Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Miss.Hol skrev (40 minutter siden):

Og der har Dundar fått endelig avslag, men Annema gir ikke opp og skal nå sette igang en spleis for å dekke den første rettsaken, til 350 000kr.

Den spleisen hadde nok ikke fått ei krone herifra, selv om jeg hadde penga til bill gates 🙂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mother Dirt
Miss.Hol skrev (40 minutter siden):

Og der har Dundar fått endelig avslag, men Annema gir ikke opp og skal nå sette igang en spleis for å dekke den første rettsaken, til 350 000kr.

Hun kommer aldri til å skjønne at hun må gi opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mother Dirt skrev (17 minutter siden):

Hun kommer aldri til å skjønne at hun må gi opp.

Noen typer hunder har det også slik; de biter tak i byttet og slipper ikke for noe i verden når de har bestemt seg for å holde fast. Mistenker at hun er en slik en. Fint når det er håp, men dette er ikke liv laga. 

Vaati skrev (9 minutter siden):

Hvis Annema ønsker å være sammen med han så kan hun vel flytte til Tyrkia? Hvorfor MÅ de bo i Norge?

Bedre muligheter for alt i norge. Jeg forstår det. Tyrkia har ikke norsk standard og når en er vant til alle gode ting, så går en ikke bakover i utvikling. Kanskje noe sånt kan være grunnen?  :klo: 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Noen typer hunder har det også slik; de biter tak i byttet og slipper ikke for noe i verden når de har bestemt seg for å holde fast. Mistenker at hun er en slik en. Fint når det er håp, men dette er ikke liv laga. 

Bedre muligheter for alt i norge. Jeg forstår det. Tyrkia har ikke norsk standard og når en er vant til alle gode ting, så går en ikke bakover i utvikling. Kanskje noe sånt kan være grunnen?  :klo: 

Jeg regnet med det. men om alternativet er å enten bo i hvert sitt land, eller å måtte gi etter og flytte til Tyrkia så hadde jeg om det virkelig vært ekte kjærlighet gitt det en sjanse. 

Og helt ærlig så tror jeg ikke Dundar elsker Annema, men han elsker mulighetene han får om han holder ut og får komme til Norge.

Endret av Vaati
  • Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker det ikke som at Dundar egentlig er så gira på å komme til Norge, mtp at de har vært sammen i flere år uten at han har lært seg verken engelsk eller norsk? Han er kanskje fornøyd med å bo i Tyrkia, og få lommepenger tilsendt av Annema?

• Liker 31
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vaati skrev (14 minutter siden):

Hvis Annema ønsker å være sammen med han så kan hun vel flytte til Tyrkia? Hvorfor MÅ de bo i Norge?

Akkurat det der skjønner ikke jeg heller. 

Hvis hun ikke har en liten følelse av at han ikke vil ha henne hvis hun kommer til Tyrkia, men at det er muligheten for et liv i Norge som gjør at han er sammen med henne. Men jeg har egentlig ikke troen på at hun skjønner det....

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

AnneMa sa en gang at å flytte til Tyrkia klarer hun ikke på grunn av varmen. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (1 minutt siden):

For meg virker det ikke som at Dundar egentlig er så gira på å komme til Norge, mtp at de har vært sammen i flere år uten at han har lært seg verken engelsk eller norsk? Han er kanskje fornøyd med å bo i Tyrkia, og få lommepenger tilsendt av Annema?

Det er jo en slags vinn-vinn for ham, han får penger/gaver mens han får bo hjemme i landet sitt og sysle med sitt, og hun gir ikke opp det forholdet heller, uansett. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Det kommer jo litt an på hvor man bosetter seg i Tyrkia da. I enkelte deler i de største byene finner man vestlig standard, hvis man har penger til å bo der. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (2 minutter siden):

Ja, husker det jeg også. 

Men hadde det vært meg, hadde jeg holdt ut varmen for å være sammen med mitt livs store kjærlighet 😉

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutter media å gi henne skjermtid, så får en se om hun er like kamplysten da. Jeg tviler på det. 

Jeg leste en plass at UDI uttalte at det første avslaget var basert på Dundars intervju hos dem, ikke på hva som kom frem i sosiale medier og tv-serien. Jeg kan godt tro på det, men det de har vist på skjermen har hvertfall ikke dratt i positiv retning. Er det ingen som opplyser Anne Ma om det? Hva med advokaten hennes? Som får sin del av skjermtid han også- ser ikke han det, at de graver sin egen grav med hvordan de fremstår ?? 

