AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #1 Skrevet 16. mars 2022 Min søte, distré, naive og veldig snille søster har truffet en ny mann. Jeg er glad for at opplever kjærlighet og forelskelse, men jeg er også litt tilbakeholden for hun pleier å velge helt elendige menn. Eksene hennes er sosialklienter, alkohol- og rusmisbrukere, motorsykkelgjengmedlem, fedre som har null kontakt med barna sine, har tidligere vært dømt for vold m.m. Hun har helt elendig smak i menn. Hun har tre barn disse mennene, og hun strever og strever med å samarbeide med dem, med å prøve å sørge for at fedrene har kontakt med barna, at de betaler det de skal. Hun har det ikke lett. Så at hun nå har truffet en ny mann som hun er kjempeforelsket i er flott, for hun fortjener virkelig å være lykkelig. Men jeg er likevel litt skeptisk. Hun forteller i bisetninger at han har betalt klær, storhandling av dagligvarer, strømregningen hennes, fylt bensin på bilen hennes og at han også kjøper klær, spill og godteri til barna. En del av meg tenker: flott, hun fortjener det. Men en annen del av meg har en nagende følelse av ugler i mosen. Hvorfor bruker han så mye penger på en han bare har kjent i noen få måneder? Jeg har ikke truffet ham enda, ingen i familien bortsett fra barna hennes har truffet ham. Jeg bare hører hva hun forteller, og så ser jeg det i lys av eksene hennes. Jeg håper virkelig at dette er en ordentlig fyr, men er så engstelig for henne. Anonymkode: 0493a...357
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #2 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min søte, distré, naive og veldig snille søster har truffet en ny mann. Jeg er glad for at opplever kjærlighet og forelskelse, men jeg er også litt tilbakeholden for hun pleier å velge helt elendige menn. Eksene hennes er sosialklienter, alkohol- og rusmisbrukere, motorsykkelgjengmedlem, fedre som har null kontakt med barna sine, har tidligere vært dømt for vold m.m. Hun har helt elendig smak i menn. Hun har tre barn disse mennene, og hun strever og strever med å samarbeide med dem, med å prøve å sørge for at fedrene har kontakt med barna, at de betaler det de skal. Hun har det ikke lett. Så at hun nå har truffet en ny mann som hun er kjempeforelsket i er flott, for hun fortjener virkelig å være lykkelig. Men jeg er likevel litt skeptisk. Hun forteller i bisetninger at han har betalt klær, storhandling av dagligvarer, strømregningen hennes, fylt bensin på bilen hennes og at han også kjøper klær, spill og godteri til barna. En del av meg tenker: flott, hun fortjener det. Men en annen del av meg har en nagende følelse av ugler i mosen. Hvorfor bruker han så mye penger på en han bare har kjent i noen få måneder? Jeg har ikke truffet ham enda, ingen i familien bortsett fra barna hennes har truffet ham. Jeg bare hører hva hun forteller, og så ser jeg det i lys av eksene hennes. Jeg håper virkelig at dette er en ordentlig fyr, men er så engstelig for henne. Anonymkode: 0493a...357 Syns du skal roe deg ned og la søsteren din nyte en litt enklere tilværelse enn det hun tydeligvis er vant med. Alle menn er ikke drittsekker, noen er omsorgsfulle og kjærlige også. Anonymkode: 4776e...e68 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #3 Skrevet 16. mars 2022 Kanskje du kunne ha snakket litt med henne om Love-bombing? Gi henne verktøyet til å kjenne det igjen, så kan hun avgjøre selv om det er det som skjer i dette forholdet eller ikke Anonymkode: e2584...ff7 3 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #4 Skrevet 16. mars 2022 Synes det var vel tidlig for barna å få en ukjent mann inn i livet sitt. Om barna ikke har andre trygge omsorgspersoner rundt seg, kan det bli vanskelig å håndtere dette som voksen. Menn som kommer og går. Anonymkode: 7afdc...21e 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #5 Skrevet 17. mars 2022 Takk for svar, dere Tror ikke jeg kommer til å snakke med henne med det første, er redd hun vil misforstå og tro at jeg ikke unner henne denne gleden. Venter og ser det an litt. Jeg måtte bare skrive et innlegg i natt, fikk ikke sove for jeg lå bare og tenkte på dette. Anonymkode: 0493a...357 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #6 Skrevet 17. mars 2022 18 hours ago, AnonymBruker said: Min søte, distré, naive og veldig snille søster har truffet en ny mann. Jeg er glad for at opplever kjærlighet og forelskelse, men jeg er også litt tilbakeholden for hun pleier å