Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

440 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

mereo skrev (20 timer siden):

Fascinerende at Kristin snakker nigeriansk engelsk pga mannen.

Ja det er komisk 😆 

Jeg kjenner en norsk mann som er gift med en polsk kvinne, som ung snakket han helt vanlig Oslo dialekt. Etter å ha vært gift i 15 år med den polske damen snakker han nå veldig gebrokkent norsk akkurat som henne. De høres ut som polakker begge to, det er rimelig sprøtt. 

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Castor Troy skrev (2 timer siden):

Ja det er komisk 😆 

Jeg kjenner en norsk mann som er gift med en polsk kvinne, som ung snakket han helt vanlig Oslo dialekt. Etter å ha vært gift i 15 år med den polske damen snakker han nå veldig gebrokkent norsk akkurat som henne. De høres ut som polakker begge to, det er rimelig sprøtt. 

Å hjelpes! 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mereo skrev (23 timer siden):

Fascinerende at Kristin snakker nigeriansk engelsk pga mannen.

Morsomt å høre på. Men blir gjerne slik når man har godt språkøre, dvs lett for å lære språk. Snakker av egen erfaring 🫣

Endret av Zenhouse
  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (2 timer siden):

Morsomt å høre på. Men blir gjerne slik når man har godt språkøre, dvs lett for å lære språk. Snakker av egen erfaring 🫣

Skjer med meg i utlandet også 🙈 kanskje ikke så voldsomt som med henne da men. Men det er bare når jeg snakker engelsk med de som snakker gebrokkent engelsk 😅

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått meg en uforståelig overraskelse når det kom til å snakke i telefon med sin kjære i en annen by. Kom tilfeldigvis over den samtalen og hun snakket slik han antagelig gjør her; fryktelig dårlig norsk, ispedd fremmed språks enkeltord og småsetninger, hele samtalen igjennom. I alle dager?!? Skal ikke mannen integreres i norge og norsk språk? På den måten deres lærer han ingenting og han har bodd her i veldig mange år. 

Samtidig vil jeg si at det er en gavepakke til en evt. unge; la den få lære begge språk med en gang. :) 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Benjamin og Ina fremstår som så fine mennesker. Jeg var skeptisk til Benjamin i starten, men har et annet inntrykk nå. Håper de får forholdet til å vare.

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å se de to på tur med babyen i slutten av denne episoden♥️
da jeg bodde i utlandet snakket jeg også gebrokkent engelsk slik som alle andre….hvis jeg snakket ordentlig engelsk var det ingen av de lokale som forstod meg😅. Dette var ikke et engelskspråklig land. Så skjønner Kristin jeg. 

• Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iia skrev (2 timer siden):

Jeg syns Benjamin og Ina fremstår som så fine mennesker. Jeg var skeptisk til Benjamin i starten, men har et annet inntrykk nå. Håper de får forholdet til å vare.

Sier meg enig . Virker som de står sterkt sammen etter det triste familien gikk igjennom når ho var her . Ikke alle forhold hadde taklet det . 

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ada@ skrev (1 time siden):

Så koselig å se de to på tur med babyen i slutten av denne episoden♥️
da jeg bodde i utlandet snakket jeg også gebrokkent engelsk slik som alle andre….hvis jeg snakket ordentlig engelsk var det ingen av de lokale som forstod meg😅. Dette var ikke et engelskspråklig land. Så skjønner Kristin jeg. 

Så søt familie 😍 så på Instagram at de var på tur til Tanzania alle tre. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også Benjamin og Ina klarte seg bra gjennom den spesielle tiden, det var jo ikke sånn de hadde sett for seg det skulle være. Synes og Benjamin snakker om sin far med en enorm kjærlighet, ikke bare dystert.

• Liker 8
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (3 timer siden):

Så søt familie 😍 så på Instagram at de var på tur til Tanzania alle tre. 

Hva heter de på insta?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått med meg alt som har vært skrevet om Benjamin og Ina. Hva er det som gjør at så mange her inne er negativ til han?

Jeg syns Benjamin virker som et utrolig fint menneske.  Han er ikke redd for å vise følelser og han uttrykker seg så godt om hvordan han har det. Nesten poetisk til tider. 

• Liker 9
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linazer skrev (3 timer siden):

Jeg har ikke fått med meg alt som har vært skrevet om Benjamin og Ina. Hva er det som gjør at så mange her inne er negativ til han?

Jeg syns Benjamin virker som et utrolig fint menneske.  Han er ikke redd for å vise følelser og han uttrykker seg så godt om hvordan han har det. Nesten poetisk til tider. 

Ja jeg har veldig godt inntrykk av han. Synes han var så søt nå i siste episode at jeg fikk tårer i øynene flere ganger. Han er en fin ung mann som gjør så godt han kan. Og når han gikk bort i køen og ropte til henne at han elsker henne før han gikk.. Helt herlig! 

• Liker 8
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linazer skrev (4 timer siden):

Benjamin har i hvert fall en fortid med rus og en stor inkassogjeld, men utover det syntes jeg han virker som et fint menneske

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Linazer skrev (4 timer siden):

Jeg har lest innholdet i noen spleiser han har laget. Som gjorde at jeg dannet meg et visst inntrykk av ham.  
Tenkte da at hjelp- noen bør skjermes fra å komme på tv- da han virket å ha en del personlige issuses og var redd for at han ville komme frem som en med litt for mye behov for hjelp. 
Men ser jo at han har vist en omtenksom og grei side på tv. Vil det beste for henne også b

Anneisabell skrev (1 minutt siden):

Finner ikke noe på det navnet🤔

Sjekket nettopp nå igjen.  Det er riktig navn. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (12 minutter siden):

Finner ikke noe på det navnet🤔

Jeg fant det også med en gang. Prøv igjen. :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Durinur skrev (27 minutter siden):

Her er Spleisen til Benjamin om noen av dere ønsker å få et innblikk i fortiden hans: https://www.spleis.no/project/176578

Ja han har tydeligvis tatt og gjort noen dumme valg. Men det er nå en spleis jeg gjerne kunne tenkt meg å løfte litt frem. Han virker som en ærlig og følsom snill gutt. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...