Og så nå jeg bare trekke frem igjen da Anne Ma utbasunerte i podcasten til Martine Halvorsen at Dundar ikke hadde Facebook engang da de ble kjent. Han hadde ikke peiling på sosiale medier han! 
Vel..Han har hvertfall hatt konto på Facebook siden 2011, så det helt  gal informasjon. 
Ikke vanskelig å forstå at intervjuer hos UDI ikke har gått helt etter planen deres…

• Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda1972 skrev (1 minutt siden):

Ja, husker det jeg også. 

Men hadde det vært meg, hadde jeg holdt ut varmen for å være sammen med mitt livs store kjærlighet 😉

Ja, jeg også. Hele forholdet er merkelig med tanke på kommunikasjon problemer og Dundar virker langt fra forelsket. En annen ting jeg ikke skjønner er hva han skal bidra med her i landet så lenge han ikke kan hverken norsk eller engelsk. Han har hatt god tid på å prøve lære seg språk.

• Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (1 minutt siden):

Slutter media å gi henne skjermtid, så får en se om hun er like kamplysten da. Jeg tviler på det. 

Jeg leste en plass at UDI uttalte at det første avslaget var basert på Dundars intervju hos dem, ikke på hva som kom frem i sosiale medier og tv-serien. Jeg kan godt tro på det, men det de har vist på skjermen har hvertfall ikke dratt i positiv retning. Er det ingen som opplyser Anne Ma om det? Hva med advokaten hennes? Som får sin del av skjermtid han også- ser ikke han det, at de graver sin egen grav med hvordan de fremstår ?? 

Og så nå jeg bare trekke frem igjen da Anne Ma utbasunerte i podcasten til Martine Halvorsen at Dundar ikke hadde Facebook engang da de ble kjent. Han hadde ikke peiling på sosiale medier han! 
Vel..Han har hvertfall hatt konto på Facebook siden 2011, så det helt  gal informasjon. 
Ikke vanskelig å forstå at intervjuer hos UDI ikke har gått helt etter planen deres…

Jeg har glemt det, men hvordan møttes de to nå igjen, en eller annen app? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg også. Hele forholdet er merkelig med tanke på kommunikasjon problemer og Dundar virker langt fra forelsket. En annen ting jeg ikke skjønner er hva han skal bidra med her i landet så lenge han ikke kan hverken norsk eller engelsk. Han har hatt god tid på å prøve lære seg språk.

Ja, om så bare for sin egen del. Hvis jeg hadde møtt en mann fra feks si Frankrike, fransk kan jeg ikke to ord, og det var snakk om å flytte dit så hadde jeg meldt meg på alle fransk kurs jeg hadde funnet slik at jeg kunne være fri og selvstendig i det landet. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke Dündar heller ønsker at de begge skal bo i Tyrkia permanent.  Anne Ma tjener ikke mye på negldesign i norsk målestokk, men det er likevel langt over hva han selv potensielt kan tjene i Tyrkia.  Det er ikke sikkert det er så lett for henne å få jobb der, og hun har fremdeles noen år igjen til pensjonsalder, så hva skulle de leve av da?  (Jeg har fått inntrykk av at han ikke jobber så mye).

For Dündar må et langdistanseforhold med kortere og sjeldne besøk være en god nummer 2-løsning, når opphold i Norge synes umulig.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Eva-Lena skrev (44 minutter siden):

Aha! Ja, det hadde vært en kjempegrunn for meg, for jeg tåler ikke varme. Forstår den. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok AnneMa vil fortsette å "kjempe" og lage sirkus med tv for den store kjærligheten. Hun er nok tilbake i neste sesong også. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dette er en profilert sak, har UDI helt sikkert hatt noen på saken der nede i Tyrkia, og derfor hatt en god sak på og avslå søknaden om familiegjenforening.
Nå er det sånn at selv om de sitter på "bevis" vil de kanskje ikke vise dette til AnneMa, da det helt sikkert krenker privatlivet til Dundar/AnneMa. Mulig dette blir avslørt i evn. rettssak i høyere instans. Men publisert til offentligheten vil det ikke bli. (ikke fra UDI Iallefall)
UDI går ikke på alder eller utseende når de gjennomgår saker og søknader, og hvis man tar med advokater for å gå imot UDI sine avgjørelser, så setter de alle kluter til. De har noe på han (Dundar). Hva det kan være, kan man spekulere på ;)

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...