Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

440 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Ikke for å være ufin, men hvor får Nosa penger til å kjøpe gave fra? Penger til livsopphold generelt? Han har vært lenge i Norge nå og har vel verken arbeidstillatelse eller særlig med oppsparte midler fra Nigeria?

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det at det er rotete hos Jan er langt fra det verste.

Det verste er jo at det er samme standard som på en husmannsplass fra 1898.

Han har vel ikke et baderom, så da blir det vel klutvask på kjøkkenet?

• Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (9 timer siden):

Ja jeg syns han virker som en fin fyr og at han og Janet er et fint par ❤️

Jada, han bor midlertidig i et ganske slitent hus og er nok en ganske enkel fyr, men han har nok hjertet på rett plass

Enig👍🏻

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (3 minutter siden):

Enig med deg, men du må ikke glemme at han har en flott utedo med plass for 2. Er ikke mange som har det lenger.

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (5 minutter siden):

Ikke for å være ufin, men hvor får Nosa penger til å kjøpe gave fra? Penger til livsopphold generelt? Han har vært lenge i Norge nå og har vel verken arbeidstillatelse eller særlig med oppsparte midler fra Nigeria?

Det er jo sikkert hun som (Alicia) som forsørger han. Kanskje han får lommepenger?

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janet virket veldig ukomfortabel på flyplassen. Virket ikke som hun hadde noe lyst å kysse og kose på han..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tough cookie skrev (5 minutter siden):

Virker som det var kaldt der og. Hun spiste frokost med boblekåpa på….

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nafiaa skrev (4 timer siden):

Jeg ble satt ut, litt gjerrig synes jeg. Greit nok at Fretex er fint på mange måter, men virkelig liksom? Shopping på Fretex første shoppingturen i Norge? Jeg synes han kunne unnet Janet helt nye klær i første omgang, så kan man eventuelt supplere med Fretex videre 🤷‍♀️  

Dette var mine tanker også. Ikke bare lett å finne noe en liker og rett str første gang man skal ha vinterklær heller . Men må si at de fant fine ting til ho tross  type butikk. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller ble Nosa kalt Nosak i tidligere sesonger? Det var hvertfall konsekvent tekstet Nosak?? Heter han Nosa eller Nosak?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hjerteskjærende å høre om Nosas barndom, og det blir dessverre bare enda tydeligere at det er snakk om utnyttelse. Han har hatt en forferdelig barndom, blitt flyttet rundt, aldri hatt en mamma og pappa, og vokst opp fattig. Alicia utnytter en fattig gutt med en traumatisk barndom som antagelig lengter etter en mamma i livet, jf. hennes alder. 

• Liker 20
  • Hjerte 7
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (2 timer siden):

Alicia og Nosa… altså, hun holder seg utrolig godt, det skal hun ha! Håper jeg ser så ung ut når jeg er 60.

Er hun ikke operert og botoxet, da? 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iia skrev (2 minutter siden):

Hun må ha utført en ansiktsløftning. Det er jeg så og si 100% sikker på. Ser kjempefin ut!! Ingen på 60 blir så stramme med kun Botox og fillers. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sparer Jan til? Tipper han har greit med penger. Jobber jo å står på. Sikkert arvet noen kroner også, allikevel bor han i en rønne. Dårligste standarden jeg har sett i Norge i 2023.

Stakars Janet. Ansiktet hennes da han viste henne huset. Kunne hvertfall ha kasta søpla si! Brukte ordet «dritt» i annenhver setning. Huff.

• Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moth-Ear-Earth
Irja skrev (3 minutter siden):

Hva sparer Jan til? Tipper han har greit med penger. Jobber jo å står på. Sikkert arvet noen kroner også, allikevel bor han i en rønne. Dårligste standarden jeg har sett i Norge i 2023.

Stakars Janet. Ansiktet hennes da han viste henne huset. Kunne hvertfall ha kasta søpla si! Brukte ordet «dritt» i annenhver setning. Huff.

