Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Frk.Show skrev (9 minutter siden):

Er helt sikker på at jeg har sett henne før, irriterende at jeg ikke kan komme på hvor. Veldig søt. (Og synes ikke hun ligner på Cecilie.)

Ja, veldig søt! Raskt Google søk og jeg fikk opp dette. Kanskje du har sett henne på sosiale medier?

EB850ECA-2F55-4835-AAFA-6E2301F4C975.jpeg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Antonymen said:

Synes forresten Siri er så søt! Hun er så varm og god! 

Veldig godt å se Siri og Emsaon igjen, håper han får oppholdstillatelse til slutt!

• Liker 16
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antonymen skrev (18 timer siden):

Synes forresten Siri er så søt! Hun er så varm og god! 

Synes hun er dørgende kjedelig, det kjedeligste paret også. 

Kristin og hennes noe pussige oppfatning av verden får meg til å gape og ørene faller nesten av. Det er bra tv! 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Show skrev (På 10.3.2023 den 16.34):

Hvilket TV-program har hun fra Toten som jobber på NAV vært med på før? 

Hørte hun sang på brygga. Så da fikk jeg for meg at hun har vært på auditon til Idol el lignende?? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

luna1 skrev (På 12.3.2023 den 15.06):

Synes hun er dørgende kjedelig, det kjedeligste paret også. 

Kristin og hennes noe pussige oppfatning av verden får meg til å gape og ørene faller nesten av. Det er bra tv! 

Kjedelig er kanskje det som skal til for at forholdet skal vare :) har mer tro på dem en mange av de andre parene som bare har drama for å lage «bra tv»

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe Annema altså. Da advokatkontoret, eller hva det var for noe, skulle gå i gjennom svar fra UDI, at de

mente Dundar bare ville komme inn i landet og her var ingen kjærstefølelser. Annema sier: "så jeg er ikke

elskbar jeg da?" ..herlig dame!! You Go Girl!

• Liker 14
  • Hjerte 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smos1 skrev (37 minutter siden):

Kjedelig er kanskje det som skal til for at forholdet skal vare :) har mer tro på dem en mange av de andre parene som bare har drama for å lage «bra tv»

Jaja, nå ser jeg ikke på bare fordi jeg håper på at deltagerne finner evig kjærlighet da, jeg ser på for å underholdes 😅

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blander jeg kortene nå, eller ventet Siri og Emason barn i første sesong?  Leste nylig at de ventet sitt første barn, men trodde de allerede hadde fått barn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

K_mb skrev (Akkurat nå):

Blander jeg kortene nå, eller ventet Siri og Emason barn i første sesong?  Leste nylig at de ventet sitt første barn, men trodde de allerede hadde fått barn. 

Det tror jeg er en annen Siri som er gift med en fra Marokko☺️

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (1 minutt siden):

Det tror jeg er en annen Siri som er gift med en fra Marokko☺️

Da blander jeg nok ja 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Kristin er spesielt. Høres ut som hun er med på noe cult aktig greier, ikke vanlig norsk kirke kristen liksom. Rart.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
mirenena skrev (1 time siden):

Hun Kristin er spesielt. Høres ut som hun er med på noe cult aktig greier, ikke vanlig norsk kirke kristen liksom. Rart.

Ja kanskje en sekt eller noe hun er med i. Må si jeg ble overasket at ikke foreldrene hennes var kristen. Kristin snakket som om var kristen tvers i gjennom altså født inn i det med kristne foreldre og øvrig familie. Og siden hun også valgte sin mann pga kristendom og

at Gud har en plan for dem? 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mirenena skrev (12 timer siden):

Hun fremstår som virkelighetsfjern. Den dagen den kristne bobla sprekker... ja, da blir det kriseteam, prest og psykolog som bør stå parat, klar til å ta imot. For det stupet blir bratt.

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (19 timer siden):

Alicia er så utrolig kvalmende når hun snakker om Nosa. Som om han bare er et sexleketøy, at hun gleder seg til han kommer på besøk så hun slipper å bruke dildo, at utstyret hans er stå stort, at de hadde sex flere ganger første natten osv. Synes jeg ser reaksjonene om mannfolkene hadde snakket sånn om sine kjærester? "Gleder meg til xxx kommer så kan høyrehånden få hvile." "Vi hadde sex hele natten, vaginaen din er så trang" osv. Det hadde jo aldri blitt akseptert. 

Ja, hun virker ekstremt umoden. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

densatt skrev (18 timer siden):

hehe Annema altså. Da advokatkontoret, eller hva det var for noe, skulle gå i gjennom svar fra UDI, at de

mente Dundar bare ville komme inn i landet og her var ingen kjærstefølelser. Annema sier: "så jeg er ikke

elskbar jeg da?" ..herlig dame!! You Go Girl!

Hun har jo ikke skjønt det🤭 Klart hun er elskbar, men ikke nødvendigvis av en relativt kjekk, arbeidsløs tyrkisk 24-åring som hun ikke kan kommunisere med annet enn med gebrokkent engelsk. 

• Liker 27
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...