet innhold fra eksterne sider.
  • * Diskriminerende, nedsettende eller hatefullt innhold.
  • * Avsporinger.

Christina82, mod

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (På 29.5.2022 den 0.54):

Hva med thaidamen og han gamle taxisjåføren fra Bergen? Hvorfor skal hun bli forelsket i han?

Hvem har sagt at hun egentlig er forelsket?  Gullbilletten er i boks!

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinkle~ skrev (På 21.9.2022 den 22.27):

Han er helt opphengt i at han er sammen med en «white woman» som er «rik».

Lurer litt på baktanken her også jeg. Hva tror dere?

Han ønsker et bedre liv men i mine øyne så har han for gode tanker om Norge. Han tror at han kan få arbeid ned engang her 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Eleaelea skrev (53 minutter siden):

Hvem har sagt at hun egentlig er forelsket?  Gullbilletten er i boks!

Ja. Sa hun ikke i  en av episodene i første sesong at kvinner i hennes hjemland som var i hennes alder og med barn ikke var ønsket av det motsatte kjønn? 

Om hun ikke skulle få adgang til Norge så har Tore allerede gitt henne, og familien hennes også for den del en høy status i bygden hun og familien hennes bor i. Jeg tror ikke at hun er forelsket i Tore men at hun er forelsket i mulighetene han gir henne og familien hennes. Og ikke minst er hun takknemlig, noe som nok gjør at hun vil ta vare på ham i fremtiden om hun får lov. 

Nosak ser ut som han stålsetter seg når han ser at de våte kyssene er i anmarsj. Og hva er det med de neglene?? 

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLR skrev (53 minutter siden):

Han ønsker et bedre liv men i mine øyne så har han for gode tanker om Norge. Han tror at han kan få arbeid ned engang her 

Han kommer til å få sjokk hvis han i det hele tatt får muligheten til å komme hit. 

Hun som er trygdet får nok aldri ham hit. Hvordan skal hun kunne forsørge ham? 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundret.. skrev (7 minutter siden):

Ja. Sa hun ikke i  en av episodene i første sesong at kvinner i hennes hjemland som var i hennes alder og med barn ikke var ønsket av det motsatte kjønn? 

Om hun ikke skulle få adgang til Norge så har Tore allerede gitt henne, og familien hennes også for den del en høy status i bygden hun og familien hennes bor i. Jeg tror ikke at hun er forelsket i Tore men at hun er forelsket i mulighetene han gir henne og familien hennes. Og ikke minst er hun takknemlig, noe som nok gjør at hun vil ta vare på ham i fremtiden om hun får lov. 

Nosak ser ut som han stålsetter seg når han ser at de våte kyssene er i anmarsj. Og hva er det med de neglene?? 

Jo, hun sa også ved en anledning at hun takker Tore for at han vil ha henne, eller noe sånt. Og at hun var for gammel til at noen ville ha henne. Jeg tror nok det er kjærlighet i bildet, og takknemlighet, og lykke over at noen vil ha henne og reiser land og strand for henne, og redder landsbyen med vann. Det er veldig trist at holdningen der er sånn at hun er skrap og utgått på dato i den alderen, hun virker som en flott og kjærlig person som oppriktig bryr seg. 

• Liker 30
  • Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (10 timer siden):

Det er ikke nødvendigvis så dyrt å fly til brasil og hun betalte sikkert ikke noe for å bo der. Utgifter for å leve er lavere der nede enn her i Norge, så de kan jo ha spart en stund og brukt alle pengene på den reisen

Men altså. Hvis jeg ikke husker feil var det så dårlig at hun gikk for å hente gratis mat fra frelsesarmeen eller andre som leverte ut.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...