Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Bollaa1 said:

Nå har også Alicia og Nosak fått nei fra udi. Fikk litt vondt inni meg da hun sa st hun ikke vet om hun kommer til å se han igjen.

Samme her. Det er en sjelden gang i serien jeg har følt genuin medfølelse med noen av parene. 

Det er vist bare jeg som synes Nosak er ganske morsom og vittig. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Maskinfører said:

Ja det var vondt men syns det er rart at hun ikke kan flytte til Nigeria hva gjør man ikke for kjærligheten ? det er noe som skurrer der sånn alder feks 

Hvorfor? Hadde du sagt det samme om Richel og røykeren? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arne Tiholt skrev (3 minutter siden):

Hvorfor? Hadde du sagt det samme om Richel og røykeren? 

Yepp det hadde jeg 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (2 timer siden):

Ja det var vondt men syns det er rart at hun ikke kan flytte til Nigeria hva gjør man ikke for kjærligheten ? det er noe som skurrer der sånn alder feks 

Det var en grunn til at de møttes i Gambia og ikke i Nigeria. Tror ikke Nigeria er det tryggeste landet å flytte til. Kan ikke sammenlignes med feks Tyrkia ( der AnneMa burde dra til om hun ønsker å være med Dundar 24/7) 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (45 minutter siden):

Det var en grunn til at de møttes i Gambia og ikke i Nigeria. Tror ikke Nigeria er det tryggeste landet å flytte til. Kan ikke sammenlignes med feks Tyrkia ( der AnneMa burde dra til om hun ønsker å være med Dundar 24/7) 

Stemmer Gambia var det 😀 ja skjønner ikke hvorfor ikke Annema flytter hørt det er fint i Istanbul 😀

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaleidoskop skrev (4 timer siden):

Benjamin har med seg pose "over alt". De sjal på skitur, han har med seg pose. De går rundt i Kristiansand. Han har med seg pose 😂 Det positive er at jeg troe han er forbered og har med ting man kan trenge ✌🏻

Pose og gul refleksjakke

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (11 timer siden):

Riktig. Nigeria er direkte utrygt for utlendinger. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alicia kan flytte til Gambia i vinterhalvåret. Mange damer som gjør nettopp det, bor der fra november til april. Har seg en liten leilighet og bor veldig enkelt. Nå vet ikke jeg reglene for hvor lenge det går å oppholde seg i utlandet når man mottar uføretrygd(for det er vel det Alicia gjør?) Men det er i iallefall en mulighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (15 timer siden):

Altså, Kristin har jo fått seg et barn, ikke en mann. Hun må lære han alt, passe på han, underholde han og til og med kle på han. Virker som de begge trives i mor/sønn relasjonen, for nå i alle fall.

Austin har jo skutt gullfuglen da.

Kristin har en god jobb, og har vel forsørget ham siden de møttes. De deler livssyn, hun er sikkert flink til å finne fram i den byråkratiske jungelen ift. søknader og alt som må være på plass for en felles framtid i Norge.

I tillegg er hun ung, pen, glad og positiv. Bare det at han straks fikk napp, med en pm på Instagram og vips - så var de gift😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (1 time siden):

Alicia kan flytte til Gambia i vinterhalvåret. Mange damer som gjør nettopp det, bor der fra november til april. Har seg en liten leilighet og bor veldig enkelt. Nå vet ikke jeg reglene for hvor lenge det går å oppholde seg i utlandet når man mottar uføretrygd(for det er vel det Alicia gjør?) Men det er i iallefall en mulighet

Inntil 6 mnd i året kunne hun oppholdt seg der. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Bulsara said:

Man kan reise til Gambia og søke forlengelse av visum mens man er der. Så det er ikke noen problem ihvertfall. Men jeg skjønner det kan være vrient for Alicia. Hun lever jo bra i Norge som det er. Oppholder man seg (se på 'ingen elsker bamsegutt' for eks.) lengre enn hva NAV tillater, mister hun  mye av sin uføretrygd, så blir det jo vrient. Jeg er dog litt usikker på hvordan helsemyndigheter er der nede.
Private helseklinikker er visst bra, men det koster mye for utlendinger (da de vet å ta betalt)
Ellers er Gambia et fint land. Har vært på safari der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Finlay said:

Kristin har en god jobb, og har vel forsørget ham siden de møttes. De deler livssyn, hun er sikkert flink til å finne fram i den byråkratiske jungelen ift. søknader og alt som må være på plass for en felles framtid i Norge.

I tillegg er hun ung, pen, glad og positiv. Bare det at han straks fikk napp, med en pm på Instagram og vips - så var de gift😂

Ser ut som et par som passer sammen det ja. Men er det kun jeg som synes hun Kristin hadde blitt en fin parodi i Kongsvik universet? Uansett hvordan jeg snur og vender på det, ser jeg for meg Lene Kongsvik i full mundur

• Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (18 minutter siden):

I tillegg er hun ung, pen, glad og positiv. Bare det at han straks fikk napp, med en pm på Instagram og vips - så var de gift

Her må jeg nok protestere; det er Gud som har fikset alt sammen. :nikke: 
    Heldige er de som har direktelinje til sjefen. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bollaa1 skrev (15 timer siden):

Nå har også Alicia og Nosak fått nei fra udi. Fikk litt vondt inni meg da hun sa st hun ikke vet om hun kommer til å se han igjen.

Jeg kan ta veldig feil, men til og med mannen min sier at han får KRAFTIGE gay vibes av Nosak 😅 og jeg støtter til dels.. Er det bare oss? Han har lange negler, interessen hans er design og søm (hvor mange streite menn er det i den bransjen) ja det er sikkert andre ting og. Hele måten han er på egentlig.. om ikke annet - litt femi?  

• Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovushka skrev (4 minutter siden):

Jeg kan ta veldig feil, men til og med mannen min sier at han får KRAFTIGE gay vibes av Nosak 😅 og jeg støtter til dels.. Er det bare oss? Han har lange negler, interessen hans er design og søm (hvor mange streite menn er det i den bransjen) ja det er sikkert andre ting og. Hele måten han er på egentlig.. om ikke annet - litt femi?  

Det er IKKE bare dere. Tenkt det siden første gang jeg så han jeg. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovushka skrev (5 minutter siden):

Ja, jeg er enig.

I Nigeria risikerer man dødsstraff ved steining om man er homofil, så vil tro det eventuelt er følelser han ikke tør kjenne på om han har de.

• Liker 13
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
tonebelinda skrev (35 minutter siden):

Det er IKKE bare dere. Tenkt det siden første gang jeg så han jeg. 

Det kan jo være UDi har også antennene litt ute mtp det når de bahandler søknadene.. dessverre.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovushka skrev (1 time siden):

Det kan jo være UDi har også antennene litt ute mtp det når de bahandler søknadene.. dessverre.

Tror du udi sitter og ser på tv og tar sine beslutninger ut i fra hva de ser der?det tror jeg ikke jeg håper de har ei sjekkliste og at det er innholdet i søknaden og evt informasjon i intervju som blir lagt til grunn...nosa hadde jo ikke lov å være i Norge under behandling av søknaden, det er kunn lov om du har høyere utdanning,og da gis det ofte avslag fordi han rett og slett oppholdt seg her ulovlig.  Det burde de som par ha satt seg inn. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg tenkte også i de baner da jeg så ham i første programmet...men har Alicia fått alt hun ville ha oppfylt, så får vi tro på henne. Hun smiler henført og ser med glupskhet (igjen og igjen) på sin mann. Han må gjøre noe rett da... :klo: 
Han kan jo også være fryktelig sjenert og uvant med kamera, oppmerksomhet og nye omgivelser, for jeg syns han snakket nesten frivillig helt av seg selv nå før han måtte dra ut av landet. Det er noe helt annet enn de rare setningene og grimasene han bidro med i starten. Syns jeg. Tiden vil vise.   

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (5 minutter siden):

Tror du udi sitter og ser på tv og tar sine beslutninger ut i fra hva de ser der?det tror jeg ikke jeg håper de har ei sjekkliste og at det er innholdet i søknaden og evt informasjon i intervju som blir lagt til grunn...nosa hadde jo ikke lov å være i Norge under behandling av søknaden, det er kunn lov om du har høyere utdanning,og da gis det ofte avslag fordi han rett og slett oppholdt seg her ulovlig.  Det burde de som par ha satt seg inn. 

Hahahah nei det var ikke det jeg mente. Mener at de har antennene på slikt ute i intervju. Tror også de har spanere som kan følge med litt på folk, type sivil politi.. jeg vet at udi og politi samarbeider. Men den var artig. De ser nok på tv også da men kanskje det er for sent da 😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...