velge helt elendige menn. Eksene hennes er sosialklienter, alkohol- og rusmisbrukere, motorsykkelgjengmedlem, fedre som har null kontakt med barna sine, har tidligere vært dømt for vold m.m. Hun har helt elendig smak i menn. Hun har tre barn disse mennene, og hun strever og strever med å samarbeide med dem, med å prøve å sørge for at fedrene har kontakt med barna, at de betaler det de skal. Hun har det ikke lett. Så at hun nå har truffet en ny mann som hun er kjempeforelsket i er flott, for hun fortjener virkelig å være lykkelig. Men jeg er likevel litt skeptisk. Hun forteller i bisetninger at han har betalt klær, storhandling av dagligvarer, strømregningen hennes, fylt bensin på bilen hennes og at han også kjøper klær, spill og godteri til barna. En del av meg tenker: flott, hun fortjener det. Men en annen del av meg har en nagende følelse av ugler i mosen. Hvorfor bruker han så mye penger på en han bare har kjent i noen få måneder? Jeg har ikke truffet ham enda, ingen i familien bortsett fra barna hennes har truffet ham. Jeg bare hører hva hun forteller, og så ser jeg det i lys av eksene hennes. Jeg håper virkelig at dette er en ordentlig fyr, men er så engstelig for henne. Anonymkode: 0493a...357 Hvis hun sliter økonomisk og han har mer enn nok så er det vel bare naturlig å bidra litt. Vet du hvor mye han tjener og eier? Hvis dette bekymrer deg kan du prøve å finne ut dette. Hvis han tjener en million i året og ikke har barn/forpliktelser/gjeld så er jo en handlepose og en bensintank nesten ingenting. Men det kan jo være at han har et problem også. At han tror han må betale "alt" for å i det hele tatt ha en sjanse hos henne. Er hun en person som har lett for å spørre om penger? Men at pengebingen snart er tom. Bare han ikke er Tinder-svindleren som tar opp lån i kvinners navn, lever i sus og dus og bruker pengene til å hoppe til tiltrekke seg neste offer. Anonymkode: c7164...b3c 1
charlotte0 Skrevet 17. mars 2022 #7 Skrevet 17. mars 2022 Kanskje han bare er kjempeforelsket og vil vise det ved å gjøre fine ting for henne og familien? Jeg hadde nok vært litt skeptisk selv om jeg var i din situasjon (er desverre generelt litt for skeptisk til folk, men bedre føre var 🤣), men kanskje du kan se an litt før du snakker med henne? Treffe fyren først og kjenne på hva slags inntrykk du får osv. 1
charlotte0 Skrevet 17. mars 2022 #8 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk for svar, dere Tror ikke jeg kommer til å snakke med henne med det første, er redd hun vil misforstå og tro at jeg ikke unner henne denne gleden. Venter og ser det an litt. Jeg måtte bare skrive et innlegg i natt, fikk ikke sove for jeg lå bare og tenkte på dette. Anonymkode: 0493a...357 Det høres veldig fornuftig ut! 😊 Håper det viser seg at han er en god fyr for søsteren din. ❤️
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #9 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Synes det var vel tidlig for barna å få en ukjent mann inn i livet sitt. Om barna ikke har andre trygge omsorgspersoner rundt seg, kan det bli vanskelig å håndtere dette som voksen. Menn som kommer og går. Anonymkode: 7afdc...21e Hvordan kan du vite at det er tidlig? Vi vet jo ikke hvor lenge de har vært sammen engang. Anonymkode: 1de84...103
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #10 Skrevet 17. mars 2022 Det kan men må ikke være noe feil med mannen. Han har inntekt og det er jo bra. Forhåpentligvis er den lovlig også. Noen er glad i å gi og det er bra. Noen har ikke vært heldige på sjekkefronten og kompenserer litt ved å være spandabel. Det er greit nok det og. Så hva kan gå galt? Har han flere forhold, er psykopat , har lånt alt med forbrukslån eller i din søsters navn? Man kan bare krysse fingre å håpe at han er bra. Anonymkode: 1f93a...4ff
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #11 Skrevet 21. mars 2022 Trist at hun gjentatte ganger faller for menn som ikke er bra for henne. Anonymkode: ced07...d32
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #12 Skrevet 22. mars 2022 Tror jeg kjenner til din type søster. Ser det igjen og igjen hos enkelte damer (dessverre). De finner den ene etter den andre som ikke er bra for dem. Jeg gjennomskuer disse mennene lett og er overrasket at de ikke ser det selv. Men de er alltid håpløs forelsket og tiltrekke seg alltid disse mennene på en eller annen måte. Anonymkode: d2251...950 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå