Gå til innhold

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

444 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nuppidu skrev (6 timer siden):

Stemmer det. Jo det har han nok, men hvem vet om de hjelper han eller ei. Det er jo ganske selvpåført å være der langt utover vusumstiden samt ikke ha noe oppsparte penger. blir spennende å se om han kommer seg hjem, for det gjør han ikke dersom han ikke betaler for seg. Føler med han, han har i følge han selv ligget ute på gaten i flere netter og fikk husly av noen fremmende. Håper han kommer seg hjem til slutt og forsøker å ordne opp i livet sitt.. samtidlig er det noe som skurrer ved han, da det ikke er første gang han går ut offentlig og spør etter penger

Sist gang jeg hørte noe om han, tror jeg han søkte jobb i Kr.sand, for å flytte dit med Ina. 
Enig at det skurrer mye her, han er intens på sosiale medier, legger ut mye Valhalla , boksefigther og gaming relatert. Og ser ut som han anser seg selv som en viking som slåss i Manila. 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Zenhouse skrev (2 timer siden):

Sist gang jeg hørte noe om han, tror jeg han søkte jobb i Kr.sand, for å flytte dit med Ina. 
Enig at det skurrer mye her, han er intens på sosiale medier, legger ut mye Valhalla , boksefigther og gaming relatert. Og ser ut som han anser seg selv som en viking som slåss i Manila. 

Jepp, jeg fikk det samme inntrykket av han på tv serien. Mine mistanker ble også sterkt bekreftet da jeg besøkte fb profilen hans. Men håper jo for all del at det går bra med han. Jeg hadde aldri troen på ina og Benjamin i utgangspunktet da de framsto som helt forskjellige personer. Ina virket mer oppegående om det er lov å si, mens Benjamin virket svært intens, og jeg fikk en følelse av at han er 100% avhengig av å være med ina samt kontrollerende osv. så ingen bombe at det forholdet tok slutt. Han reiste vell dit i starten på 2025 og skulle bare være der 1 mnd på turistvisum. Hvordan i alle dager har han greid seg de 7 andre månende sånn rent økonomisk lurer nå jeg på..

han la ut på snap for noen uker siden og forklarte årsaken til bruddet, jeg sjønte ingenting av forklaringen hans men tolket det som at de hadde kranglet, han hadde vært ute på en lang tur og skadet foten, og da han kom hjem ble han nektet å komme inn i leilgiheten av broren til ina

• Liker 6
Skrevet
Nuppidu skrev (16 timer siden):

Slutt mellom ina og Benjamin. Han tigger penger på en Facebook-gruppe fordi hun har alle pengene. Han er i philipinene og har vært der på oversatay i 7-8 mnd, dvs at han har noen heftige bøter i vente! Huff.. Siden det er slutt og han er uten penger i philipinene kan jeg tenke meg at han har det kjipt nå!

Hvilken gruppe?

Skrevet
Flamme skrev (55 minutter siden):

Hvilken gruppe?

Norsk- filippinsk nettverk, men innleggene som jeg refererte til er slettet

Skrevet
Nuppidu skrev (14 minutter siden):

Norsk- filippinsk nettverk, men innleggene som jeg refererte til er slettet

Ser han skrev der at han fikk lønn i juli så jobber vel der nede :)

Skrevet

Ser ut som han jobber delvis som dj, i følge Facebook

Skrevet
Vampyrina skrev (13 minutter siden):

Ser ut som han jobber delvis som dj, i følge Facebook

Lurt å jobbe ulovlig og i tilegg være der ulovlig😅

• Liker 1
Skrevet

Sjekket Facebooken til Benjamin.

Og hjelp 😂

Poster masse om å være en ulv, Andrew Tate, viking opplegg. Så utrolig mye kleint. Skjønner godt det ble slutt. Ina virket mer normal. 

• Liker 7
Skrevet
Flamme skrev (31 minutter siden):

Sjekket Facebooken til Benjamin.

Og hjelp 😂

Poster masse om å være en ulv, Andrew Tate, viking opplegg. Så utrolig mye kleint. Skjønner godt det ble slutt. Ina virket mer normal. 

Ja jeg vet 🥲 fyren trenger jo hjelp. Skjønner ikke at produksjonen godtok at de skulle få være med, fyren virker jo ikke frisk

• Liker 3
Skrevet
Nuppidu skrev (3 timer siden):

Ja jeg vet 🥲 fyren trenger jo hjelp. Skjønner ikke at produksjonen godtok at de skulle få være med, fyren virker jo ikke frisk

Nei, mye som skurrer med han. I følge en tidligere spleis han hadde, så var han rusavhengig og hadde forbruksgjeld. Bare måten han skriver på er spesiell.. skjønner ikke hva Ina så i han. Han er sikkert snill, men har flere utfordringer som ikke er så positive for en partner. 

• Liker 2
Skrevet
Apekatten skrev (På 24.10.2025 den 16.20):

Nei, mye som skurrer med han. I følge en tidligere spleis han hadde, så var han rusavhengig og hadde forbruksgjeld. Bare måten han skriver på er spesiell.. skjønner ikke hva Ina så i han. Han er sikkert snill, men har flere utfordringer som ikke er så positive for en partner. 

Ja.. fyren er en katastrofe. føler med han da han mistet faren sin til kreft i serien, etterfulgt av gjeldsproblemer. men virker ikke som om han har tatt noe ansvar for problemene sine. Det blir litt som å stikke hodet i sanden og håpe at ting ordner seg. Tror det er bra at forholdet tok slutt, han virket helt besatt av henne. Nå har han muligens sjangs til å jobbe mer med seg selv. Men jeg forstår ikke hva ina så i han. Hu er jo veldig pen, intelligent og hadde en god karriere innenfor modellbransjen. Åsså blir hun sammen med en «boms» med gjeld fra Moi. 😅🫣

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...