Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

440 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Tulla25j skrev (6 timer siden):
  Vis skjult innhold

Virker som om Josephine og han brasilianeren ikke er sammen lenger? Ingen bilder på insta sammen.

Hun la også ut et bilde på story hvor du var nominert til noe realityawards, og la et klovnefjes over ansiktet hans.

Hintes jo litt til det i 3. episode 

Spoiler

Overrasker meg i såfall ikke, de virker absolutt ikke som om de har det noe bra i de første episodene. De virker jo ikke som om de har forståelse for hverandres følelser og opplevelser i det hele tatt? Føler de er et eksempel på at noen mennesker bare ikke passer sammen uansett hvor mye man måtte ønske det. Må være helt forferdelig å ha et forhold hvor man bare krangler 24/7 

ble også litt overrasket over hvor dårlig det tydeligvis står til for Joesphine økonomisk? Syns jeg hørte henne nevne fattighuset liksom, og de leverte jo søknad om nødpenger. Er hun ikke bare yogainstruktør på deltid? Da har hun vel mulighet til å øke inntekten sin så det økonomiske ikke gir dem ekstra problemer i forholdet (som allerede er så skjørt) 

Endret av Amaryllish
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns han fra Nigeria virka litt femi. 

Er Siri fra Bergen med denne sesongen? De var min favoritt. Siri virka så varm og god og kjærligheten deres virka ekte. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte også at han fra Nigeria virka femi, egentlig tenkte jeg at han sikkert er homofil, noe man jo blir drept for å være i Nigeria, og at Norge kan være redningen. Hun kjæresten hans hadde tatt skjønnhetsoperasjoner på en veldig fin måte, da. Det så naturlig ut og gjorde at hun så ut som hun var nesten ti år yngre. Men han hadde jo løyet på alderen, og det gjør han ennå, hun sier han er 28 og han sier til kamera at han er 25!

Må være veldig slitsomt å leve i et sånt dramaforhold som Josephine og Louis, ja, Krangle hele tiden og ikke klare å se den andres perspektiv. 

Blir gøy å se Anne-Ma igjen, da. Og liker at det kommer med et skeivt jentepar. 

Sett de to episodene som ligger på appen.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (13 timer siden):

Jeg har vokst opp med røyk rundt meg innendørs og det er det minste problemet med min barndom. Jeg er sikker på at han kommer til å røyke utendørs når hun kommer til Norge.

Ja, det er forskjell å vokse opp på 50 -60-70-80 tallet ala 2022. Før i tiden var dem hjernedød når det gjaldt røyk, barn og biler. I dag i 2022 har vi kommet lenger. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nutz skrev (4 timer siden):

Jeg forstår ikke hvordan man kan være i 60-årene og ikke ha opparbeidet seg nok livskunnskap til å vite at en mann i 20-årene fra et land med dårlige levevilkår kun bruker deg for å få oppholdstillatelse.

Tenker du på hun uføretrygda eller Annema? Annema jobber men tjener vel ikke all verden …. Men et liv her for en fattig ung gutt frister sikkert … 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (13 timer siden):

Ja, det er forskjell å vokse opp på 50 -60-70-80 tallet ala 2022. Før i tiden var dem hjernedød når det gjaldt røyk, barn og biler. I dag i 2022 har vi kommet lenger. 

Heldigvis. Dog levde jeg unger emosjonelt omsorgssvikt så derfor var røyken det minste problemet jeg hadde.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Justlooking said:

Tenker du på hun uføretrygda eller Annema? Annema jobber men tjener vel ikke all verden …. Men et liv her for en fattig ung gutt frister sikkert … 

Begge to

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskermenn skrev (1 time siden):

Fordi hun trykker på telefonen og snakker med bekjente i noen minutter? Eller reiser og danser? Hva er det? Hun gjør det vel ikke hver dag. 

Jeg kunne bare ha drømt om å reise og danse og jeg er i arbeid ja. Flere som spør hvorfor jeg jobber med store smerter vel jeg må rett og slett. Eneste er at jeg ikke vet hvor lenge dette kommer til å gå. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (På 15.9.2022 den 8.56):

Jeg syns han fra Nigeria virka litt femi. 

Er Siri fra Bergen med denne sesongen? De var min favoritt. Siri virka så varm og god og kjærligheten deres virka ekte. 

Jeg hadde likt å se mer av de. Har den coconut låten helt på hjernen, fortsatt :eeeh:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han nigerianeren så ut som han var på stranda med bestemoren sin der hun gikk med vesken, brillene og det skautet på hodet 🙈

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (5 minutter siden):

Han nigerianeren så ut som han var på stranda med bestemoren sin der hun gikk med vesken, brillene og det skautet på hodet 🙈

Han er helt opphengt i at han er sammen med en «white woman» som er «rik».

Lurer litt på baktanken her også jeg. Hva tror dere?

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Twinkle~ said:

"My plan was to go to Norway. No, sorry, I mean, OUR plan was to go to Norway to live together" 😅

• Liker 36
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Twinkle~ skrev (13 minutter siden):

Spoiler

Fikk dårlig følelse av det her ja. Han snakker bare om rikdom og at det var bra å være med en hvit person for da fikk man mer respekt osv.. snakket ikke om noe kjærlighet i siste episode på Discovery + ihvertfall 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (16 minutter siden):

"My plan was to go to Norway. No, sorry, I mean, OUR plan was to go to Norway to live together" 😅

Jeg lo høyt.. uff 😂😂🙈 

Høres ut som ho skal prøve å rekruttere han til Start fotballklubb også 🤪

• Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor Anne Ma gidder og kaste bort så mye energi- krefter- penger- omsorg for en mann som bare vil ha en billett til Norge. At hun ikke skjønner det er et spill for galleriet? Fuckboy. Hun kan flytte til Tyrkia til han. Tipper forholdet varer ikke lenge da. 

• Liker 27
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (2 timer siden):

Jeg lo høyt.. uff 😂😂🙈 

Høres ut som ho skal prøve å rekruttere han til Start fotballklubb også 🤪

Virker som hun gir ham inntrykk av at han kan bli både designer, sanger og fotballsparker bare han kommer til Norge …

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...