Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

440 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kakaoen skrev (2 timer siden):

Jeg lo høyt.. uff 😂😂🙈 

Høres ut som ho skal prøve å rekruttere han til Start fotballklubb også 🤪

Akkurat når det gjelder disse to så opplever jeg at svindelen går begge veier. Han vil komme seg til Norge, hun lurer ham ved å male luftslott om hvor suksessfull han skal bli i Norge. Historiene hun spinner, bl.a at det ikke finnes designere i Norge og gir inntrykk av at han kan spille for Start, er jo ren løgn. Han kommer til å få seg en real smell om han kommer til Norge og finner ut at det er begrenset med jobber han kan ta og at det kreves MYE økonomisk kapital for å bli designer. Han snakker om at hun er hvit og norsk og hvor status det er for ham. Ironisk nok er hun hverken norsk eller hvit, hun er fra latinamerika🤷‍♀️ Og trygdet...

• Liker 39
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sett 1 episode av sesong 2 og ja var et par nye der. Det er kult. 60 åringen og han fra Nigeria blir interessant å følge. Litt enig i at begge blir lurt her😂. 28 år er for ungt i mine øyne. Skulle blitt med jeg og med den 15 år yngre flyvende hollender😂. Nei at de tør. Hadde følt jeg hadde driti meg loddrett ut med å gå på tv med noe sånt. Bedre å drite seg ut.. uten å komme på tv lissom😂.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (9 timer siden):

Jeg forstår ikke hvorfor Anne Ma gidder og kaste bort så mye energi- krefter- penger- omsorg for en mann som bare vil ha en billett til Norge. At hun ikke skjønner det er et spill for galleriet? Fuckboy. Hun kan flytte til Tyrkia til han. Tipper forholdet varer ikke lenge da. 

Jeg mistet all respekt for AnneMa da hun uttalte at man ikke trenger felles språk for å kunne ha et forhold- hun brukte da «døvstumme» som et eksempel.
Ja innrømmer at dette er en rød klut for meg, dette reagerer jeg personlig på, for -  1: det heter ikke døvstum, men døv. 2: Døve har selvfølgelig et felles språk-tegnspråk. 

1 sept i år ble det sendt en podcast episode ( Sykt ærlig med Martine Halvorsen). 
AnneMa forteller der om da de traff hverandre via en dating app. De chattet der, og så avventet hun til han tok kontakt igjen- det beviste hans genuine interesse for henne.

Men - hun sier han måtte få hjelp av andre til å opprette Facebook, for det hadde han aldri hatt før (!).  Det kan ikke stemme - det ligger minst to andre profiler av han på FB, fra 2016. Og antagelig en fra 2011 også. ( ser så ung ut på det profilbildet at jeg kan ta feil der). 
Hun sier så videre at hun aldri har tatt ham i en løgn. 
Så- enten lyver han for henne, eller så lyver hun i podcasten.  

• Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Zenhouse said:

Jeg mistet all respekt for AnneMa da hun uttalte at man ikke trenger felles språk for å kunne ha et forhold- hun brukte da «døvstumme» som et eksempel.
Ja innrømmer at dette er en rød klut for meg, dette reagerer jeg personlig på, for -  1: det heter ikke døvstum, men døv. 2: Døve har selvfølgelig et felles språk-tegnspråk. 

1 sept i år ble det sendt en podcast episode ( Sykt ærlig med Martine Halvorsen). 
AnneMa forteller der om da de traff hverandre via en dating app. De chattet der, og så avventet hun til han tok kontakt igjen- det beviste hans genuine interesse for henne.

Men - hun sier han måtte få hjelp av andre til å opprette Facebook, for det hadde han aldri hatt før (!).  Det kan ikke stemme - det ligger minst to andre profiler av han på FB, fra 2016. Og antagelig en fra 2011 også. ( ser så ung ut på det profilbildet at jeg kan ta feil der). 

