Gå til innhold

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

443 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet
hubbabubba00 skrev (På 8.11.2023 den 0.32):

Jeg syns han fra Moi gjør sitt beste jeg. Jeg så heller ikke noe passiv aggressivt over svarene hans. Han har jo lov å bli skuffet og lei seg over at hun vil dra men sa jo og at hun må gjøre det som er best for henne. 

Så behøver man jo ikke ta han så utrolig seriøst når han sa det om risen. Det var jo tydelig en fleip..

Det virker som folk bare har bestemt seg for å dømme han og se mest mulig negativt på alt han sier og gjør. 

Jeg tenkte også at han var en merkelig type men han har igrunn vokst litt på meg. Han gjør sitt beste men er selvfølgelig også preget av situasjonen med faren, noe som er helt forståelig..

De er fremdeles sammen og hadde han vært så passiv aggressiv og ego så hadde vel Inah stukket for lengst. 

• Liker 2
Skrevet
Mollebolle skrev (5 timer siden):

Så Benjamin i helgen....ingen Ina, så forhåpentligvis lever hun et godt liv et annet sted. 

De er sammen de 👍

• Liker 7
Skrevet

Jeg syns også han er passiv-agressiv. Han sier f.eks. at "life is always ment for me to go through things alone" Han har fokus på seg selv og hvor ille ting er for han. Og det syns jeg også kommer godt frem i spleisene han har opprettet, hvor han refser barnevern, samfunnet osv. som har sviktet han. Lite fokus på sin egen rolle og egne valg. 

Jeg har vondt av han og syns han er en stakkarslig type, som prøver så godt han kan, og jeg ønsker han alt godt. Men jeg hadde ALDRI turt å la min egen datter være sammen med en som han, det hadde jeg følt var utrygt. 

• Liker 25
  • Nyttig 3
Skrevet

Inntrykk etter siste episode:

DeLilah virker overhodet ikke investert i forholdet, og tar åpenbart lett på utroskap. Hun trenger en kropp, hun. Uansett hvilke liksom. Litt av en grunn til å rykke sønnen sin opp med røttene for. 

Ihna er storbyjente og holder på å forgå på det knøttlille stedet. Ta henne med til en by.

Morsomste denne gangen var Austins møte med Norge 😂 Så henrykt over snø, med å kjenne på, faller jeg gjennom isen? Stabbende i flipp-flopper, løpende i nye vintersko, herlig😂 Det må være så rart å komme fra Afrika til Norge. 

• Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet

Dere som er på tiktok gå på Janet sin side nå. Hun har skrevet masse knuste hjerter og «Liar» 😱 hva skjer 

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
11 minutter siden, Cyndaquil said:

Dere som er på tiktok gå på Janet sin side nå. Hun har skrevet masse knuste hjerter og «Liar» 😱 hva skjer 

Hva er kontoen? 

måtte finne det selv

Det er sikkert bare et midlertidig problem

Endret av Arne Tiholt
  • Liker 1
Skrevet
Arne Tiholt skrev (9 minutter siden):

Hva er kontoen? 

måtte finne det selv

Det er sikkert bare et midlertidig problem

Jeg tror å dele tiktok lenker og slik bryter med kvinneguiden sin regler.

men bra du fant den da. Håper det kun er midlertidig ja

• Liker 1
Skrevet
Cyndaquil skrev (5 minutter siden):

Jeg tror å dele tiktok lenker og slik bryter med kvinneguiden sin regler.

men bra du fant den da. Håper det kun er midlertidig ja

Fant du ut hva som skjer med Janet? 

• Liker 1
Skrevet
Boetica skrev (1 time siden):

Morsomste denne gangen var Austins møte med Norge 😂 Så henrykt over snø, med å kjenne på, faller jeg gjennom isen? Stabbende i flipp-flopper, løpende i nye vintersko, herlig😂 Det må være så rart å komme fra Afrika til Norge. 

Husker godt jeg syns det var helt utrolig når jeg flyttet fra Australia til Norge som barn. Snø og is var helt utrolig! Løp rundt på isen og ropte at det er glass på vannet og jeg syns det var så rart 😂 trodde «glasset» skulle sprekke opp og jeg kom til å falle i vannet under

• Liker 4
  • Hjerte 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Cyndaquil skrev (6 timer siden):

Ja hva skjer? Og bilde av to drinker og kvinnehånd med «liar»? 

• Liker 7
Skrevet
Cyndaquil skrev (6 timer siden):

Jeg har ikke tiktok, men forsøkte IG (føler mye av det som blir lagt ut, også blir lagt ut på IG), men kontoen er privat.. 

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Janzypants said:

Jeg har ikke tiktok, men forsøkte IG (føler mye av det som blir lagt ut, også blir lagt ut på IG), men kontoen er privat.. 

hva heter de pa IG

Skrevet

Nå blir jeg nysgjerrig altså. :sjokkblå:

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Nå blir jeg nysgjerrig altså. :sjokkblå:

Bildet som så ut til å være fra typ en danskebåt el Wahlmanns med drinker og en kvinnehånd ( liar) er  fjernet nå. Men et bilde der hun skriver i hate myself med knust hjerte over ansikt og bryst er der enda. 

• Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Er vel ok å skrive brukernavn? jvjanetpantonial1 på TikTok i alle fall.

Håper det går bra med henne.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Og der har Dundar fått endelig avslag, men Annema gir ikke opp og skal nå sette igang en spleis for å dekke den første rettsaken, til 350 000kr.

• Liker 14
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg blir ikke med på den spleisen for å si det forsiktig.  :ninja: 

• Liker 44
  • Nyttig 5
Skrevet
Miss.Hol skrev (27 minutter siden):

Og der har Dundar fått endelig avslag, men Annema gir ikke opp og skal nå sette igang en spleis for å dekke den første rettsaken, til 350 000kr.

Det var jo leit, men kanskje vel mye å håpe på at hun får inn 350K til det.. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Miss.Hol skrev (32 minutter siden):

Skal hun fortsette med det tullet der får hun i det minste ta regningen selv. 

• Liker 17
  • Nyttig 5
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden):

Jeg blir ikke med på den spleisen for å si det forsiktig.  :ninja: 

Ikke jeg heller for å si det hardt og brutalt. Nå kan hun skille seg og dra opp til Fevik og finne seg en der. Hun har jo selv sagt at det ikke er noe problem å finne seg en kæll der.

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...