Gå til innhold

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

443 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Knitalong skrev (19 timer siden):

Virka som at han ikke har innlagt vann heller. Pekte han ikke mot en vanndunk og sa "Her er vannet"?

Jo, så er vel ingen dusj der heller 🥴

Og de dyreskallene med gevir på veggene? Grøss!  Er noe av det verste huset, interiøret, og rotet jeg har sett. Hvis jeg skal gi han noe, så virker han snill. 

Endret av K_mb
  • Liker 13
Videoannonse
Annonse
Gjest Chroma
Skrevet

Tenker at Janet skjønner det når de besøker noen andre og hun får se hvordan levestandarden egentlig er i Norge. 

Skrevet

Jan virker snill og han mener sikkert godt også, men hvis han skal ha inn en familie i det huset der så må store endringer inn. Spørsmålet mitt er om han er villig til å gjøre de for andre når han ikke ser behovene for de selv, eller om han er slik at det som er bra nok for ham er bra nok for alle. 

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg synes det virker som om at Dundar er oppriktig glad i AnneMa

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
8 minutter siden, Hvitstrietapet said:

Jan virker snill og han mener sikkert godt også, men hvis han skal ha inn en familie i det huset der så må store endringer inn. Spørsmålet mitt er om han er villig til å gjøre de for andre når han ikke ser behovene for de selv, eller om han er slik at det som er bra nok for ham er bra nok for alle. 

Det huset er jo helt krise. Sånne menn har som regel en del på bok, men gidder ikke/ser ikke behovet for å ha det hyggelig hjemme. 

Han må jo få pusset opp det huset og få lagt inn vann. Hvordan får de dusjet?

• Liker 13
  • Nyttig 1
Gjest Moth-Ear-Earth
Skrevet (endret)

Når han skal ha en filippinsk dame til å flytte inn hos seg, så burde han ha et hus med bedre standard. Det er ofte en stolthet for de damene å ta vare på hus, mann og barn. Det er en del av kulturen. Kjøkkenet er for dårlig til å kunne brukes noe særlig. Og det er bare tull å ikke ha do og dusj inne, det har han selvsagt råd til å gjøre noe med, han har bare ikke giddet.

Endret av Moth-Ear-Earth
Skrevet

Janet går jo med jakke på inne hele tiden. 
Jan sa i intro til programmet at hun skulle komme til Norge og få en bedre levestandard.. det har jo IKKE skjedd! Flytte inn i andres drit og boss. 😵

• Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet
Lenelarsen skrev (På 22.3.2023 den 13.21):

Kristine er jo helt hjernevasket av religion, skremmende å se hvordan det går ann.

Nok en gang, totalt hjernevasket. Lurer på hvordan hun håndterer jobben sin :o

• Liker 16
Skrevet
Me for life skrev (14 timer siden):

https://www.rb.no/lokale-nyheter/grenselos-kjarlighet/s/1-95-1982258

For ti år siden møtte Anne fra Jessheim sitt livs store kjærlighet i Burma. I 1999 giftet hun seg med Nadeem Khan i Pakistan, som kone nummer to.

Han var fra Burma, men var gift og hadde barn i Pakistan. Hadde fått opphold i Norge hvis han skilte seg, men det nektet han å gjøre.

Hvordan vet du at dette er AnneMa?

Det begynner jo med Anne fra Jessheim. Og AnneMa er skikkelig innfødt Arendalitt! Ikke sjans i havet at ho har bodd utenfor Arendal så breit som ho prater :ler: 

Har tilknytning til Arendal selv, så kjenner dette igjen. Veldig mange ord hun bruker som fort bli visket bort om man flytter på seg. 🙂

• Liker 11
  • Nyttig 7
Skrevet
Me for life skrev (14 timer siden):

Du har helt rett, mulig jeg googlet litt for fort, men det var så mye som stemte.

Hun har iallfall vært gift en gang før med en hun hentet til Norge. Det har de snakket om helt i starten av serien.

Kakaoen skrev (12 minutter siden):

Hvordan vet du at dette er AnneMa?

