Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

440 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Fotballfluen skrev (2 timer siden):

Jeg snakker om fakta, du snakker om følelser. Det er to ulike ting, og umulig å møtes på midten.

I denne tråden diskuteres spesifikke relasjoner, ikke generelle relasjoner. Det er ingen indikasjoner på at kvinner som ønsker å hente partner fra andre land diskrimineres sammenlignet med menn. Dersom partner er i noenlunde samme alder, kan kommunisere godt på et felles språk og har kultur og verdier som ikke kræsjer helt med mulighetene til forholdet (i dette tilfellet en mann på 28 som kommer fra en kultur hvor det ikke er akseptabelt å gifte seg med kvinner som er for gamle til å stifte familie) får de ikke annen behandling enn menn som gjør det samme. Det er kanskje mer sosialt akseptabelt for eldre menn å hente yngre kvinner enn motsatt, men det betyr ikke at det er diskriminering når UDI gir avslag. 

Et godt eksempel på hvor dårlig de kommuniserer er intervjuet på God morgen Norge hvor Dundar ikke skjønte enkle spørsmål og AnneMa måtte "oversette" til enkelt "babyspråk" for at han skulle forstå. Ikke kan han svare i hele setninger heller. Da er det ikke mulig å kommunisere om viktige ting, som verdier, mål i livet osv, noe man faktisk er avhengig av når man gifter seg. Det er definitivt et stort, rødt flagg for UDI. Hvem vil dele livet sitt med noen man ikke kan kommunisere ordentlig med? Google translate er ikke god nok kommunikasjon når det gjelder en livspartner.

Nei hun er antakeligvis på dypt vann. Jeg vet ikke men hun har ikke oversikt over hvem han egentlig er sammen med når hun ikke er der?? Det har blitt nevnt at Tyrkia er ganske fattig land med en inntekt på ca 2000 kr i måneden så det er mange røde flagg som vi andre ser??? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GrønnNellik68 skrev (17 minutter siden):

Er den serien slutt eller? Finner den ikke mer i ukesarkivet??

Sesong 1 er over. Sesong 2 spilles inn nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
On 6/3/2022 at 12:06 AM, Klappe said:

Dette er ikke å være forelsket..,,

Takknemlighet er veldig fin følelse. Så hun kan godt være forelsket. Han Tore virker til å leve så utrolig usunt. Hele tiden røyk og snus og masse øl. Lurer på hvor mange år de får sammen med slike hans uvaner

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/15/2022 at 11:36 AM, Jadaomatte said:

Det er mer akseptabelt for kvinnene der å gifte seg med eldre menn, det blir faktisk foretrukket. Da eldre menn har «rast» fra seg og har etablert seg mer. Så udi ser på hva som er vanlig i hjemlandet. 
Ekteskap med eldre, skilte kvinner er no-go i Tyrkia.

Pff jeg har venninne som er gift med en fra Cuba. Han er 20 år yngre. De slet veldig med UDI fordi de mente også at han vil bare utnytte henne  så ble hun gravid når hun var skikkelig oppi årene (rundt 50). Helt uventet altså. Da ga UDI seg. Nå er de sammen i snart 12 år og har ikke tenkt skille seg. Kjærlighet kjenner ingen grenser 

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (1 time siden):

Pff jeg har venninne som er gift med en fra Cuba. Han er 20 år yngre. De slet veldig med UDI fordi de mente også at han vil bare utnytte henne  så ble hun gravid når hun var skikkelig oppi årene (rundt 50). Helt uventet altså. Da ga UDI seg. Nå er de sammen i snart 12 år og har ikke tenkt skille seg. Kjærlighet kjenner ingen grenser 

DET er ekte ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Knitalong skrev (46 minutter siden):

Ny sesong og 2 nye episoder på TLC Discovery idag 😄 

Vet du når det kommer på TVNorge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (21 minutter siden):

Vet du når det kommer på TVNorge?

I kveld kl 21:30, men det er bare en episode da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knitalong skrev (3 minutter siden):

I kveld kl 21:30, men det er bare en episode da.

Ok - men får få med meg den ene i dag da. Liker det programmet godt  :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor sesongene er så korte. Var det ikke bare åtte episoder? 

Håper vi får litt mindre Anne-Ma og litt mindre av kranglingen til det  norskbrasilianske unge paret denne sesongen. Han innskrumpa røykemannen trenger jeg ikke se rundt der i singletten sin med røyken sin så mye heller.. 

Jeg savner de genuine øyeblikkene og koselig stemning :)

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moth-Ear-Earth
Amaryllish skrev (2 timer siden):

Tore og Richel 💗 hun virker så glad i han syns jeg 

Enig. De virker som det lykkeligste paret man ser på tv nå om dagen 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (1 time siden):

Han  røykemannen har fortsatt med seg røyken og ølet i hvertfall. Å har ingen betenkeligheter med å røyke rundt barn. Trist!

Jeg har vokst opp med røyk rundt meg innendørs og det er det minste problemet med min barndom. Jeg er sikker på at han kommer til å røyke utendørs når hun kommer til Norge.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Spoiler

Virker som om Josephine og han brasilianeren ikke er sammen lenger? Ingen bilder på insta sammen.

Hun la også ut et bilde på story hvor du var nominert til noe realityawards, og la et klovnefjes over ansiktet hans.

Hintes jo litt til det i 3. episode 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (På 29.5.2022 den 23.14):

Det står du selvsagt helt fritt til å mene. Igjen; det er dine følelser, ikke fakta. Jeg vet bedre enn deg om jeg har en aversjon mot forholdet til Dundar og AnneMa. Det har jeg ikke. Jeg forsøker helt enkelt å forklare ut fra et samfunnsperspektiv hvorfor det ikke er unaturlig å anta at en 28 år gammel mann fra en kultur hvor barn betyr mer enn alt ikke nødvendigvis  har planer om å komme til Norge for å leve med sin 63 år gamle livs kjærlighet. Kvinner kan få barn, men kun inntil en viss alder. Menn kan få barn hele livet. Det er den biologiske forskjellen og kulturen det handler om, ikke kvinnediskriminering.

AnneMa kan velge hvem hun vil, men UDI kan også velge om de tror på forholdet eller ikke. Det gjør de basert på sjekklister og fakta, ikke følelser og kvinnediskriminering. AnneMa er negledesigner. Hun kan i prinsippet jobbe hvor som helst, også i Tyrkia. Hvorfor ikke flytte ned og bo sammen med mannen sin? MÅ de bo i Norge? Isåfall handler det kun om økonomi.

om 4 år er hun pensjonist og kan ta med pensjonen sin  til Tyrkia der det er godt og varmt og slipper alle de dyre varmeregningene som vil komme i fremtiden :)   

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TuriE skrev (På 13.5.2022 den 13.03):

Synes det er så rart at menn kan hente yngre damer hit fra Fillipinene i hytt og pine, men når det er en eldre kvinne ønsker en yngre mann så er det avslag på avslag. 
Altså jeg er enig i at det er nok mye omgåelsesektedkap fra Fillipinene også, så hvorfor er det ikke like vanskelig for de som det er for Annema og Dundar?

Krisesentrene er visst fylt opp til randen med disse har jeg hørt rykter om 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (1 time siden):

Hun på 60 år som er sammen med 25 åringen fra Nigeria (?) har sagt til ham at ingen designer klær i Norge. Så nå tror han at han skal bli Norges eneste klesdesigner 😂

Stakkars fyr 😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...