Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

merry skrev (16 minutter siden):

Virker som at det ar inah sier hun ønsker seg tilbake til hjemlandet før de 90 dagene er basert på mer enn bare  hjemlengsel. er mye problemer hun har havnet oppe i

Ja, stakkars jente. Fikk vondt av henne. 

• Liker 7
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

merry skrev (1 time siden):

Virker som at det ar inah sier hun ønsker seg tilbake til hjemlandet før de 90 dagene er basert på mer enn bare  hjemlengsel. er mye problemer hun har havnet oppe i

Spoiler

Ina ser helt utslitt ut, hun har havnet i et forhold hvor hun ikke klarer å dra under tyngden av sin partners, om jeg må få si det, egoistiske behov. Han er i en tilstand hvor han ikke klarer annerledes, jeg håper han får hjelp. Men for meg er det helt klart på hans svar og reaksjon "skal du la meg stå igjen med alt alene, ja bare dra da, bare bytt den billetten og dra". Når noen sier det slik så tenker de kun på seg selv. Jeg tror hele forholdet handler om at hun skal være der for ham. Han trenger profesjonell hjelp, han bruker henne opp og sliter henne ut. Dette er ikke kjærlighet, det er avhengighet og hun et utslitt. Jeg likte ikke hans passive aggresive sider som kom frem når hun uttrykket behov om å dra hjem, og der fikk vi se litt av aggresjonen som ulmer litt under overflaten der. Mener jeg. 

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (53 minutter siden):
  Skjul innhold

Ina ser helt utslitt ut, hun har havnet i et forhold hvor hun ikke klarer å dra under tyngden av sin partners, om jeg må få si det, egoistiske behov. Han er i en tilstand hvor han ikke klarer annerledes, jeg håper han får hjelp. Men for meg er det helt klart på hans svar og reaksjon "skal du la meg stå igjen med alt alene, ja bare dra da, bare bytt den billetten og dra". Når noen sier det slik så tenker de kun på seg selv. Jeg tror hele forholdet handler om at hun skal være der for ham. Han trenger profesjonell hjelp, han bruker henne opp og sliter henne ut. Dette er ikke kjærlighet, det er avhengighet og hun et utslitt. Jeg likte ikke hans passive aggresive sider som kom frem når hun uttrykket behov om å dra hjem, og der fikk vi se litt av aggresjonen som ulmer litt under overflaten der. Mener jeg. 

Spoiler

Også da han sa «jeg gjør mitt for å få deg til å trives her ved å spise ris hver dag»🙈 

Rene drømmemannen han der😅

• Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, bonsaijenta said:
  Hide contents

Også da han sa «jeg gjør mitt for å få deg til å trives her ved å spise ris hver dag»🙈 

For en idiot.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (3 timer siden):
  Vis skjult innhold

Spoiler

I tillegg sa han vel at hjemlengsel er noe som går vekk, og ønsket at hun skulle prate med hun venninnen mest for å roe seg og bli der. Følte han manipulerer henne til å bli der, kanskje ikke med vilje og pga bagasjen han bærer på. Jeg tror ikke han vil takle at hun får venner og et sosialt liv heller, om han ikke får være mye med. Men ja, edelt av ham med den risen da 😅

• Liker 19
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns han fra Moi gjør sitt beste jeg. Jeg så heller ikke noe passiv aggressivt over svarene hans. Han har jo lov å bli skuffet og lei seg over at hun vil dra men sa jo og at hun må gjøre det som er best for henne. 

Så behøver man jo ikke ta han så utrolig seriøst når han sa det om risen. Det var jo tydelig en fleip..

Det virker som folk bare har bestemt seg for å dømme han og se mest mulig negativt på alt han sier og gjør. 

Jeg tenkte også at han var en merkelig type men han har igrunn vokst litt på meg. Han gjør sitt beste men er selvfølgelig også preget av situasjonen med faren, noe som er helt forståelig..

