Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

443 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Norway4 skrev (8 minutter siden):

Siden dette er en profilert sak, har UDI helt sikkert hatt noen på saken der nede i Tyrkia, og derfor hatt en god sak på og avslå søknaden om familiegjenforening.
Nå er det sånn at selv om de sitter på "bevis" vil de kanskje ikke vise dette til AnneMa, da det helt sikkert krenker privatlivet til Dundar/AnneMa. Mulig dette blir avslørt i evn. rettssak i høyere instans. Men publisert til offentligheten vil det ikke bli. (ikke fra UDI Iallefall)
UDI går ikke på alder eller utseende når de gjennomgår saker og søknader, og hvis man tar med advokater for å gå imot UDI sine avgjørelser, så setter de alle kluter til. De har noe på han (Dundar). Hva det kan være, kan man spekulere på ;)

Nettopp, og AnneMa forteller oss kun det hun vil vi skal vite om Dundar og deres forhold...  Det er nok ting Dundar holder skjult også som hun ikke vet heller... 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei norsk dame jeg jobbet med fikk seg kjæreste i Tyrkia mens hun var på ferie der. Hun reiste til Tyrkia flere ganger for å besøke han. En gang reiste hun nedover for å overraske han. Da hun troppet opp hjemme hos han så ble han fly forbannet og samtidig kom det frem at han hadde besøk av en annen dame.

Hun jeg nevner endte opp på hotell resten av tiden og forholdet var brått over. 
Kan nesten se for meg Dundar er av samme ulla.

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Noen typer hunder har det også slik; de biter tak i byttet og slipper ikke for noe i verden når de har bestemt seg for å holde fast. Mistenker at hun er en slik en. Fint når det er håp, men dette er ikke liv laga. 

Bedre muligheter for alt i norge. Jeg forstår det. Tyrkia har ikke norsk standard og når en er vant til alle gode ting, så går en ikke bakover i utvikling. Kanskje noe sånt kan være grunnen?  :klo: 

Det er nå ikke verdens undergang og bosette seg i Tyrkia. Bor mange normenn der og tror de stor trives. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (Akkurat nå):

Det er nå ikke verdens undergang og bosette seg i Tyrkia. Bor mange normenn der og tror de stor trives. 

Det gjør sikkert mange av dem, men vi mennesker er forskjellige vet du. Personlig hadde jeg dødd
og kunne ikke ha klart varmen, masse turister og folk generelt. Ikke en gang om det var mye norske fra før av.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (2 timer siden):

Jeg har glemt det, men hvordan møttes de to nå igjen, en eller annen app? 

Ja en dating-app. Men jeg vet ikke hvilken. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mother Dirt
Eva-Lena skrev (3 timer siden):

AnneMa sa en gang at å flytte til Tyrkia klarer hun ikke på grunn av varmen. 

De snakket vel også i sesong 1 (eller sesong 2?) om at det er veldig lite akseptert med en eldre dame og ung mann. De sa at de måtte være forsiktige med å vise at de er sammen. Så det er vel noe av grunnen og kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (På 8.11.2023 den 15.00):

Hva

Må være skylapper jeg har, for han virka ikke passiv-aggressiv på meg. Jeg tenker faktisk motsatt, at det er rart hun drar når han trenger henne som mest - faren hans ligger for døden og hun tenker på «å lade batteriene for seg selv»? 

Det er nok mer komplekst enn som så.

Prøv å sette deg inn i å være purung, reise til andre siden av jordkloden langt fra familien og medfølgende savn og hjemlengsel, fra en storby til et lite tettsted i et fremmed land, en mann du ikke har vært sammen med fysisk over lengre tid, og på toppen av alt midt i en familiekrise. Jeg kan godt forstå henne. Dette er ikke et stabilt forhold som har vart over tid, men et avstandsforhold hvor de ikke har levd sammen, men prøver det ut. Tenker man skal være forsiktig med å dømme andres følelser og behov.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tore og Richiel er mine favoritter. De virker ekte på alle måter! De virker nå etablert og har startet på "resten av livet" sammen. De fortjener det beste, begge to. 