Det begynner jo med Anne fra Jessheim. Og AnneMa er skikkelig innfødt Arendalitt! Ikke sjans i havet at ho har bodd utenfor Arendal så breit som ho prater :ler: 

Har tilknytning til Arendal selv, så kjenner dette igjen. Veldig mange ord hun bruker som fort bli visket bort om man flytter på seg. 🙂

Svarte på det litt over her, at det kanskje gikk litt fort i googlingen. Hadde lest så mye her inne at jeg leste Annema gjennom hele artikkelen 🤣

• Liker 1
Skrevet
Flowery skrev (2 timer siden):

Janet går jo med jakke på inne hele tiden. 
Jan sa i intro til programmet at hun skulle komme til Norge og få en bedre levestandard.. det har jo IKKE skjedd! Flytte inn i andres drit og boss. 😵

Stakkars jente 💔

• Liker 10
  • Hjerte 1
Skrevet
Lenelarsen skrev (2 timer siden):

Nok en gang, totalt hjernevasket. Lurer på hvordan hun håndterer jobben sin :o

Neppe i det hele tatt. 😵💫

• Liker 4
Skrevet

Stakkars Janet😕

Jan fremstår som en treig og sær ungkar som er fornøyd med å leve som en skrotnisse.

Han må da se hvordan andre folk har det i husene sine i år 2000, og skjønne at han ikke kan tilby Janet og sønnen å leve i den rønna.

Jeg blir flau på hans vegne😬

• Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet
K_mb skrev (7 timer siden):

Jo, så ingen dusj heller sikkert 🥴

Og de dyreskallene med gevir på veggene? Grøss!  Er noe av det verste huset, interiøret, og rotet jeg har sett. Hvis jeg skal gi han noe, så virker han snill. 

Ja la merke til at det var mengder av dyreskaller - i alle rom. Creepy!

• Liker 5
Skrevet
Me for life skrev (5 timer siden):

Svarte på det litt over her, at det kanskje gikk litt fort i googlingen. Hadde lest så mye her inne at jeg leste Annema gjennom hele artikkelen 🤣

😂😂 Fort gjort! 

Følger ho på insta og der la ho ut et innlegg om at ryktene sier at ho har prøvd å importere en mann fra Tyrkia tidligere og sier at det bare er oppspinn. Så gudene vet. 

Men ut fra gårsdagens episode når de er på hotellrommet så ser det jo ut som Dundar er på tur med støttekontakten sin :fnise:

• Liker 16
Skrevet

Og husk alle å kjøpe billetter til Palmesus 2024. Virker jo på Nosak som at han skal opptre, og dette er ikke noe vi kan gå glipp av 😎 🕺🏼

• Liker 15
  • Nyttig 3
Gjest Chroma
Skrevet
Kakaoen skrev (25 minutter siden):

Og husk alle å kjøpe billetter til Palmesus 2024. Virker jo på Nosak som at han skal opptre, og dette er ikke noe vi kan gå glipp av 😎 🕺🏼

😂😂

Skrevet
Chroma skrev (7 timer siden):

Tenker at Janet skjønner det når de besøker noen andre og hun får se hvordan levestandarden egentlig er i Norge. 

Hun har ei kusine i Norge som Jan besøkte for å få hjelp med noen papirer. De hadde et vanlig hjem. Lurer på hva Janet tenker når hun besøker de....

• Liker 13
Skrevet
Boetica skrev (2 timer siden):

Ja la merke til at det var mengder av dyreskaller - i alle rom. Creepy!

Det er jo det minste problemet. Alle jeg kjenner har sånt på veggen. Helt normalt for de som jakter. 
Det er andre ting der jeg synes er MYE verre for å si det sånn 😆

• Liker 6
Skrevet
Kakaoen skrev (2 timer siden):

😂😂 Fort gjort! 

Følger ho på insta og der la ho ut et innlegg om at ryktene sier at ho har prøvd å importere en mann fra Tyrkia tidligere og sier at det bare er oppspinn. Så gudene vet. 

Men ut fra gårsdagens episode når de er på hotellrommet så ser det jo ut som Dundar er på tur med støttekontakten sin :fnise:

Og måtte vi vite de detaljene om urolig mage? 😂 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...