Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Camilla_s skrev (2 timer siden):

Skjul innhold

Ser på Instagram at Kristin og Austin har fått baby, så koslig 🫶 er så fint å se at mange av parene får en fin "slutt" ❤️

koselig 😊
Hva heter de på Instagram ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Durinur skrev (2 timer siden):

For ikke å snakke om at det er vanskelig for han å få visa til Norge når han ikke har jobb. Da spiller det ingen rolle om Annema betaler billetten eller ikke. 

Nå kommenterte jeg innlegget til Fant80 ang mangel på reising ang Dundar.

Jeg syns det er ganske opplagt hvorfor han ikke har vært her til lands. Ingen jobb sånn at han har økonomi, ikke kan han engelsk og ikke kan han norsk. Det ser heller ikke ut som han har interesse for å lære hverken det ene eller det andre.

Hvis jeg skal være ærlig, så syns jeg heller ikke at det ser ut som han er så veldig forelsket. Det at han ikke får visum, det er ikke så veldig rart. 

Annema virker å være en smule sveiseblind. Dette har utviklet seg til at hun skal få viljen sin om å få Dundar til Norge. Det har blitt en prinsipiell sak. Vi vet jo at " Annema gjør som Annema vil "

Det er ikke alltid at det er nok.

• Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (1 minutt siden):

Det går ikke akkurat unna med spleisen til AnneMa. Blir ikke nok til å gå rettens vei iallefall 

Har du link til Spleisen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper spleisen blir stoppet. Saken har vært oppe til behandling i flere år og de har fått nei etter nei etter nei. Går saken til retten, får de enda et nei.
Jeg blir provosert av at mine skattepenger skal gå til noe så idiotisk som dette når det er så mange reelle saken som skal behandles av enten UDI eller det norske rettssystemet.
Jeg er også dritt lei Annema og håper Dundar snart innser at han har blitt lurt. Annema på sin side vil aldri innse det.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Nutz said:

Jeg håper spleisen blir stoppet. Saken har vært oppe til behandling i flere år og de har fått nei etter nei etter nei. Går saken til retten, får de enda et nei.
Jeg blir provosert av at mine skattepenger skal gå til noe så idiotisk som dette når det er så mange reelle saken som skal behandles av enten UDI eller det norske rettssystemet.
Jeg er også dritt lei Annema og håper Dundar snart innser at han har blitt lurt. Annema på sin side vil aldri innse det.

Hun driver jo på med innsamling nå. Hun ønsker 400.000 på Spleis til å ta udi til rettsak 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (3 timer siden):

På hvilken måte har han blitt lurt? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JaVel skrev (35 minutter siden):

På hvilken måte har han blitt lurt? 

De har nok lurt hverandre. Hun har fremstilt seg som en kjendis fra Norge og han har krav på å få komme til Norge når han er gift med henne. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loke37 skrev (2 minutter siden):

De har nok lurt hverandre. Hun har fremstilt seg som en kjendis fra Norge og han har krav på å få komme til Norge når han er gift med henne. 

Hun fremstilte seg nok ikke som kjendis når de ble sammen og gift, men etter at hun ble med i "Grenseløs" ble hun jo kjendis. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loke37 skrev (43 minutter siden):

Hvem sier han har krav på å komme til Norge,  selv om de er gift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 11/26/2023 at 7:42 AM, JaVel said:

Nei har ikke sett serien, bare hørt om Annema og Dundar :)

Men likevel engasjert...foreslår å se den, bra tidtrøyte! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flowery skrev (På 26.11.2023 den 10.13):

Dundar har nok helt feil inntrykk. Han tror nok at AnneMa både har mye penger og er kjendis. Hun kommer rekende ned hver gang med et helt kamerateam. 
Og nå driver hun og selger hilsener til folk til jul. 😅

Nå kan man til og med få signert bilde av AnneMa og Dundar hvis man gir 200 kr eller mer, til Spleisen. Uten at det har satt særlig fart på innsamlingen.

Trooor kanskje folk er gått litt lei. Både av AnneMa og alle spleisene.

Dessuten - hvor mange ønsker seg egentlig et bilde av paret? Skal det opp på veggen sammen med familiebildene, eller hva er tanken? Må jo være for spesielt interesserte dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (4 timer siden):

Nå kan man til og med få signert bilde av AnneMa og Dundar hvis man gir 200 kr eller mer, til Spleisen. Uten at det har satt særlig fart på innsamlingen.

Dessuten - hvor mange ønsker seg egentlig et bilde av paret? Skal det opp på veggen sammen med familiebildene, eller hva er tanken? Må jo være for spesielt interesserte dette.

😂

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Finlay skrev (4 timer siden):

Nå kan man til og med få signert bilde av AnneMa og Dundar hvis man gir 200 kr eller mer til Spleisen

Årets julegavetips 🎁

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg som ikke har fulgt med på serien, men bare har sett en eviglang tråd her inne og har blitt nysgjerrig. Tror dere det er ekte kjærlighet mellom AnneMa og Dundar? Hva er deres inntrykk gjennom serien? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JaVel skrev (2 timer siden):

For meg som ikke har fulgt med på serien, men bare har sett en eviglang tråd her inne og har blitt nysgjerrig. Tror dere det er ekte kjærlighet mellom AnneMa og Dundar? Hva er deres inntrykk gjennom serien? 

Mulig det er det fra AnneMa sin side, men det er ikke det fra Dundar sin side 😄 Du ser det på hele kroppsspråket og det faktum de ikke kan kommunisere skikkelig. Han kan verken norsk eller engelsk. 

Jeg er temmelig lei av AnneMa, som stikker hodet sitt fram hvor enn hun kan. Alt for å få blest om "saken" sin 😄 Det er ikke så rart at hun ikke får penger inn på Spleis. Folk er nok for lengst lei av AnneMa 😄

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (15 timer siden):

Signert av Anne Ma det da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...