Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tradegy skrev (2 timer siden):

Han fremstår som fryktelig umoden i hodet. En jobb med god lønn, flere kjøretøy og bor i ei rønne. Sikkert en snill fyr med sin enkelhet, men ville aldri gitt han noe form for ansvar rundt barnet mitt. Han har på en måte nok med å få stell på seg sjøl 🙈 Janet fungerer jo nesten mest som en støttekontakt. Får håpe Jan tar til vett og at de kommer seg inn i en skikkelig bolig i neste sesong..... 

Bare fordi man er litt forsiktig og ikke verdens mest karismatiske fyr betyr det ikke at man er tilbakestående. Han kjøper nytt hus i neste episode. Snakk om å dømme folk.  Janet tok kontakt med han ikke omvendt.

Sitat

– Flere mente jeg bodde i en falleferdig rønne, og at jeg ikke hadde penger. Det er folk som ikke har greie på en dritt, og jeg bare ler av de dustekommentarene. Jeg er ikke hårsår, slår han fast.

https://www.seher.no/kjendis/19-ar-yngre-kjaereste-ikke-harsar/79076093

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mangler teksting hos meg og ikke får jeg slått det på heller. Flere med det problemet? Nå føler jeg at jeg og annema forstår dundar omtrent like mye. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (Akkurat nå):

Det mangler teksting hos meg og ikke får jeg slått det på heller. Flere med det problemet? Nå føler jeg at jeg og annema forstår dundar omtrent like mye. 

Fungerer fint når jeg slår det på ved å velge firkanten med tekst symbol øverst til høyre med fjernkontroll. Dette er app på tven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værre skrev (Akkurat nå):

Fungerer fint når jeg slår det på ved å velge firkanten med tekst symbol øverst til høyre med fjernkontroll. Dette er app på tven.

Jeg har der samme, men nå får jeg ikke endret valgene, det har aldri skjedd før. Tror du det hjelper å laste appen ned igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvitstrietapet skrev (Akkurat nå):

Jeg har der samme, men nå får jeg ikke endret valgene, det har aldri skjedd før. Tror du det hjelper å laste appen ned igjen?

Ja prøv å slett og last ned igjen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (På 26.4.2023 den 15.16):

Ikke bare ubekvem, jeg syntes han ser irritert ut også. Som om han er for god for å være der. 
Nå er han nå sendt ut av landet og jeg tviler på han får returnere på noe annet enn et nytt turistvisum.

Når han ikke har reist ut fra Norge før visumet gikk ut, giftet seg, søkt herfra og fått avslag og de anker saken men ikke får det omgjort, så skal det svært mye til for at han får innvilget ett nytt turistvisum.

De vil se på han som en risiko for å ikke dra tilbake ved visumet sitt utløp, han dro jo ikke tilbake denne gangen innen han skulle.

Det eneste jeg stusser på her er at Politiet har tatt imot en familiegjenforeningsøknad fra ei som ikke kan søke herfra, det er merkelig.

Med mindre en evt anke går igjennom, ser det svært dårlig ut for dem.

Endret av moroklompen
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hvitstrietapet said:

Samme her, jeg får ikke trykket videre etter jeg har trykket på den tekstboblen i hjørnet. Det kommer opp en fane med lyd og den vanlige med undertekster. Begynte bare å se noe annet, er jo ofte at det snakkes et annet språk enn norsk/engelsk. Du får si ifra om det hjalp å laste ned appen på nytt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (Akkurat nå):

Samme her, jeg får ikke trykket videre etter jeg har trykket på den tekstboblen i hjørnet. Det kommer opp en fane med lyd og den vanlige med undertekster. Begynte bare å se noe annet, er jo ofte at det snakkes et annet språk enn norsk/engelsk. Du får si ifra om det hjalp å laste ned appen på nytt?!

Testa her også nå. Tydeligvis noe galt med tekst serveren. Fungerte fint i morges.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, moroklompen said:

Når han ikke har reist ut fra Norge før visumet gikk ut, giftet seg, søkt herfra og fått avslag og de anker saken men ikke får det omgjort, så skal det svært mye til for at han får innvilget ett nytt turistvisum.