De er fremdeles sammen og hadde han vært så passiv aggressiv og ego så hadde vel Inah stukket for lengst. 

• Liker 30
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hubbabubba00 skrev (10 timer siden):

Jeg syns han fra Moi gjør sitt beste jeg. Jeg så heller ikke noe passiv aggressivt over svarene hans. Han har jo lov å bli skuffet og lei seg over at hun vil dra men sa jo og at hun må gjøre det som er best for henne. 

Så behøver man jo ikke ta han så utrolig seriøst når han sa det om risen. Det var jo tydelig en fleip..

Det virker som folk bare har bestemt seg for å dømme han og se mest mulig negativt på alt han sier og gjør. 

Jeg tenkte også at han var en merkelig type men han har igrunn vokst litt på meg. Han gjør sitt beste men er selvfølgelig også preget av situasjonen med faren, noe som er helt forståelig..

De er fremdeles sammen og hadde han vært så passiv aggressiv og ego så hadde vel Inah stukket for lengst. 

Helt enig, synes han gjør sitt aller beste hele tiden!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (17 timer siden):
  Skjul innhold

Helt enig, jeg reagerte på det samme. Det verste syns jeg var da hun spurte om han var mad, og han bare «næh, det er ikke noe vits hvorfor skulle jeg være det det er ingen grunn til det men det er grunn til å være lei seg»  syns det var ubehagelig, han avviser henne, bruker hersketeknikk, gir et upersonlig generelt svar. Sånn svarer man naboen på butikken liksom, ikke kjæresten. I seg selv ikke nok til å bedømme han men totalt er det mange varsellamper i moi 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PallePalle skrev (3 timer siden):

Helt enig, jeg reagerte på det samme. Det verste syns jeg var da hun spurte om han var mad, og han bare «næh, det er ikke noe vits hvorfor skulle jeg være det det er ingen grunn til det men det er grunn til å være lei seg»  syns det var ubehagelig, han avviser henne, bruker hersketeknikk, gir et upersonlig generelt svar. Sånn svarer man naboen på butikken liksom, ikke kjæresten. I seg selv ikke nok til å bedømme han men totalt er det mange varsellamper i moi 

Hva

Må være skylapper jeg har, for han virka ikke passiv-aggressiv på meg. Jeg tenker faktisk motsatt, at det er rart hun drar når han trenger henne som mest - faren hans ligger for døden og hun tenker på «å lade batteriene for seg selv»? 

• Liker 18
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (8 minutter siden):

Hva

Må være skylapper jeg har, for han virka ikke passiv-aggressiv på meg. Jeg tenker faktisk motsatt, at det er rart hun drar når han trenger henne som mest - faren hans ligger for døden og hun tenker på «å lade batteriene for seg selv»? 

Ja det er sant, i et trygt og tillitsfullt forhold hadde man ikke dratt fra kjæresten i en sånn sorgprosess. Men i den situasjonen her kan jeg forstå det 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (På 1.11.2023 den 23.01):

Enig!  Jeg sitter noen ganger med inntrykket av at Silje er mamma'n til DeLilah. Som jeg skrev tidligere her, så tror jeg Silje kjente på aldersforskjellen, samt modningsforskjellen, da hun akkurat hadde kommet til Chicago etter mange timers reise, og hadde vel aller mest lyst til å bare slække den hjemme sammen med DeLilah, men neida, DeLilah måtte absoutt i den bursdagen til venninna si. 🤔🙄  Jeg følte ikke at det var noe forståelse eller respekt for at Silje var trøtt og sliten etter reisen. Hadde jeg vært Silje da, så hadde jeg vel egentlig sagt det rett ut; at jeg egt bare ville slappe av med kjæresten i kveld, og at man heller kunne finne på noe sosialt enten dagen etter eller på et senere tidspunkt! Jeg mener, det var vel en god stund siden de hadde sett hverandre også? Da er det vel ikke så rart at man prioriterer hverandre?  Hvis DeLilah fremdeles hadde stått på sitt, ja, da hadde hun fått reise ut uten meg! 

