Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

440 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Snipa skrev (17 timer siden):

Hun er bare seksti, og hun ser ikke spesielt mye yngre ut. Mange på den alderen som har minimalt med rynker. 

Ble mer forbauset over pengestrømmen fra hun superkristne i Nigeria. 

Sa hun Kristin at hun hadde sendt penger til han i Nigeria alt første dagen de pratet ? 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Loke37 skrev (Akkurat nå):

Sa hun Kristin at hun hadde sendt penger til han i Nigeria alt første dagen de pratet ? 

Ja

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan tar med Janet på fretex?! I alle dager mann! Kjøp dama noen ordentlige nye fine klær. Herregud så pinlig

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuddlegirl skrev (34 minutter siden):

Jan tar med Janet på fretex?! I alle dager mann! Kjøp dama noen ordentlige nye fine klær. Herregud så pinlig

At de handlet på Fretex er da ikke noe å reagere på. Rett heller blikket mot den rønna han bor i.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (34 minutter siden):

At de handlet på Fretex er da ikke noe å reagere på. Rett heller blikket mot den rønna han bor i.

Jo, det reagerer jeg på, at han ikke unner henne skikkelig sko som faktisk passer. Ugh for en gjerrig mann

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irja skrev (22 timer siden):

Hva sparer Jan til? Tipper han har greit med penger. Jobber jo å står på. Sikkert arvet noen kroner også, allikevel bor han i en rønne. Dårligste standarden jeg har sett i Norge i 2023.

Stakars Janet. Ansiktet hennes da han viste henne huset. Kunne hvertfall ha kasta søpla si! Brukte ordet «dritt» i annenhver setning. Huff.

Hvem skulle han ha arvet av? Foreldrene lever, det er de som eier huset han bor i. Leste et intervju for noen uker siden. 

Men en helt normal økonomi burde han egentlig ha! Og da klarer man skaffe seg en ordentlig bolig hvis man vil. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuddlegirl skrev (9 minutter siden):

Jo, det reagerer jeg på, at han ikke unner henne skikkelig sko som faktisk passer. Ugh for en gjerrig mann

Vet ikke om han vet bedre, sant å si 🙈kanskje han handler alt der? Det forklarer hvorfor han har forbløffende ok klær sjøl, til tross for dårlig boevne. T-skjorte fra Guess osv. Sikkert kjøpt brukt. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (3 timer siden):

Ja

Og i neste episode får vi visst se at hun taler i tunger?!?😳🙀

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loke37 skrev (7 timer siden):

Ja, og etterhvert store summer som han tydeligvis hadde gitt bort mesteparten av. Er det lov å sende store summer til Nigeria sånn?

Jeg hadde blitt svært skeptisk til å få henne som min rådgiver på NAV hvis jeg trengte det. Hun virker helt blåst, hører hun ikke selv hva hun sitter og sier, som mannen min sa. 

• Liker 44
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (4 timer siden):

Ja, og etterhvert store summer som han tydeligvis hadde gitt bort mesteparten av. Er det lov å sende store summer til Nigeria sånn?

Jeg hadde blitt svært skeptisk til å få henne som min rådgiver på NAV hvis jeg trengte det. Hun virker helt blåst, hører hun ikke selv hva hun sitter og sier, som mannen min sa. 

Hadde nok bedt om en annen rådgiver jeg og😅ihvertfall hvis jeg hadde sett hun på dette programmet. 😅

Helt utrolig naiv….og hjernevasket.. ja, mener alle som går så inn i fanatisk religionsutøvelse er hjernevasket.. 

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (9 timer siden):

Hvem skulle han ha arvet av? Foreldrene lever, det er de som eier huset han bor i. Leste et intervju for noen uker siden. 

Men en helt normal økonomi burde han egentlig ha! Og da klarer man skaffe seg en ordentlig bolig hvis man vil. 

Han er jo ikke akkurat ung og lovende. Ville ikke vært utenkelig at foreldrene hans var borte. Selv er jeg i midten av 30 årene, og er den eneste av mine venninner som ikke har fått noe forskudd på arv via besteforeldre, så jeg tok med i beregningen her at det mest sannsynlig har dryppet noen kroner på han.

