Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Josephine sin story om partnervold… Kan ikke si jeg er så overrasket, egentlig, men er utrolig lei meg for at hun har opplevd dette! 

Håper hun virkelig har det bedre nå! 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener hun med at Luiz kunne få 18 år fengsel? Det hadde han aldri fått for vold mot henne. Dette har jeg vært gjennom og ifølge min advokat er det svært få dommer på partnervold som er over 6år. Mishandling i nære relasjoner er straffen inntil 6år. Bare lurer om han har gjort mer enn vold mot henne. 

Lykke til Josephine. Bra du er kvitt den drittsekken!!

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (10 minutter siden):

Hva mener hun med at Luiz kunne få 18 år fengsel? Det hadde han aldri fått for vold mot henne. Dette har jeg vært gjennom og ifølge min advokat er det svært få dommer på partnervold som er over 6år. Mishandling i nære relasjoner er straffen inntil 6år. Bare lurer om han har gjort mer enn vold mot henne. 

Lykke til Josephine. Bra du er kvitt den drittsekken!!

I alle dager, det hadde jeg aldri trodd om Luiz. Har ikke sett story.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (12 timer siden):

I alle dager, det hadde jeg aldri trodd om Luiz. Har ikke sett story.

Mens noen av oss andre kan se hva slags type han er etter fem minutter…

Story hvor?

Endret av Motelvibes
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Motelvibes said:

Mens noen av oss andre kan se hva slags type han er etter fem minutter…

Story hvor?

På Josephine sin instagram

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist at det ble sånn, jeg håper hun klarer å gå videre og kjenner igjen røde flagg tidlig neste gang. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (28 minutter siden):

Ingenting om 18 års straff der. 

Er ikke der nå. Men hun sa det igår, noe med at de (?) hadde hjulpet han ut fra Norge for her kunne han vente 18 år straff🤷🏻‍♀️ 

Eller hørte jeg feil? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (11 minutter siden):

Er ikke der nå. Men hun sa det igår, noe med at de (?) hadde hjulpet han ut fra Norge for her kunne han vente 18 år straff🤷🏻‍♀️ 

Eller hørte jeg feil? 

18 år er drap…

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (10 minutter siden):

Eller hørte jeg feil? 

Men opprettet ikke hun en spleis for å få han tilbake på sommerjobb i sommer?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (11 minutter siden):

Eller hørte jeg feil? 

Jeg hørte også det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara
Justlooking skrev (2 minutter siden):

Men opprettet ikke hun en spleis for å få han tilbake på sommerjobb i sommer?

Akkurat det med spleis vet jeg ikke, men så han på IG i sommer. Han var i Oslo gjennom sommeren. Tror de to også var i London sammen. Det var jo også i sommer hun la ut på IG story at han var voldelig mot henne og det var slutt. Så det skjedde sannsynligvis en "stor" greie i sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sugar&Spice skrev (20 minutter siden):

Jeg hørte også det.

Jeg hørte og hun sa hun ville han skulle slippe å sone en dom på 18 år. 

Må være noe mer bak, svindel på staten eller noe. Man får ikke 18 år for å være voldelig. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg har vert bort i partner vold hvor personen slo meg ned dro meg gjennom håret og skrek han skulle drepe meg og lette etter noe å drepe meg med. Saken ble henlagt ord mot ord. For å få 18 år så er det nok bare overdramatisering fra hennes side! 

• Liker 10
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymBbruker skrev (På 27.10.2022 den 10.12):

Alicia er kanskje forelsket ja, men slik jeg ser det utnytter hun Nosaks naivitet til det fulle. Forespeiler et liv for han i Norge som hun helt sikkert er klar over er totalt urealistisk. Han er mye yngre og uskolert. Forelskelsen kan forklare handlingene hennes, men ikke forsvare at hun utnytter deres ubalanse i maktforholdet. Hun er "hvit", mye eldre, har mer penger og vet sannsynligvis mer om verden enn han. 

I beste fall er det bare gjensidig utnyttelse, men jeg kan ikke fri meg fra tanken om hvordan dette ville blitt oppfattet dersom hun var en eldre, "stygg" mann og han var en søt ung dame som ble overbevist om at hun skulle bli løftet ut av fattigdom uten fremtidsutsikter, for få bli popstjerne i Norge  og leve livets glade luksusdager, dersom hun bare holdt ut med gubben.

Denne relasjonen er virkelig kjip å se på. Enig i at hun er tydelig forelsket, mens han ser på det som en mulighet til å komme til Norge. Men samtidig ser hun det jo selv også, hun kommenterte at det er fint for henne at hans vei til Norge går gjennom henne..

En ting jeg lurer litt på er hvorfor han har så lite penger dersom han er en så veldig suksessfull designer? Han er jo en av de mest vellykkede i hele Nigeria sier han? 
Flaks han skal hit da, hvor det visstnok ikke finnes noen designere. 🤪

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hasselnøtter skrev (52 minutter siden):

Denne relasjonen er virkelig kjip å se på. Enig i at hun er tydelig forelsket, mens han ser på det som en mulighet til å komme til Norge. Men samtidig ser hun det jo selv også, hun kommenterte at det er fint for henne at hans vei til Norge går gjennom henne..

En ting jeg lurer litt på er hvorfor han har så lite penger dersom han er en så veldig suksessfull designer? Han er jo en av de mest vellykkede i hele Nigeria sier han? 
Flaks han skal hit da, hvor det visstnok ikke finnes noen designere. 🤪

Fordi han ble svindlet av en mann han stolte på og mistet alle pengene, mener jeg han sa i en episode🤭

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TuriE skrev (33 minutter siden):

Noen som kan forklare hva som har hendt mellom Josephine og Luiz? Hva skrev/fortalte hun? 

Slik jeg forstod det så hadde han vært voldelig og hun sa en setning om at kjæresten skal man stole på «ikke bli drept», og postet noen bilder av blåmerker og sår på fingre/arm. Også sa hun noe om at hun hjalp han ut av landet slik at han slapp evt sone en dom på 18 år.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (2 timer siden):

Slik jeg forstod det så hadde han vært voldelig og hun sa en setning om at kjæresten skal man stole på «ikke bli drept», og postet noen bilder av blåmerker og sår på fingre/arm. Også sa hun noe om at hun hjalp han ut av landet slik at han slapp evt sone en dom på 18 år.

Høres ikke akkurat så troverdig ut. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...