Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

440 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Saltwatertaffy skrev (På 6.10.2023 den 16.51):

Benjamin og Ina: som flere har nevnt, så virker det som at hele hans verden er henne. Han blir nok veldig intens, og ser for meg han kan bli veldig sjalu også? Ina virker svært oppegående og vil tro hun etterhvert føler seg kvalt av han. Jeg fikk også litt incel-vibes av han. Jeg plukka opp en litt bitter undertone når han sa det med at kjærligheten til Ina var noe helt annet enn de norske forhold, eller noe i den duren. Og med den økonomiske situasjonen hans som er nevnt her, så virker ikke dette lovende.. 

Kristin: Fikk vondt av de utsulta hestene, spesielt den røde hesten. Lurer på hvorfor Kristin og typen ikke ser dette selv og avbryter rideturen. Som kristne skulle man jo tro at de var opptatt av at både dyr og mennesker skal ha det bra. Når de ikke stoppa det selv skulle produksjonen brutt inn og sagt nei. Det er svært smertefullt for så avmagrede hester å ha rytter på ryggen. Så måtte jeg flire litt av den aksenten hun plutselig har fått på seg. 

Jan og Janet: Håper hun finner noen venner i området etterhvert. Virker utrolig stusslig å bo der, og enn når de eventuelt får barn, hvor mye alene hun blir med babyen :( Det kommer til å bli tøft å stå i. Hva er planen hans for henne egentlig? skal han hjelpe henne i jobb etterhvert, hjelpe henne med førerkort og bil? Mulig de har snakket om dette i tidligere sesonger, men jeg kan ikke huske. 

Nå skal det sies at det er mye mer vanlig med mye dypere forhold og mer sjalusi i filippinske forhold. Jeg er selv gift med ei filippinsk dame og kjenner til dette. Jeg tror det går helt fint, men hans økonomiske situasjon burde han jobbe mye med og jeg er sikker på at hun er med og hjelper han på veien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...