Tror ikke Dehlila er så trofast heller.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lew skrev (59 minutter siden):

Tror ikke Dehlila er så trofast heller.

Nei, det virket hvertfall ikke slik etter siste episode 🙈  Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke forstår meg på forholdet deres 🤔 Det virker jo som at de kommer fra to helt vidt forskjellige planeter :P 12 års aldersforskjell trenger ikke å være mye - men her er det faktisk lysår unna hverandre 😅

Ellers må jeg si at SIlje har veldig god engelsk! Eller, amerikansk, da! 😅  Jeg får smålig vondt i sjela mi av å høre på Benjamin sin engelsk 😛😅 Kan det bli mer norsk-engelsk?😂 Han og Jens Stoltenberg er vel omtrent i samme gate, tenker jeg!

Endret av Janzypants
  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mollebolle skrev (44 minutter siden):

Så Benjamin i helgen....ingen Ina, så forhåpentligvis lever hun et godt liv et annet sted. 

Hu kan jo ikke være i Norge hele tiden da, og jeg vet ikke når dette programmet ble spilt inn jeg. Snart et år siden eller noe

iflg spleis.no for 1-2 mnd siden så var de sammen iallfall

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (7 timer siden):

Jeg får smålig vondt i sjela mi av å høre på Benjamin sin engelsk 😛😅 Kan det bli mer norsk-engelsk?😂 
Han og Jens Stoltenberg er vel omtrent i samme gate, tenker jeg!

Hvis Benjamin har klart å opparbeide seg til NATO-engelsk-nivå...da er det slett ikke så verst syns jeg. :fnise: 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor dere er så slem mot Benjamin. Jeg synes han er en fin gutt som gjør sitt beste for kjæresten sin. At han er passiv aggressiv ser ikke jeg noe til. Dere må huske at engelsk ikke er hans morsmål så ting kan komme ut annerledes enn ment. Han sa at han blir ikke sint, men lei seg og det er en ærlig sak. Det vil ikke si at han bruker det mot henne. Han sa hun kunne reise hvis hun ville, det er helt opp til henne. Han er en av de som jeg faktisk tror veldig godt om ut av de som er med i denne serien. Er mange andre som er mye verre - AnneMa feks. Det er en utnytter!

• Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flowery skrev (1 time siden):

Skjønner ikke hvorfor dere er så slem mot Benjamin. Jeg synes han er en fin gutt som gjør sitt beste for kjæresten sin. At han er passiv aggressiv ser ikke jeg noe til. Dere må huske at engelsk ikke er hans morsmål så ting kan komme ut annerledes enn ment. Han sa at han blir ikke sint, men lei seg og det er en ærlig sak. Det vil ikke si at han bruker det mot henne. Han sa hun kunne reise hvis hun ville, det er helt opp til henne. Han er en av de som jeg faktisk tror veldig godt om ut av de som er med i denne serien. Er mange andre som er mye verre - AnneMa feks. Det er en utnytter!

Når noen svarer slik han gjorde at han ikke har noen ord, og skal du la meg stå i alt dette alene, ja så gjør det og bare dra da, så ser jeg ikke det som dere ser, nei. Det ble heller sagt i en sur tone, og når hun spurte ham rett ut om han var sur så ha han nei. Han har mye bagasje og mye av dette faller dessverre på Ina, det er ikke å være slem. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (54 minutter siden):

Når noen svarer slik han gjorde at han ikke har noen ord, og skal du la meg stå i alt dette alene, ja så gjør det og bare dra da, så ser jeg ikke det som dere ser, nei. Det ble heller sagt i en sur tone, og når hun spurte ham rett ut om han var sur så ha han nei. Han har mye bagasje og mye av dette faller dessverre på Ina, det er ikke å være slem. 

Jeg ser ikke det du ser, selv om jeg prøver. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...