De vil se på han som en risiko for å ikke dra tilbake ved visumet sitt utløp.

Med mindre en evt anke går igjennom, ser det svært dårlig ut for dem.

Uansett må han vente på den eventuelle anken i Nigeria. Selv med familiegjenforening er det krav om at Alicia må ha en visst inntekt i året og med tanke på at hun er ufør og derfor har begrenset inntekt ser det ikke lyst ut for han. De må jo ha satt seg inn i dette før de giftet seg?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (11 minutter siden):

Sjekket akkurat nå, det hjalp ikke å hverken trykke på reinnstaller eller slette hele og laste ned på nytt, men nå er jeg litt lettet over at det ikke bare er problem hos meg så kanskje de får ordnet det da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mother Dirt skrev (1 time siden):
  Vis skjult innhold

The light is back. Thank you Jesus 🤭

😂🙈 Jepp , den var han heldig med 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nutz skrev (40 minutter siden):

Uansett må han vente på den eventuelle anken i Nigeria. Selv med familiegjenforening er det krav om at Alicia må ha en visst inntekt i året og med tanke på at hun er ufør og derfor har begrenset inntekt ser det ikke lyst ut for han. De må jo ha satt seg inn i dette før de giftet seg?

Inntektskravet er vel bare på litt over 250.000 for en gift person og har hun hatt en en grei jobb før hun ble uføretrygdet så er nok ikke dette deres største problem.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/26/2023 at 7:25 PM, Værre said:

Bare fordi man er litt forsiktig og ikke verdens mest karismatiske fyr betyr det ikke at man er tilbakestående. Han kjøper nytt hus i neste episode. Snakk om å dømme folk.  Janet tok kontakt med han ikke omvendt.

https://www.seher.no/kjendis/19-ar-yngre-kjaereste-ikke-harsar/79076093

Han kan være så karimastisk han bare vil. Produksjonen burde aldri latt Janet reise fra barnet sitt i utgangspunktet.

Mannen hun flytter til,  har knapt  boevne. At du har ordet jeg har markert i  innlegget over i vokabularet, sier vel strengt tatt sitt. Du får starte der. 

Og; Det hjelper ikke å være ressurssterk når man har mus i stua og sengetøyet kan gå ut av seg selv. 

At han skaffer sin nye familie et trygt hjem, skulle bare mangle. Han skulle gjort det tidligere; -Når de først ble introdusert. Ingenting å bli imponert over, eller la seg begeistre av. 

Endret av Tradegy
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, moroklompen said:

Inntektskravet er vel bare på litt over 250.000 for en gift person og har hun hatt en en grei jobb før hun ble uføretrygdet så er nok ikke dette deres største problem.

Trodde det var sånn at hun måtte ha god nok inntekt til å kunne forsørge han det første året

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
52 minutter siden, Hvitstrietapet said:

Sjekket akkurat nå, det hjalp ikke å hverken trykke på reinnstaller eller slette hele og laste ned på nytt, men nå er jeg litt lettet over at det ikke bare er problem hos meg så kanskje de får ordnet det da. 

Prøvde det her også, undertekst virker ikke på MasterChef Australia. Tok kontakt med kundeservice og fikk «oppskrift»: avinstallere app, oppdatere tv (hvis det er noe som ikke er oppdatert av programvare der), slå av tv i 15 min (😂), slå på tv og installere app igjen. Gidd ikke teste det nå men får se i morgen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støgga skrev (1 time siden):

Ikke en gang reint sengetøy kunne han ordne før hun kom😭🤢ekkelt

Jeg skal ikke forsvare hvor ille det ser ut i og rundt huset, men han skiftet faktisk sengetøy. I episoden ser vi i et kort klipp at han skifter på senga, men når han går ut av rommet vises et tidligere klipp av rommet slik det var i en tidligere episode. Synes det er dårlig gjort av produksjonen å fremstille det mer skittent og uflidd enn det som faktisk var tilfelle.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke ganske sannsynlig at UDI vil se på Nosa og Alicia som proforma? Tenker at dette programmet neppe gjør dem noen tjenester.

Screen Shot 2023-04-26 at 21.07.12.png

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...