Synes ikke det virker som at Janet trives der. Hun respekterer ham, fordi han er snill mot henne. For det er han jo tross alt, men han burde ha tenkt på hvor viktig det er for filippinske kvinner å ta vare på hjemmet de bor i. Det er kaldt, liten plass og dårlig standard. Hun er sikkert vant til dårlig standard, men hun er ikke vant med kuldegrader og å kun ha gubben å snakke med hjemme. Jeg håper at hun får lov til å ta en utdanning,får jobb,og at de etterhvert kjøper et ordentlig hus. Ettersom Jan virker snill, så tror jeg han ville godtatt det om hun vil ta utdanning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iia skrev (43 minutter siden):

Kuleku skrev (38 minutter siden):

Hun må ha utført en ansiktsløftning. Det er jeg så og si 100% sikker på. Ser kjempefin ut!! Ingen på 60 blir så stramme med kun Botox og fillers. 

Jeg tror det at hun har tatt ansiktsløftning ble nevnt en eller annen gang i forrige sesong. Av en venninne eller noe? Litt for stramt utført for min smak.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er bare seksti, og hun ser ikke spesielt mye yngre ut. Mange på den alderen som har minimalt med rynker. 

Ble mer forbauset over pengestrømmen fra hun superkristne i Nigeria. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Irja skrev (8 timer siden):

Tror Janet ble temmelig skuffa av å se huset til Jan. Hun hadde nok sett for seg noe mer "luksuriøst" enn hva han presenterte for henne. Jeg tror hun har kommet til Norge for å få et bedre liv for henne selv og etter hvert sønnen, ikke nødvendigvis pga Jan. Sånn er det dessverre med de fleste fra Fillipinene. De holder ut med en mann som kunne vært faren, kun for å få et bedre liv. Å det kan til en viss grad forstås.....litt trist bare.

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (På 30.3.2023 den 23.33):

Kan ikke UDI og staten få til nye ekteskaps regler?? Det går ut på at sånne som Dundar får komme til Norge men den dagen han å andre utlendinger vil skilles. Er det rett ut av Norge. Uansett om det har gått 1 mnd..9 år.. 3 uker.. rett ut!!

Hvor interessant hadde det vært å blitt gift da med norske?  For da hadde du måtte holdt ut for å fått blitt. Dundar har garantert en hemmelig kalender, han krysser av for friheten igjen. Han teller 7 år.

Det er ikke så enkelt. Det ville bare ført til ekteskap fylt med utroskap, fysisk og psykisk vold. Undertrykte og hjernevaskede kvinner som lever i forferdelige ekteskap som enten ikke tør skille seg, ikke vil skille seg fordi de ikke vil tape ansikt, eller er så blinde og naive at de ikke forstår at de lider i ekteskapet. 

Jeg kjenner en som jobbet i UDI. Statistikken sier at for hver person som får oppholdstillatelse i Norge, kommer det fem nye. Fem nye mennesker som søker familiegjenforening fordi ett menneske født fikk oppholdstillatelse. Dette er ofte syke, eldre mennesker (foreldre/besteforeldre etc), de er for gamle for å integreres skikkelig, de går rett til trygdeytelser. 

jeg er svært takknemlig for at UDI har strenge regler. Både for Norges økonomiske bærekraft og ikke minst for alle kvinner som ellers på sikt ville ende opp som mulig undertrykte, voldsutsatte og ulykkelige. Både de som ønsker å bringe en mann inn i landet, men kanskje spesielt for de kvinnene som vil gifte seg med en eldre mann. 

unntak finnes så klart.

• Liker 28
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (11 timer siden):

De 295 kronene var det sikkert Alicia som hadde gitt ham 😅

Er det ikke slik man gjør når barna vil gå i butikken selv og kjøpe gave til mamma? 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, CrazyCatLady2500 said:

De 295 kronene var det sikkert Alicia som hadde gitt ham 😅

Er det ikke slik man gjør når barna vil gå i butikken selv og kjøpe gave til mamma? 

Tanken traff meg. Enten det eller produksjonen, for å ha noe å filme.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...