Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

440 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

TuriE skrev (På 13.5.2022 den 13.03):

Synes det er så rart at menn kan hente yngre damer hit fra Fillipinene i hytt og pine, men når det er en eldre kvinne ønsker en yngre mann så er det avslag på avslag. 
Altså jeg er enig i at det er nok mye omgåelsesektedkap fra Fillipinene også, så hvorfor er det ikke like vanskelig for de som det er for Annema og Dundar?

Det er mer akseptabelt for kvinnene der å gifte seg med eldre menn, det blir faktisk foretrukket. Da eldre menn har «rast» fra seg og har etablert seg mer. Så udi ser på hva som er vanlig i hjemlandet. 
Ekteskap med eldre, skilte kvinner er no-go i Tyrkia.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tulipanpiken skrev (På 11.5.2022 den 22.03):

Luis virker giftig. En som vil skape drama og så skylde på den andre parten. Det må være forferdelig slitsomt for Josephine å leve med.

Enig. 
Jeg har reagert på oppførselen hans flere ganger. Synes han behandler henne dårlig. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (52 minutter siden):

Enig. 
Jeg har reagert på oppførselen hans flere ganger. Synes han behandler henne dårlig. 

Han har narsissistiske trekk.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alleah skrev (19 minutter siden):

Hvilken dag i uken kommer det ny episode?

Er det ikke onsdager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (1 time siden):

Enig. 

Hver gang han sier i fra om noe klikker det jo for Josephine, som ikke klarer å ta til seg noe og ser på alt som kritikk. For å leve i ett forhold må man kunne si i fra om ting man er misfornøyd med, uten å bli møtt med krangling. 
begge to klarer ikke å ta til seg det den andre sier. De er begge like gode akkurat der.

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lunaris
TuriE skrev (2 minutter siden):

Hver gang han sier i fra om noe klikker det jo for Josephine, som ikke klarer å ta til seg noe og ser på alt som kritikk. For å leve i ett forhold må man kunne si i fra om ting man er misfornøyd med, uten å bli møtt med krangling. 
begge to klarer ikke å ta til seg det den andre sier. De er begge like gode akkurat der.

Han ble sur og kritiserte henne for å ikle gå på linje… Det er jo litt rart å kritisere for noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flowery skrev (På 12.5.2022 den 16.23):

Dundar har fått avslag på familiegjenforening har jeg hørt fra en som følger dem, så det der er nok kjørt. 

Det er ikke så rart. Han er 28 år og gift med en på 62? Det er merkelig. Jeg tror ikke at an er forelsket i henne. Det er for naive 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunaris skrev (9 minutter siden):

Han ble sur og kritiserte henne for å ikle gå på linje… Det er jo litt rart å kritisere for noe sånt.

Han spurte om hun kunne gå litt saktere. Noe jeg spørr min mann om støtt og stadig når han begynner å gå for fort for meg å følge med. Han hadde akkurat kommet til Norge, og da massjere av gårde i ett tempo for å komme seg frem var kanskje ikke det han hadde tenkt? Jeg liker ialf å gå litt senere frem til jeg blir kjent en plass, slik st jeg kan finne frem til ting. Hun mener han prøver å kontrollere henne fordi han spørr om hun kan gå saktere. Men det er faktisk en naturlig ting å spørr om når man går sammen, og en har økende tempo…

• Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TuriE skrev (1 time siden):

Han spurte om hun kunne gå litt saktere. Noe jeg spørr min mann om støtt og stadig når han begynner å gå for fort for meg å følge med. Han hadde akkurat kommet til Norge, og da massjere av gårde i ett tempo for å komme seg frem var kanskje ikke det han hadde tenkt? Jeg liker ialf å gå litt senere frem til jeg blir kjent en plass, slik st jeg kan finne frem til ting. Hun mener han prøver å kontrollere henne fordi han spørr om hun kan gå saktere. Men det er faktisk en naturlig ting å spørr om når man går sammen, og en har økende tempo…

Du fikk kanskje ikke med deg at de skulle rekke noe og allerede hadde dårlig tid? I tlllegg er det ikke alltid plass på et fortau i Oslo sentrum til å gå ved siden av hverandre hele tiden.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (5 minutter siden):

Du fikk kanskje ikke med deg at de skulle rekke noe og allerede hadde dårlig tid? I tlllegg er det ikke alltid plass på et fortau i Oslo sentrum til å gå ved siden av hverandre hele tiden.

Det var plass der de gikk. Og, om man skal rekke noe sammen så hjelper det jo lite at den ene har løpt ifra den andre.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis har krangelen til det brasilianske paret startet lenge før kamerateamet dukket opp og det som vises på TV er toppen av isfjellet. Jeg har bare sett de tre siste episodene, hvordan møttes disse to?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De møttes vel i Brasil om jeg ikke tar feil. De virket veldig forelsket men har ikke forståelse for hverandres meninger og lager voldsomt drama for tilsynelatende småting. Det burde de gi seg med om de ønsker en fremtid sammen.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 5/14/2022 at 8:37 PM, Twinkle~ said:

Hun snakker mye om hvor viktig åpenhet og tillit er for henne på podden med Iselin, så man skulle tro at hun er klar over profilen hvor han står som singel🤷🏻‍♀️ Dette er vel et stort rødt flagg for de som skal behandle søknaden og se etter tegn på proforma. At han har lukket profil, uten bilder av henne og uten sivilstatus tar seg ikke bra ut.

Hvem er Iselin??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveacrossboarders skrev (1 time siden):

Hvem er Iselin??

Sikkert hun sexologen som har podcast

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer det ny episode? Så reklame om nye par, blant annet ei norsk jente som er gift med en fra Marokko, men det har ikke kommet ut flere episoder..? Gledet meg til å se de nye parene..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den krangelen til Luiz og Josephine er klippet veldig. Begynnelsen er i ett område, midten i et annet og slutten i det første området igjen. Midten går de bort fra det området de er i begynnelsen og slutten av krangelen. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

I kveld var det første gang jeg så programmet, jeg er nesten i sjokk.

Endret av Oppland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundemamma97 skrev (8 timer siden):

Når kommer det ny episode? Så reklame om nye par, blant annet ei norsk jente som er gift med en fra Marokko, men det har ikke kommet ut flere episoder..? Gledet meg til å se de nye parene..

Tror ikke ny sesong kommer før til høsten 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for krenkende innlegg, brukerdebatt, persondebatt, personangrep, spekulasjon og innlegg hvor det oppfordres til pengeinnsamling, samt svar til alt dette. 

_popcorn_, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...