Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Nutz skrev (1 time siden):

https://www.kk.no/helse/32-ars-aldersforskjell-begge-loy-om-alderen/76705345

Alicia har fire barn fra tidligere forhold, på 19, 28, 29 og 30 år. Hun sier at hun og Nosa ikke har snakket så mye om barn.

Oi, takk skal du ha!

Stakkars barn som har en mor som oppfører seg så vulgært på tv. Jeg trodde hun var så «blind» og (ikke) hadde de sosiale antenne fordi hun ikke hadde noen nære relasjoner rundt seg som kunne snakke fornuft til henne. 

Stusser litt på at det står hun ble ufør fordi hun ble feiloperert i hånda som gjør at hun ikke kan jobbe, men framover ønsker de å jobbe sammen med å sy, det er jo definitivt et håndarbeid.

Noen som vet om han har fått opphold ettersom de planlegger business sammen? Dersom han får opphold og klarer å forsørge seg selv er jo det supert.

hva er instagrammen deres ?

• Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, Smos1 said:

Stusser litt på at det står hun ble ufør fordi hun ble feiloperert i hånda som gjør at hun ikke kan jobbe, men framover ønsker de å jobbe sammen med å sy, det er jo definitivt et håndarbeid.

På facebook profilen hennes står det at hun tidligere jobbet som tolk, så om hun kan sy bør hun da kunne jobbe som tolk også.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smos1 skrev (23 minutter siden):

Oi, takk skal du ha!

Stakkars barn som har en mor som oppfører seg så vulgært på tv. Jeg trodde hun var så «blind» og (ikke) hadde de sosiale antenne fordi hun ikke hadde noen nære relasjoner rundt seg som kunne snakke fornuft til henne. 

Noen som vet om han har fått opphold ettersom de planlegger business sammen? Dersom han får opphold og klarer å forsørge seg selv er jo det supert.

hva er instagrammen deres ?

Jeg bryr meg ikke så mye om paret i seg selv- men fremsnakker gjerne businessen  😁😁 og den heter nomix_design på IG. Ligger enda flere klær ute på hennes FB. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Zenhouse said:

Jeg bryr meg ikke så mye om paret i seg selv- men fremsnakker gjerne businessen  😁😁 og den heter nomix_design på IG. Ligger enda flere klær ute på hennes FB. 

Du tuller nå? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (På 15.3.2023 den 14.16):

Alicia er så utrolig kvalmende når hun snakker om Nosa. Som om han bare er et sexleketøy, at hun gleder seg til han kommer på besøk så hun slipper å bruke dildo, at utstyret hans er stå stort, at de hadde sex flere ganger første natten osv. Synes jeg ser reaksjonene om mannfolkene hadde snakket sånn om sine kjærester? "Gleder meg til xxx kommer så kan høyrehånden få hvile." "Vi hadde sex hele natten, vaginaen din er så trang" osv. Det hadde jo aldri blitt akseptert. 

Damer som Alicia tilhører jo en kategori, som i min mening, behandler mørke menn på en svært nedsettende og nært rasistisk måte.

Å sitte på tv å si at afrikanske menn har så store peniser, at hun slipper å bruke dildoen sin lenger osv, viser så utrolig mangel på respekt for han og spesielt mangel på respekt for han sin kultur.

Det er så trist og krampaktig å se på scenene mellom dem. De har overhodet ingenting med mening å snakke om.

Hun objektiviserer han voldsomt og jeg syntes ikke synd i det hele tatt på kvinner som henne og resten av dem som drar på sex ferier til Gambia og i etterkant fremstiller seg som ofre om det viser seg at de blir forlatt.

Hvem bruker egentlig hvem?

Hun Kristin er spesiell ja men jeg tror deres forhold har en god mulighet til å overleve.

Hun ser han som ett menneske og han virker oppriktig glad i henne.

Om man ikke har kjenneskap til disse kulturene, så er det lett å tro at han bare verdsetter det materialistiske.

