Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

esmeralda1 skrev (Akkurat nå):

Mener det kom frem nå i episode 2 eller 3 🤔

Hmm....ok ja, du sier noe. Syns de har vært slik ganske lenge jeg, så bare lurte på om de konkret hadde skilt seg i offentlighetens lys. Når jeg sjekker instagrammen hennes, så er han helt borte. Hun poserer og er lettkledd
i forskjellige varianter. Når en ikke har noe spesielt å meddele verden, så kler en av seg. Alt i rute altså. :klo: 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte se  episode 1 sesong 1 på nytt nå. Kan noen være så snille og si jeg hørte feil ??? Dunder sier de " snakket " 5 timer på nettet første gangen og da fridde han til henne ? Det går bare ikke ann 🤭

Jeg blir altså målløs..

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (Akkurat nå):

Måtte se  episode 1 sesong 1 på nytt nå. Kan noen være så snille og si jeg hørte feil ??? Dunder sier de " snakket " 5 timer på nettet første gangen og da fridde han til henne ? Det går bare ikke ann 🤭

Jeg blir altså målløs..

Hun la i vei på norsk mens han ehm😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinneguide skrev (7 minutter siden):

Hun la i vei på norsk mens han ehm😂

😂 Men hvordan ? Han snakker ikke engelsk, ikke snakker hun tyrkisk ! Skjedde samtalen og frieriet på tegnspråk ?

Jeg fatter det rett og slett ikke 🙄

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det fler som la merke til at Nosak sa i klippet «dette skjer neste gang» at han siterte bibelen hvor kona til Abraham hadde fått barn da ho var 90(?).. Så hvis Gud vil så kan det skje?

Eller var jeg helt i svima i slutten av episoden i går kveld 🙈

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (2 minutter siden):

Var det fler som la merke til at Nosak sa i klippet «dette skjer neste gang» at han siterte bibelen hvor kona til Abraham hadde fått barn da ho var 90(?).. Så hvis Gud vil så kan det skje?

Eller var jeg helt i svima i slutten av episoden i går kveld 🙈

Du hørte riktig. Samme som Michael & Angela i 90DF😅

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (På 15.9.2022 den 8.56):

Jeg syns han fra Nigeria virka litt femi. 

Er Siri fra Bergen med denne sesongen? De var min favoritt. Siri virka så varm og god og kjærligheten deres virka ekte. 

Nei, Siri og Emason er ikke med i serien lengre. (Jeg kjenner familien hennes, så er helt sikker).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondiemamma skrev (4 minutter siden):

Nei, Siri og Emason er ikke med i serien lengre. (Jeg kjenner familien hennes, så er helt sikker).

Det var synd, men håper det går bra med dem. De virka så fine❤️

• Liker 19
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I episode to, hvem var det som sendte meldinger til Josephine og sa at hun måtte levere tilbake ting?🤔

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (6 timer siden):

Uansett så var budskapet mitt, hadde Dunder vært stolt av AnneMa og elsket henne. Så hadde familien forlangt og få møte henne før det i det hele tatt var snakk om forlovelse. Jeg ble dratt over hele landet for at hele familien skulle få se denne hvite ikke muslimen som skulle inn i familien 😂 Ekteskap og barn er ekstremt viktig for tyrkiske familier. Hadde jeg vært 62 år tror jeg vi åsså hadde giftet oss alene og bodd i leid leilighet når jeg var der. Mulig noen synes jeg er slem nå, men dette er ikke noe nytt at tyrkiske unge gutter finner seg en eldre dame som billett ut av landet. Tyrkere som ikke er rike kan ikke en gang få reise ut av landet på ferie om de ikke har en garantist dit de skal. 

Jeg mener de har møttes nå ja. Men tror nok ikke moren snakker engelsk. Og hva AnneMa blir presentert som aner vi jo ikke. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

esmeralda1 skrev (4 timer siden):

Jeg blir altså målløs..

Dette samsvarer ikke helt med historien hun fortalte i podcasten nettopp. De «snakket»  5 timer første gang ja, men så tok hun ikke mer kontakt og tenkte at hvis han virkelig var interresert i kontakt, ville han da «komme» til henne. Derav Facebook-historien jeg nevnte tidligere. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett episode 2. Huff jeg blir nesten flau på deres vegne kjenner jeg. Spesielt de to i Gambia.  Syns litt synd i de to i Bergen og graviditeten. De ser jo ut som ett alright par da syns jeg.  Josephine og Luis er også ett fint par syns jeg men skjønner at de sliter med kommunikasjonen og det kommer vel frem etter hvert at man er litt forskjellige. Det er det nok flere av denne gjengen som vil oppleve vil jeg tro. Palmesus og start ja... he he he... Jeg syns ikke han i Gambia der er noe kjekk jeg... syns dere det? Hva er det hun ser i han der ? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondiemamma skrev (23 timer siden):

Hvordan går det med Siri og Emason? Et de fortsatt gift? Fått barn? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jo sett at Josephine og luiz er skilt. Ingen bombe akkurat men de virket veldig forelsket i utgangspunktet. Så ble det mye krangling om bagateller og dårlig råd  Det jeg aldri forsto var at ikke Joesphine jobbet litt mer og kom over det lave beløpet for gjenforening. Det er under trehundre tusen og en ung og frisk person burde klare det. Litt mer yoga eller en liten tilleggsjobb ville ordnet det enkelt ….

Endret av Justlooking
Klarte å skrive yoga feil 😂
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lew skrev (7 timer siden):

Var en reklame for grenseløs kjærlighet.Han skreiv at en eks svoger av AnneMa ikke hadde kontroll på mange menn hu har prøvd å få inn i landet her.Så derfor hu kansje får så mye avslag av udi.

Tror hun har vært gift med en ung mann fra Irak

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som han er i Norge på turistvisum.. Skal lete etter han i sentrum i håp om å få autografen til den kommende Palmesus/Start/Designer stjernen. 😎😂

Bilde fra Fevennen i dag.

93B7DFA4-05D5-4BF4-AB38-3196EBB07841.jpeg

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...