Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

440 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden):

Av en eller annen grunn har jeg liten tiltro til den oppgraderingen, all den stund han ikke engang greier å re opp senga og ta ut søpla…

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Boetica skrev (4 minutter siden):

Av en eller annen grunn har jeg liten tiltro til den oppgraderingen, all den stund han ikke engang greier å re opp senga og ta ut søpla…

Ja, det går fint an å holde huset sitt rent selv om man sparer penger. Jeg har vært fattig jeg også, men hjemmet mitt var rent og koselig(om enn litt kaldt til tider på vinterstid). 

Endret av CrazyCatLady2500
  • Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (6 minutter siden):

Det er mye han kunne gjort gratis/billig før hun kom, mor har sikkert vaskemidler han kan låne. Nå er jeg litt hard, men det er ikke bare tilstand på huset og gården det handler om, han bør jo se det på kommentarene. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (12 minutter siden):

Ja, det går fint an å holde huset sitt rent selv om man sparer penger. Jeg har vært fattig jeg også, men hjemmet mitt var rent og koselig(om enn litt kaldt til tider på vinterstid). 

Og det koster ikke all verden å skrape og male huset. Det står jo og råtner slik det er nå. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (58 minutter siden):

Og det koster ikke all verden å skrape og male huset. Det står jo og råtner slik det er nå. 

Helt enig! Det kan koste mye mer å la være. Dessuten kunne litt rydding og vasking gjort susen. Trenger ikke bade i luksus for å ha de koselig. Men, rent MÅ det være.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (55 minutter siden):

Helt enig! Det kan koste mye mer å la være. Dessuten kunne litt rydding og vasking gjort susen. Trenger ikke bade i luksus for å ha de koselig. Men, rent MÅ det være.

Det er vel dessverre manglende bo-evne som er problemet. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krutthøna skrev (1 time siden):

Kanskje han er som en onkel i slekta, har veldig store drømmer og planer for når han vinner i lotto, men tar ikke tak imellomtiden. Kanskje det er samme tilfelle her, at han ikke vil gjøre noe før han har spart en viss sum først. Like usunt spør du meg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig en storbruker av bruktbutikker selv, men det ble liksom summen av huset, sanitærsituasjonen, søppel som flyter i alle rom ++ som gjorde at jeg reagerte så kraftig da han tok med seg Janet på Fretex😅

• Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Så de første 10 minuttene mens jeg spiste frokost. Noe så deprimerende! Jeg har klart å se underholdningsverdien en episode eller to - men nå er jeg tilbake dit at det bare er vondt og trist å se på! 
Janet som er alene hjemme og skal vaske kjøkkenet - uten innlagt vann - i kulda - er noe av det tristeste jeg har sett på tv!!!! 

Når det gjelder Kristin og kristendommen hennes så tenker jeg at dette ikke burde vært vist på tv. Hun trenger hjelp. Våknet en morgen i fjor sommer og hadde lært seg et nytt språk?! Og angrer på sex (et liv i synd). Hjelpes. 

Reptilmannen gjør meg trist han også. De virker ikke happy, hverken han eller Lenin. 

Endret av CrazyCatLady2500
  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Åh fytti katta for en mannssjåvinist Jan er. «Glad for å få inn ei jente som kan ordne opp her. Det er rett type jente». 
Som om hun har noe valg!!! Nå er hun jo stuck der i flere uker og må gjøre det beste ut av situasjonen. 
Stakkars, stakkars!!!’ 

Jeg blir så sint!!! 

• Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen 😱 fange mus i en plastpose og drepe den med hammer? 
Skaff deg en katt, Jan!!!!!!🙈 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (8 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Åh fytti katta for en mannssjåvinist Jan er. «Glad for å få inn ei jente som kan ordne opp her. Det er rett type jente». 
Som om hun har noe valg!!! Nå er hun jo stuck der i flere uker og må gjøre det beste ut av situasjonen. 
Stakkars, stakkars!!!’ 

Jeg blir så sint!!! 

Spoiler

Blir også litt forbanna! Får en bruk-og-kast følelse av hele greia.  Jeg neketer å tro at det er kjærlighet. Janet vil bare ha det godt og inngår nok kompromiss med at hun kan leve med Jan, for å nettopp få det bra. Så lenge han er snill med henne, så holder hun ut.

Jan på sin side, tenker nok at han får en som kan holde hjemmet i orden, lage mat, vaske klær og være "tilgjengleig" når han har behov. Beklager, men jeg blir kvalm av fyren. Ekkel i mine øyne.

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Blir også litt forbanna! Får en bruk-og-kast følelse av hele greia.  Jeg neketer å tro at det er kjærlighet. Janet vil bare ha det godt og inngår nok kompromiss med at hun kan leve med Jan, for å nettopp få det bra. Så lenge han er snill med henne, så holder hun ut.

Jan på sin side, tenker nok at han får en som kan holde hjemmet i orden, lage mat, vaske klær og være "tilgjengleig" når han har behov. Beklager, men jeg blir kvalm av fyren. Ekkel i mine øyne.

Spoiler

Ja, i dag blir jeg som sagt sint av episoden!!!! Sint på Jan, og så trist på Janets vegne. Stakkars, stakkars, stakkars!!! 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CrazyCatLady2500 skrev (25 minutter siden):

Fy faen 😱 fange mus i en plastpose og drepe den med hammer? 
Skaff deg en katt, Jan!!!!!!🙈 

Forsvarer ikke plastpose og hammer, men tror du virkelig en katt dreper musa raskere og mer humant?

• Liker 21
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett dagens episode selv, men reagerte kraftig på forrige ukes fremblikk med musescenen. Jeg kommer til å klage inn dette til discovery.

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (På 18.4.2023 den 9.50):

Jeg måtte inn og se nå. Har klart å unngå det hittil. Men… og jeg ler meg i hjel 😂😂 noe så komisk! Jeg er glad min mor på 60+ ikke driver sånn på instagram. 

Samtidig står jeg for det jeg har sagt - at Alicia  jaggu holder seg bra, hun er utrolig flott til å være 60 år! Håper jeg er så flott når jeg blir 60. 

Virker som de har det mye gøy da. Danser i skogen 😅👍

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Me for life skrev (2 timer siden):

Forsvarer ikke plastpose og hammer, men tror du virkelig en katt dreper musa raskere og mer humant?

Nei, jeg tror ikke det. Men å få seg til å fange ei mus i ei kransekakeeske og slå den i hjel? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mer humant å drepe dyr i feller eller skyte de? Jeg regner med at det er ett kakk det er snakk om? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me for life skrev (9 timer siden):

CrazyCatLady2500 skrev (6 timer siden):

Nei, jeg tror ikke det. Men å få seg til å fange ei mus i ei kransekakeeske og slå den i hjel? 

At en katt dreper en mus er naturens gang og fremstår nok ikke fullt så brutalt som Jan sin metode. 

Endret av Krutthøna
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å drepe en mus på den måten på TV kunne de spart seg for, tenk på alle som kan få ideer. Dette er reality, ikke fiction.

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...