Han er ikke vant med å få noenting gratis og virker langt fra en mann som prøver å utnytte henne.

Emason og Siri er også herlige sammen.

De viser stor respekt for hverandres kultur.

Han kommer til å integrere seg kjempe fint i Norge tror jeg.

De to homofile som jeg ikke husker hva heter, har jeg mindre tro på.

For mye drama og manglende forståelse for hverandre, spesielt fra han norske sin side.

Om du er var for mye lyder, så er det helt merkelig å tenke å bosette seg i latin Amerika.

Anne Ma liker jeg kjempe godt og får fortsatt ikke helt bestemt meg for om Dundar er helt uærlig eller ikke men klart at ting tyder på det.

Endret av moroklompen
  • Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Show skrev (På 11.3.2023 den 20.18):

Er helt sikker på at jeg har sett henne før, irriterende at jeg ikke kan komme på hvor. Veldig søt. (Og synes ikke hun ligner på Cecilie.)

Jeg lurer på om hun har vært litt kjent på instagram eller andre some? Hun var aktiv på en vegan gruppe på facebook, la ut mange videoer der osv. Kanskje for 7-8 år sida. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nutz skrev (14 minutter siden):

Du tuller nå? 

Nei? Noen spurte etter IG’en.  Fyren kan jo lage klær. Akkurat det er jo ikke tull. 
Ellers så synes jeg det aller meste med dette paret er tull ja. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

moroklompen skrev (2 timer siden):

Damer som Alicia tilhører jo en kategori, som i min mening, behandler mørke menn på en svært nedsettende og nært rasistisk måte.

Å sitte på tv å si at afrikanske menn har så store peniser, at hun slipper å bruke dildoen sin lenger osv, viser så utrolig mangel på respekt for han og spesielt mangel på respekt for han sin kultur.

Det er så trist og krampaktig å se på scenene mellom dem. De har overhodet ingenting med mening å snakke om.

Hun objektiviserer han voldsomt og jeg syntes ikke synd i det hele tatt på kvinner som henne og resten av dem som drar på sexturisme ferier til Gambia og i etterkant fremstiller seg som ofre om det viser seg at de blir forlatt.

Hvem bruker egentlig hvem?

Hun Kristin er spesiell ja men jeg tror deres forhold har en god mulighet til å overleve.

Hun ser han som ett menneske og han virker oppriktig glad i henne.

Om man ikke har kjenneskap til disse kulturene, så er det lett å tro at han bare verdsetter det materialistiske.

Han er ikke vant med å få noenting gratis og virker langt fra en mann som prøver å utnytte henne.

Emason og Siri er også herlige sammen.

De viser stor respekt for hverandres kultur.

Han kommer til å integrere seg kjempe fint i Norge tror jeg.

De to homofile som jeg ikke husker hva heter, har jeg mindre tro på.

For mye drama og manglende forståelse for hverandre, spesielt fra han norske sin side.

Om du er var for mye lyder, så er det helt merkelig å tenke å bosette seg i latin Amerika.

Anne Ma liker jeg kjempe godt og får fortsatt ikke helt bestemt meg for om Dundar er helt uærlig eller ikke men klart at ting tyder på det.

Enig i alt😄

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (9 timer siden):

Ikke min stil, men smak og behag 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (11 timer siden):

https://www.kk.no/helse/32-ars-aldersforskjell-begge-loy-om-alderen/76705345

Alicia har fire barn fra tidligere forhold, på 19, 28, 29 og 30 år. Hun sier at hun og Nosa ikke har snakket så mye om barn.

To av de er eldre enn Nosa.... Må da være fryktelig pinlig for de å se hvordan moren opptrer på tv 🫣

Endret av K_mb
  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (10 timer siden):

Hva betyr «my loving pipo»? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annema ? Merkelig dame uten selvinnsikt, har noen merkelige teorier om at Udi er ute etter henne personlig. Tyrkiske kurdere har nok selv brent sine broer i Norge med samme forsøk som Dundar. 

• Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alicia er fæl å se på, puteflaut med sexpraten og lite respektfullt ovenfor Nosa. 
Siri og Emason er nydelige sammen, flott par. 
Lenin og Remi, tja… for mye drama. 
Kristine og Michael(?) Hun virker veldig naiv, svarer virkelig folk på meldinger fra ukjente på Instagram???  Har fått ett lass av forespørsler og meldinger fra ukjente menn på IG, kunne jo ALDRI falt meg inn å respondere på noen av de.. 

De virker veldig forelsket da så mulig d går bra. Og at han ikke bare er ute etter å komme seg til et bedre land. 

Anne Ma og Dundar er underholdende da.. men ser for meg at hun må til Tyrkia for å være m han. UDI spiller nok ikke på lag med disse to her. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kristin er en nydelig dame, men litt spesiell hvor kristen og godtroende hun er. Hun er ikke oppvokst som kristen så min teori er at hun må ha opplevd noe veldig trumatisende der hun og grunnsteine i henne ble helt knust . Mange finner da trøst i religion og blir da ekstrem innenfor religion 

MEN han typen hennes virker i alle fall hyggelig . Men tror motivasjon hans i starten ikke vær kjærlighet, men desperasjon av fattigdom. Syns synd på han da å leve så fattig 

Siri og Emason digger jeg og har troa på ❤️

AnneMa, altså jeg misunner selvbildet hennes og gløden og initiativet . Kul flott dame, men tror ikke dundar elsker henne 

alicia, er altfor godtroende. Nosa ønsker et nytt liv, ikke henne..

savner Tore og Richel ❤️

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (På 16.3.2023 den 13.11):

Og etter at AnneMa nå nylig ble slått konkurs så er vel Dundars muligheter for å komme til Norge enda mindre...

Ser flere kommenterer at AnneMa er slått konkurs.

Ja, enkeltmannsforetaket hennes er det, men hun driver fortsatt negsalong, med sitt AS. Så hun jobber og tjener penger.

Greit å sette seg inn i ting før man kommenterer?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (32 minutter siden):

Ser flere kommenterer at AnneMa er slått konkurs.

Ja, enkeltmannsforetaket hennes er det, men hun driver fortsatt negsalong, med sitt AS. Så hun jobber og tjener penger.

Greit å sette seg inn i ting før man kommenterer?

Ja, det med å sette seg inn i ting... Det er som du sier hennes enkeltpersonforetak som er konkurs og det vil si at hun er personlig konkurs. Noe som er mye verre for henne personlig og for forsørgeransvaret når det gjelder oppholdstillatelsen til Dundar. Hadde det vært et aksjeselskap som var konkurs så ville hun ikke vært personlig berørt. 

• Liker 22
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men Alicia må jo skjønne det innerst inne. I den siste episoden der han utelukkende snakker om Norge, Norge, Norge, så sitter jo hun og blunker 56 ganger i minuttet mens han babler i vei. Man ser jo godt at noe rører seg oppe i hodet hennes. Hun snakker om følelser og alt hun er glad for med å være sammen med han, han snakker bare om hva han vil gjøre i Norge. 

Han med utedoen - det er jo bare trist. Hun tror hun skal komme opp hit til bedre levestandard (han sier jo også det), og så kommer hun til et gammelt skur av et hus som ikke er vedlikeholdt på 100 år. Stakkars jente. 

• Liker 26
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

stakkars hun som skal til nittedal. er jo ikke noe bedre livsstil i norge enn der nede. utedo og kaldt som f.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristine er jo helt hjernevasket av religion, skremmende å se hvordan det går ann.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Lenelarsen said:

Kristine er jo helt hjernevasket av religion, skremmende å se hvordan det går ann.

Tenkte på det samme, lurer på hvordan de to ville vært uten religionen.

Og Nosa og den cysten han har på kinnet. Nå har den vært der i flere sesonger, kan han ikke fjerne den?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...