Jeg tror ikke hennes generasjon evner å sjekke sånt. Det slår dem liksom ikke at man kan ha flere fb profiler.

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Nå har Annema hyret en advokat som kan hjelpe henne med å få Dundar til Norge. Tjener hun så bra at hun har råd til det? 

Den røykingen til han bergenseren er ille. Han røyker jo konstant og innendørs også. Det hadde jeg virkelig ikke orket. Jeg håper for hans del at han kutter den ut. 

Da Richiel lagde mat for første gang…🙈🫣 Uff jeg var redd for at det skulle begynne å brenne og hun var så rolig.

Nosak har store ambisjoner i Norge og Europa. Han kommer til å bli så skuffa når han finner ut at det skal veldig mye til å bli en fotballspillende, artist designer i Norge og i Europa. Hvis han i det hele tatt kommer seg til Norge da.

Var det i det hele tatt noen som hadde troen på at forholdet til Joesphine og Luis ville vare?

Jeg ligger en episode foran, tror jeg. Så jeg skriver i spoilertag.

• Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (1 time siden):

Jeg er så enig med deg i alt du sier her. Bare det at AnneMa og Dunder har giftet seg uten famile og venner er et stort rødt flagg. Hun har heller ikke møtt familen hans ? Jeg er selv gift med en fra Tyrkia, vi har vært sammen i 20 år Jeg var hjemme hos familien hans og de likte meg godt  Vi forlovet oss sammen med stor familien, venner og naboer, da dette er en viktig seremoni for dem. Slik ble det også med bryllupet vårt, med begge våre sine familier tilstedet, Bare det at hun ikke får hilst på familen hans ? Kjære AnneMa, ser du ikke hva som skjer ? Og hun er forbanna på UDI ! Jeg skjønner UDI godt jeg, har sett så altfor mange AnneMa og Dunder salt på mine reiser i Tyrkia, De blir brukt for at gutten skal få reise å få et godt liv og å kunne forsørge familien hjemme i Tyrkia. Beklager men dette er sånn både jeg og minn mann ser på dette. Jeg spurte mannen min hva han tenkte om dette, han lo og sa rødt pass er det eneste han vil Dundar  er ute etter

• Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (3 minutter siden):

Jeg er så enig med deg i alt du sier her. Bare det at AnneMa og Dunder har giftet seg uten famile og venner er et stort rødt flagg. Hun har heller ikke møtt familen hans ? Jeg er selv gift med en fra Tyrkia, vi har vært sammen i 20 år Jeg var hjemme hos familien hans og de likte meg godt  Vi forlovet oss sammen med stor familien, venner og naboer, da dette er en viktig seremoni for dem. Slik ble det også med bryllupet vårt, med begge våre sine familier tilstedet, Bare det at hun ikke får hilst på familen hans ? Kjære AnneMa, ser du ikke hva som skjer ? Og hun er forbanna på UDI ! Jeg skjønner UDI godt jeg, har sett så altfor mange AnneMa og Dunder salt på mine reiser i Tyrkia, De blir brukt for at gutten skal få reise å få et godt liv og å kunne forsørge familien hjemme i Tyrkia. Beklager men dette er sånn både jeg og minn mann ser på dette. Jeg spurte mannen min hva han tenkte om dette, han lo og sa rødt pass er det eneste han vil Dundar  er ute etter

Hun har visst møtt familien hans nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flowery skrev (7 minutter siden):

Hun har visst møtt familien hans nå.

Er det hun som sier det ? El kommer det nå i denne sesongen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (54 minutter siden):

Er det hun som sier det ? El kommer det nå i denne sesongen ?

Det var i et blad eller avis at hun har møtt familien og hun og svigermor er visst gode venner. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så gårsdagens episode, og jeg kjenner igjen mye av det som Luiz og Josephine sliter med. 

