Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Linazer skrev (42 minutter siden):

Ja han har tydeligvis tatt og gjort noen dumme valg. Men det er nå en spleis jeg gjerne kunne tenkt meg å løfte litt frem. Han virker som en ærlig og følsom snill gutt. 

Jepp. Selve Spleisen er et par år gammel da, så han har vel sikkert fått løst opp i problemene nå. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Durinur skrev (7 timer siden):

Jepp. Selve Spleisen er et par år gammel da, så han har vel sikkert fått løst opp i problemene nå. 

Den spleisen ja er gammel. Finnes nyere som bare er et par mnd gammel. Riktignok ikke penger for seg selv, men til sin mor. Der skriver han også at han ikke kan hjelpe henne, for han har masse gjeld. 

Endret av Zenhouse
  • Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castor Troy skrev (På 22.11.2023 den 4.33):

Ja det er komisk 😆 

Jeg kjenner en norsk mann som er gift med en polsk kvinne, som ung snakket han helt vanlig Oslo dialekt. Etter å ha vært gift i 15 år med den polske damen snakker han nå veldig gebrokkent norsk akkurat som henne. De høres ut som polakker begge to, det er rimelig sprøtt. 

Godt språkøre. Man klarer ikke la være å herme.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (2 timer siden):

Siri og Emason: for noen skjønne mennesker, er jo rett koselig å følge med på de 😍

De er så kjedelige at jeg glemmer de er med, ikke veldig høy underholdningsfaktor. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castor Troy skrev (5 timer siden):

De er så kjedelige at jeg glemmer de er med, ikke veldig høy underholdningsfaktor. 

Ja det kan være 😅 Men det er da fint å se at det er noen med i programmet som man ikke kan kritisere. Det er nok av andre å ta av til det. 

• Liker 21
  • Hjerte 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Castor Troy skrev (På 24.11.2023 den 1.54):

Synes det er supert at det er noen normale par med jeg, og at det ikke kun er deltakere som ikke fikk plass på Charterfeber. 

• Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norway4 skrev (På 10.11.2023 den 16.54):

Siden dette er en profilert sak, har UDI helt sikkert hatt noen på saken der nede i Tyrkia, og derfor hatt en god sak på og avslå søknaden om familiegjenforening.
Nå er det sånn at selv om de sitter på "bevis" vil de kanskje ikke vise dette til AnneMa, da det helt sikkert krenker privatlivet til Dundar/AnneMa. Mulig dette blir avslørt i evn. rettssak i høyere instans. Men publisert til offentligheten vil det ikke bli. (ikke fra UDI Iallefall)
UDI går ikke på alder eller utseende når de gjennomgår saker og søknader, og hvis man tar med advokater for å gå imot UDI sine avgjørelser, så setter de alle kluter til. De har noe på han (Dundar). Hva det kan være, kan man spekulere på ;)

Nå har ikke jeg lest hele tråden, men hvorfor er dere så skeptisk til AnnaMa og Dundar? Hvorfor tror dere ikke han elsker henne, men bare bruker henne for å komme til Norge? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JaVel skrev (1 time siden):

Nå har ikke jeg lest hele tråden, men hvorfor er dere så skeptisk til AnnaMa og Dundar? Hvorfor tror dere ikke han elsker henne, men bare bruker henne for å komme til Norge? 

Hvorfor tror du at en 30 åring fra enkle kår i Tyrkia elsker ei 63 år gammel norsk dame?

• Liker 29
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linazer skrev (5 timer siden):

Hvorfor tror du at en 30 åring fra enkle kår i Tyrkia elsker ei 63 år gammel norsk dame?

Er han fra veldig fattigslige kår? Da kan jeg forstå det. Hvordan kommuniserer de når han ikke kan engelsk og norsk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JaVel skrev (1 time siden):

Er han fra veldig fattigslige kår? Da kan jeg forstå det. Hvordan kommuniserer de når han ikke kan engelsk og norsk? 

Har du ikke sett på serien? De kommuniserer ved at Annema snakker blanding av norsk og engelsk, og Dundar sitter der med tomt blikk da han fremdeles ikke har lært seg noen av språkene til tross for det store ønsket om å komme seg til Norge.

• Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. Annema og Dundar,så føler jeg at mange tenker at mange kommer med fordommer pga Annema er en eldre dame,som også har noen kg ekstra. Da er man automatisk ikke attraktiv. Så derfor må hele ekteskapet og forhold være "fake". Synes ikke noe om at man skal spekulere så mye i det. Hva vet vi egentlig om deres forhold? Greit,fyren kan ikke kommunisere så godt,men ser nå ut som de har det hyggelig. De har jo vært sammen i flere år nå. 

Det jeg stusser over er hvorfor Dundar aldri er her i Norge. Ikke engang på ferie? er alltid Annema som reiser til Tyrkia. Vel svarer jo forsåvidt på mitt eget spørsmål. Hvem vil vel egentlig feriere her (haha) Men akkurat dette med UD osv. Føler det er info de sitter med som ikke blir sagt. Hvorfor kan ikke Annema file negler i Tyrkia? Lurer bare på hvorfor man MÅ bo i Norge? Hun reiser jo ned dit hele tiden likevel.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I siste episode sa Alicia at hun var villig til å bo hvor som helst for å være med Nosa, til og med flytte tilbake til Chile som hun kommer fra. Annema derimot, skal bare ha Dundar til Norge. Det mener hun er hennes rett. Mer en prinsippsak der enn kjærlighet.

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant80 skrev (1 time siden):

Ang. Annema og Dundar,så føler jeg at mange tenker at mange kommer med fordommer pga Annema er en eldre dame,som også har noen kg ekstra. Da er man automatisk ikke attraktiv. Så derfor må hele ekteskapet og forhold være "fake". Synes ikke noe om at man skal spekulere så mye i det. Hva vet vi egentlig om deres forhold? Greit,fyren kan ikke kommunisere så godt,men ser nå ut som de har det hyggelig. De har jo vært sammen i flere år nå. 

Det jeg stusser over er hvorfor Dundar aldri er her i Norge. Ikke engang på ferie? er alltid Annema som reiser til Tyrkia. Vel svarer jo forsåvidt på mitt eget spørsmål. Hvem vil vel egentlig feriere her (haha) Men akkurat dette med UD osv. Føler det er info de sitter med som ikke blir sagt. Hvorfor kan ikke Annema file negler i Tyrkia? Lurer bare på hvorfor man MÅ bo i Norge? Hun reiser jo ned dit hele tiden likevel.

Hun reiser hvertfall ikke til Tyrkia hele tiden.  Og han må ha besøksvisum fir å komme hit, og det har han jo også fått avslag på

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dundar får nok avslag på turist/besøksvisum fordi han ikke har jobb eller noe annet å vise til som gjør at han må reise tilbake til Tyrkia. Det er et "must" for å få godkjent visum til Norge. Ta for eksempel Richel eller Janet, som ikke kunne ta med seg sønnen sin av samme grunn. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (11 timer siden):

Har du ikke sett på serien? De kommuniserer ved at Annema snakker blanding av norsk og engelsk, og Dundar sitter der med tomt blikk da han fremdeles ikke har lært seg noen av språkene til tross for det store ønsket om å komme seg til Norge.

Nei har ikke sett serien, bare hørt om Annema og Dundar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Ser på Instagram at Kristin og Austin har fått baby, så koslig 🫶 er så fint å se at mange av parene får en fin "slutt" ❤️

Endret av Camilla_s
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dundar har nok helt feil inntrykk. Han tror nok at AnneMa både har mye penger og er kjendis. Hun kommer rekende ned hver gang med et helt kamerateam. 
Og nå driver hun og selger hilsener til folk til jul. 😅

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (14 timer siden):

Dundar har ingen jobb. Så hvordan skulle han få til å reise noe sted ? Da må i såfall Annema betale billettene for ham. Hun har jo ikke akkurat så god råd hun heller.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteballetten skrev (32 minutter siden):

Dundar har ingen jobb. Så hvordan skulle han få til å reise noe sted ? Da må i såfall Annema betale billettene for ham. Hun har jo ikke akkurat så god råd hun heller.

For ikke å snakke om at det er vanskelig for han å få visa til Norge når han ikke har jobb. Da spiller det ingen rolle om Annema betaler billetten eller ikke. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...