Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Cyndaquil skrev (På 20.6.2024 den 12.58):

Nå skal Anne Ma flytte til Tyrkia for å være med Dundar siden Norge nekter å slippe han inn

Hvordan blir dette å gå? Han virker jo lei henne

Dundar ville jo til Norge vel, eneste grunnen til at han har brukt tid på dette mennesket....men så gikk det til Dundas.. 😂

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Skumleste litt jeg også og jeg er redd for at de to søte, smilende menneskene på alle bilder...ikke kommer til å være sammen i all evighet. Jeg hører den sinte stemmen hennes helt hit. :sjokkblå:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Loke37 said:

Leste om dommen i Se og Hør, ikke rart de tapte.

Altså, ikke at det er noen tvil i mitt hode, men hva sier dommen?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (1 time siden):

De har ulike forklaringer på spm.som stilles på intervju.  De har ikke kontakt mellom februar og mars.  14 minutter etter første mld i februar frir han til henne,  de søker visum etter 5 dager. Han legger til masse andre jenter som anne ma spør om på chatt. Han husker ikke relevant informasjon.  Er det rart de får avslag? Nope 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Anneisabell said:

De har ulike forklaringer på spm.som stilles på intervju.  De har ikke kontakt mellom februar og mars.  14 minutter etter første mld i februar frir han til henne,  de søker visum etter 5 dager. Han legger til masse andre jenter som anne ma spør om på chatt. Han husker ikke relevant informasjon.  Er det rart de får avslag? Nope 

Absolutt ikke, spørsmålet er da bare hvorfor Annema ikke forstår hva han vil

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (9 timer siden):

Ifølge se og hør kommer det frem at dommen har gjennomgått alle samtalene de har hatt på messenger. Der kommer det frem at Anne Ma er sjalu og har spurt hvorfor han har blitt venner på fb med over 180 polske kvinner, men ingen polske menn. 

Videre at de først hadde kontakt på et dating nettsted, der kontakten opphørte i flere måneder før de gjenopptar kontakten på fb. Dundar skriver da at han elsker henne og frir. Det skjer før de har møtt hverandre. 5 dager etter frieriet søker han om oppholdstillatelse i Norge. 

Så svarer de forskjellige ting når de blir spurt om disse tingene. Dundar husker ikke at det var han som fridde, men hevder at det var AnneMa som fridde. De har også forskjellige forklaringer på viktige hendelser som de første møtene med familie og andre ting som er milepæler i forhold som man gjerne husker veldig godt.

I tillegg er det fokus på aldersforskjellen, at de ikke kan kommunisere sammen på et språk begge forstår, men må bruke oversettelses app og flere ting som gjør at helhetsbildet tyder på at dette er et proformaekteskap.

Jeg tror nok at de er glade i hverandre, og jeg tror AnneMa er veldig forelsket i ektemannen. Men hun bør jo ha en ringende bjelle i hodet et sted. Det er så mye som skurrer her. Men så er hun så sta. Og så har hun jo blitt kjendis pga dette forholdet. Og så er det nok noe med at hun har investert så mye i det at hun klamrer seg til håpet. 

Nå bor de sammen i Tyrkia, så får vi se hvor lenge de holder ut.

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundret.. skrev (6 timer siden):

Nosas tvilling? 😮

I alle dager...for en likhet!?  :sjokkblå:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (15 timer siden):

I alle dager...for en likhet!?  :sjokkblå:

Jeg vet. Noen som vet hva Nosa driver med for tiden?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundret.. skrev (10 minutter siden):

Jeg vet. Noen som vet hva Nosa driver med for tiden?

Aner ikke, men kona hans mener jo han kan bli hva han vil og nå hvor langt som helst, så hvorfor ikke danse for Lady Gaga….

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marleah skrev (21 minutter siden):

Aner ikke, men kona hans mener jo han kan bli hva han vil og nå hvor langt som helst, så hvorfor ikke danse for Lady Gaga….

Jeg har også fått med meg det at hun mente det, men jeg må innrømme det at jeg klarer ikke se for meg at han skulle danse for Lady Gaga. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle kan bevege seg og kalle det for dans. ;)  Til og med jeg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne også kalt det jeg klarer å prestere på dansegulvet for dans, men jeg vet jo egentlig bedre enn som så 😂 

Skulle likt å visst om det faktisk er Nosa eller om det bare er en som er lik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundret.. skrev (12 minutter siden):

Jeg kunne også kalt det jeg klarer å prestere på dansegulvet for dans, men jeg vet jo egentlig bedre enn som så 😂 

Skulle likt å visst om det faktisk er Nosa eller om det bare er en som er lik. 

Tror nok jeg kan vedde en million på at det IKKE er Nosa 😂

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Justlooking skrev (1 minutt siden):

Tror nok jeg kan vedde en million på at det IKKE er Nosa 😂

Fornuften min sier at det ikke er ham, men det ligner jo noe så forferdelig mye at jeg blir usikker 🤣

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er nok ikke ham, for da hadde kona danset og kysset ved siden av ham. :fnise: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Nei, det er nok ikke ham, for da hadde kona danset og kysset ved siden av ham. :fnise: 

Det hadde Gaga likt 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundret.. skrev (Akkurat nå):

Det hadde Gaga likt 🤣

Vet sannelig ikke helt det, men kona lar ham ikke forsvinne ut av rekkevidde. Hun liker å vite hvor han er i tilfelle hun kan pushe ham inn i fotballklubben i byen deres. Han er like rundt hjørnet til å bli proff der OG kan påta seg å sy nye fargerike klubbdrakter mens han er i gang. :D 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...