Uansett er han en mann i arbeid, som over så mange år burde ha mulighet til en annen bostandard. Her handler det nok bare om en skikkelig gnien og uhygenisk fyr.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes oppriktig synd i Janet, hun ser ut som hun angrer på valget sitt når hun får omvisning i huset.

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter siste episode er det ganske klart hvor tung og alvorlig fortiden til Nosa er, og det har helt sikkert påvirket hvordan han knytter nære bånd til mennesker og opplever trygghet. Jeg er enig med den som skrev noe om at Alicia blir den moren han søker og trenger, bevisst eller ubevisst så utnytter hun denne søken etter trygghet hun tolker som kjærlighet.

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøvftta skrev (5 minutter siden):

Synes oppriktig synd i Janet, hun ser ut som hun angrer på valget sitt når hun får omvisning i huset.

Ja, så det på kroppsspråket hennes da de svingte oppi gården at hun ble skuffet. Det var ikke noe wow!! Skuffelsen ble vel ikke mindre da hun kom inn i huset. Har vel hørt at Norge er et rikt land. Å komme til utedo å ikke innlagt vann. Huff.. Kunne like gjerne vært hjemme hos sønnen sin.

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (6 timer siden):

Det er nok lov, det er derfor så mange går på sånn Nigeriasvindel 😞

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Irja skrev (32 minutter siden):

Han er jo ikke akkurat ung og lovende. Ville ikke vært utenkelig at foreldrene hans var borte. Selv er jeg i midten av 30 årene, og er den eneste av mine venninner som ikke har fått noe forskudd på arv via besteforeldre, så jeg tok med i beregningen her at det mest sannsynlig har dryppet noen kroner på han.

Uansett er han en mann i arbeid, som over så mange år burde ha mulighet til en annen bostandard. Her handler det nok bare om en skikkelig gnien og uhygenisk fyr.

Jeg har aldri arvet noe, er over 40. 
Men i hvert fall - jeg er enig med deg i at han burde hatt mulighet til å ordne noe annet!! Særlig nå når han prakker sin egen livsstil (for det er det han gjør, hun er helt avhengig av ham så lenge hun er her) på henne. 
Eller har han sendt penger til Filippinene så det er derfor han er litt blakk? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (23 minutter siden):

Etter siste episode er det ganske klart hvor tung og alvorlig fortiden til Nosa er, og det har helt sikkert påvirket hvordan han knytter nære bånd til mennesker og opplever trygghet. Jeg er enig med den som skrev noe om at Alicia blir den moren han søker og trenger, bevisst eller ubevisst så utnytter hun denne søken etter trygghet hun tolker som kjærlighet.

Vet ikke om hun gjør det bevisst… men hun BURDE tenke gjennom det!!! Hun er tross alt 60 år. 
Kanskje ikke spisseste blyanten i pennalet. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (Akkurat nå):

Vet ikke om hun gjør det bevisst… men hun BURDE tenke gjennom det!!! Hun er tross alt 60 år. 
Kanskje ikke spisseste blyanten i pennalet. 

Ja, hun burde tenke gjennom det så hun blir bevisst på det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (3 minutter siden):

Jeg har aldri arvet noe, er over 40. 
Men i hvert fall - jeg er enig med deg i at han burde hatt mulighet til å ordne noe annet!! Særlig nå når han prakker sin egen livsstil (for det er det han gjør, hun er helt avhengig av ham så lenge hun er her) på henne. 
Eller har han sendt penger til Filippinene så det er derfor han er litt blakk? 

Jeg visste ikke at det huset var midlertidig før det kom frem her. Fordi han hadde sagt det i en artikkel. I tvserien sa han det ikke, han presenterte det som noe han var stolt og tilfreds med, og det er noe å tenke på. At for ham er dette helt greit, og tydeligvis ikke noe han stresser med eller ville forklare at bare var nå. 

Eiendommen kan en alltids gjøre noe med, og selv om han sikkert er snill, så har holdninga hans så langt vist at han ikke tenker så mye på hva andre har behov for enn han selv. Hun har en sønn som skal komme og bo der med de, uten vann, hvor de spiser frokost i uteklær og huset ser ut som det skal ramle sammen. Så jeg forstår ikke hvorfor han sover rolig om natta, eller dagen, når han ikke jobber. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...