Da eksen min flyttet til Norge hadde vi og en periode med veldig lite pæng. Han hadde ikke fått arbeidstillatelse ennå og jeg hadde en deltidsjobb, så vi hadde lite. Det sleit skikkelig på forholdet en stund, for det var tøffe prioriteringer, uenigheter om hva som var viktig osv. I tillegg var det tøft for han at han ikke kunne jobbe.
Så jeg kjenner igjen mye av de de styrer med nå.

Vi hadde også samme forskjeller i kommunikasjonsstil, hvor jeg minnet veldig om Josephine og eksen om Luiz. 
Needless to say at det ikke funka i lengden, jeg følte meg ensom i forholdet og han mistrivdes i kalde Norge.
Men vi var sammen i over 10 år og fikk et barn. Burde egentlig gjort det slutt leeeeenge før, men det var ikke så lett.

• Liker 5
  • Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nutz skrev (14 timer siden):

Han nigerianeren så ut som han var på stranda med bestemoren sin der hun gikk med vesken, brillene og det skautet på hodet 

Jupp, det så ikke bra ut, men han er en "designer" og har en meget frivillig utstillingsmodell i henne. 

Det undres meg hva de (og mange andre i samme gruppen "kjærester") kan ha snakket om i all den tiden før de fysisk traff hverandre, når de heller ikke nå har klart å bli kjent med hverandre såpass at de kan ha en skikkelig samtale og heller surrer i vei med høflighetsfraser, komplimenter for overfladiskheter og litt smålatter som ofte høres veldig falsk ut, spesielt for hans del i alle fall.

Jo, jeg heller også mot å tro at han tilhører "den andre siden" og går igjennom hva som helst for å bli en "verdenskjent designer, sanger og fotballspiller" i et land som visstnok skal være rensket for slikt i utgangspunktet. Vi i norge rett og slett bare venter med stor iver og lengsel på nettopp ham. Hurra! :flagg: 🎈 :) 🏳️‍🌈           

Bevare meg vel som de begge kommer til å realitetsbuklande med et megaplask nær festivalens scene
på stranden, om ikke så lenge.  :sjokkbla: Kjøyr film! 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Jupp, det så ikke bra ut, men han er en "designer" og har en meget frivillig utstillingsmodell i henne. 

Det undres meg hva de (og mange andre i samme gruppen "kjærester") kan ha snakket om i all den tiden før de fysisk traff hverandre, når de heller ikke nå har klart å bli kjent med hverandre såpass at de kan ha en skikkelig samtale og heller surrer i vei med høflighetsfraser, komplimenter for overfladiskheter og litt smålatter som ofte høres veldig falsk ut, spesielt for hans del i alle fall.

På Nosa og Alicia er dette spesielt tydelig, de har ingenting å snakke om.
"Mmm milk." "Yes good milk" "Breakfast is done" 

Og når hun vil ha kroppskontakt første gang de møter etter å ha lengtet etter han i over 2 år sier han bare "calm down" og manuvrere seg unna forsøkene på kyssing. Om ikke hun merket avvisningen der og da MÅ hun da se det på TV?!

• Liker 27
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig underlig er det. Hun er såkalt full av fyrrig lengsel. Han er det ikke...og hun ser ingenting. :klo: 

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så var budskapet mitt, hadde Dunder vært stolt av AnneMa og elsket henne. Så hadde familien forlangt og få møte henne før det i det hele tatt var snakk om forlovelse. Jeg ble dratt over hele landet for at hele familien skulle få se denne hvite ikke muslimen som skulle inn i familien 😂 Ekteskap og barn er ekstremt viktig for tyrkiske familier. Hadde jeg vært 62 år tror jeg vi åsså hadde giftet oss alene og bodd i leid leilighet når jeg var der. Mulig noen synes jeg er slem nå, men dette er ikke noe nytt at tyrkiske unge gutter finner seg en eldre dame som billett ut av landet. Tyrkere som ikke er rike kan ikke en gang få reise ut av landet på ferie om de ikke har en garantist dit de skal. 

• Liker 17
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...