Gå til innhold

Killing Eve, sesong 4

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gode Gud, for noe søppel. Ble SÅ skuffet. Ga opp etter kun to episoder. Serien var jo ikke til å kjenne igjen. Lenge siden jeg har sett noe så ræva dårlig.  

Anonymkode: 529fd...c4f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig 😱😱 Var helt sjokkert. Så utrolig synd. Lurer på hva som har skjedd der. Så to episoder selv, så klarte jeg ikke mer rett og slett. Så dumt, for hadde gledet meg til denne sesongen. 

Anonymkode: 2c568...1dc

Skrevet

Jeg liker heller ikke sesong 4  - har bare sett 1 episode men tror ikke jeg gidder mer.  Begynner å bli småsært

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett de 3 første episodene, og synes egentlig det er helt OK. Hadde lest her først, så trodde regelrett de hadde føkka opp serien, men dette er jo... ganske likt de tidligere sesongene? Serien har alltid vært sær. Kan noen forklare hva dere synes var så annerledes? (Er bare nysgjerrig)

Anonymkode: cd7f5...d1f

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)
Spoiler

Åååå jeg ble så skuffet over slutten. Eller sur rettere sagt.. skulle bare Villannelle ende på den måten? Synes også ses 4 var litt rar- vet ikke om det var fordi det var litt for lenge siden jeg så 1,2 og 3? Men når når hovedpersoner døde en etter en forsto jeg jo at det ikke ville bli en ses 5, men likevel?? Den slutten?? *Irritert 

Røper slutten her. På en måte. 

Endret av Zenhouse
Skrevet

Jeg likte sesong 1-3 veldig godt men klarte ikke engang 1 episode av sesong 4 . Datt fullstendig av . 

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.4.2022 den 14.37):

Jeg har sett de 3 første episodene, og synes egentlig det er helt OK. Hadde lest her først, så trodde regelrett de hadde føkka opp serien, men dette er jo... ganske likt de tidligere sesongene? Serien har alltid vært sær. Kan noen forklare hva dere synes var så annerledes? (Er bare nysgjerrig)

Anonymkode: cd7f5...d1f

Jeg slet litt med å forstå handlingen(e) - det skjedde jo liksom ikke så mye?   

Nå vil jeg ikke røpe handlingene men noe av det som skjedde var også litt uforståelig , jeg har sett episode 1-2.  

Hvis dere kan svare uten å si hele handlingen dere som har sett hele sesongen - blir det bedre OG er det en slags avslutning ?

Synes vel hele plottet er litt spesielt - det har vel bygget seg opp litt gjennom alle sesongene at det blir mer og mersært og kanskje toppet seg litt nå. 

Den første sesongen var det jo vanlige folk som levde vanlige liv og en helt "vanlig" morder som herjet litt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...