Jan og Janet liker jeg også. Jeg tror Jan er en litt klønete kjernekar som trenger en dame som kan modernisere ham litt (mye). Jan er ingen kontrollfreak, men han mangler erfaring fra samliv. Janet fortjener et normalt moderne norsk liv, så Jan må i gang med bygging av bad. Her er det definitivt håp. 

Kristin og Austin har kanskje en fremtid, hvis gud vil. Jeg er ikke religiøs og har utfordringer med å relatere meg til dette paret. Kult dersom Austin klarer å fungere i Norge. 

Benjamin er en søt gutt og Inah er en flott kvinne. Hvis Benjamin gir gass har de kanskje en fremtid sammen, men ikke på lille Moi. Kristiansand vil hjelpe på, men Oslo eller København er nok løsningen for dette paret. 

Silje gjør livet sitt enklere ved å glemme Chicago, spesielt med tanke på sin sønn som også har en far. For fedre er det nok meningsløst og veldig egosistisk å se hvordan Silje ser for seg livet. 

AnneMa bokser en kamp hun aldri kan vinne og har to valg: Flytte til utlandet eller flytte til utlandet. Dundar forstår fremdeles bare tyrkisk så hvilke utland AnneMa kan flytte til en relativt begrenset.

Siri har jeg ikke så mye så si om, for jeg husker ikke helt hvem hun er.

Fyrrige Alicia virker fornøyd så lange Nosak kan tilfredsstille henne, og Nosak må nok satse på salg av klær via netthandel. Hyggelig og positiv fyr uansett.  

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silvia515 skrev (8 timer siden):

Jan og Janet liker jeg også. Jeg tror Jan er en litt klønete kjernekar som trenger en dame som kan modernisere ham litt (mye). Jan er ingen kontrollfreak, men han mangler erfaring fra samliv. Janet fortjener et normalt moderne norsk liv, så Jan må i gang med bygging av bad. Her er det definitivt håp. 

Det er vel ikke helt riktig at han mangler erfaring fra samliv. Han har vært samboer i mange år og har uttalt at det er fordi han sitter igjen med et stort lån etter dette bruddet at han bor så enkelt og billig. For å få hodet over vannet igjen økonomisk, før han evt kan kjøpe eller bygge noe.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (9 minutter siden):

Det er vel ikke helt riktig at han mangler erfaring fra samliv. Han har vært samboer i mange år og har uttalt at det er fordi han sitter igjen med et stort lån etter dette bruddet at han bor så enkelt og billig. For å få hodet over vannet igjen økonomisk, før han evt kan kjøpe eller bygge noe.

Tror ikke han er kapabel til å bygge noe som helst - eller initiere en byggeprosess. Han har jo ikke engang tiltak til å gi ytterveggene et hardt tiltrengt strøk med maling. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (10 minutter siden):

Takk, det var jeg ikke klar over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silvia515 skrev (9 timer siden):

Tore og Richiel er mine favoritter. De virker ekte på alle måter! De virker nå etablert og har startet på "resten av livet" sammen. De fortjener det beste, begge to. 

Kristin og Austin har kanskje en fremtid, hvis gud vil. Jeg er ikke religiøs og har utfordringer med å relatere meg til dette paret. Kult dersom Austin klarer å fungere i Norge. 

Benjamin er en søt gutt og Inah er en flott kvinne. Hvis Benjamin gir gass har de kanskje en fremtid sammen, men ikke på lille Moi. Kristiansand vil hjelpe på, men Oslo eller København er nok løsningen for dette paret. 

Silje gjør livet sitt enklere ved å glemme Chicago, spesielt med tanke på sin sønn som også har en far. For fedre er det nok meningsløst og veldig egosistisk å se hvordan Silje ser for seg livet. 

AnneMa bokser en kamp hun aldri kan vinne og har to valg: Flytte til utlandet eller flytte til utlandet. Dundar forstår fremdeles bare tyrkisk så hvilke utland AnneMa kan flytte til en relativt begrenset.

Siri har jeg ikke så mye så si om, for jeg husker ikke helt hvem hun er.

Fyrrige Alicia virker fornøyd så lange Nosak kan tilfredsstille henne, og Nosak må nok satse på salg av klær via netthandel. Hyggelig og positiv fyr uansett.  

Far til Siljes barn bor vel allerede i utlandet etter hva jeg har lest, så hvem som er egoistisk er vel noe uklart..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miss.Hol skrev (18 timer siden):

Og der har Dundar fått endelig avslag, men Annema gir ikke opp og skal nå sette igang en spleis for å dekke den første rettsaken, til 350 000kr.

Jeg hadde aldri orket å brukt så mye penger, på en mann som ikke hadde elsket meg.  

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castor Troy skrev (16 timer siden):

Nettopp, og AnneMa forteller oss kun det hun vil vi skal vite om Dundar og deres forhold...  Det er nok ting Dundar holder skjult også som hun ikke vet heller... 

Ja, Om Annema hadde tatt seg en overraskelses tur til Tyrkia. Hadde hun tatt Dundar " på senga" for å si det sånn.

Klarer fortsatt ikke å se kjærlighet fra han. Kun høflig for å komme seg til Norge.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (6 minutter siden):

Ja, Om Annema hadde tatt seg en overraskelses tur til Tyrkia. Hadde hun tatt Dundar " på senga" for å si det sånn.

Klarer fortsatt ikke å se kjærlighet fra han. Kun høflig for å komme seg til Norge.

For oss i alle fall hadde det vært på sin plass med en overraskelsestur til sin kjære i tyrkia. :lur: 
Så fikk alle et svar på den ene eller andre måten.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Castor Troy skrev (16 timer siden):

Tror ikke AnneMa og Tyrkia hadde klart hverandre mer en et par uker 😅

Nei, :fnise: Dundar syntes jo 3 uker sammen i Tyrkia var for lenge. Hahaha:fnise: " måtte tilbake til jobben da" syntes han.

Hvordan hadde det vært å bodd sammen hele året?:popcorn:

Annema lager så mye styr på tv og ellers om Dundar. At den dagen tv kameraene er borte, tror jeg hun blir lagt inn! Hun har startet på noe som ikke ender bra.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo gøy med Annema og Dundar i starten!

Nå derimot....synes  Annema blir mer og mer en klovn som rir for livet på kjendisstatusen, og kaster seg på alt hun tilbys.

71 grader, som betalte godt selv om hun trakk seg på startstreken (at hun overhodet takket ja, når hun måtte ha med egen do…!) Det er boksekamper, julekalender, slanking, skjønnhetsbehandlinger, kjendisfester og åpenbart en podcast på gang.

Har jo sett i programmet at Dundar og foreldrene hans sluker det som skrives om henne/dem i norske medier, og synes det er stor stas.

Synes hun var et friskt pust en gang. Nå bare krampaktig og hektisk. 

https://www.nettavisen.no/livsstil/annema-roper-ukjent-utfordring-matte-ha-med-barbar-do-pa-tur/s/5-95-1326582

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annema skjønner vel at hvis ikke Dundar får komme til Norge vil han ikke gidde dette lenger. Eneste grunnen til at han holder ut er vel drømmen om å komme til Norge? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (3 timer siden):

Sikkert ikke alle som er like komfortable med å være på tv. Ingen vet hvordan de har det når kameraene blir slått av.

Rent juridisk sett synes jeg det er helt vilt at UDI og UNE betviler at han har følelser for henne pga. aldersforskjellen. Hadde hun vært mann hadde ikke det engang vært et tema. Det er rett og slett diskriminerende og fordomsfullt.

Eldre menn importerer vesentlig yngre partnere over en lav sko uten å bli mistenkeliggjort.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...