AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #1 Skrevet 16. mars 2022 Hei! Jeg sliter med intens sjalusi. Det er utrolig slitsomt når det står på. Jeg har selvsagt mine grunner men jeg er så lei! Det sliter meg totalt ut. Og jeg setter igang konflikter pga sjalusien min og jeg hater det så sterkt😭 Hjelp! Anonymkode: 751c7...a98
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #2 Skrevet 16. mars 2022 Det er en pasienthistorie i boken "Sjef i eget liv" som handler om sjalusi i forhold. Hvis du kan få låne denne boken av noen vil jeg anbefale deg å lese den historien. Anonymkode: e79c0...174
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #3 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er en pasienthistorie i boken "Sjef i eget liv" som handler om sjalusi i forhold. Hvis du kan få låne denne boken av noen vil jeg anbefale deg å lese den historien. Anonymkode: e79c0...174 Takk!! Det skal jeg gjøre! Anonymkode: 751c7...a98
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #4 Skrevet 16. mars 2022 Henger meg på. Flere tips? Jeg lager så styr over ekser til min kjæreste. Jeg stalker fortiden hans og det er helt idiotisk. Tror jeg tenker at de damene var mye bedre, finere og kjekkere enn meg. At jeg egentlig fortjener å være singel. Anonymkode: bd57d...6f2 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #5 Skrevet 17. mars 2022 Jeg var overhodet ikke sjalu i de tre første forholdene mine, og var en selvsikker dame som ikke kvidde meg for å snakke med kjæresten min om vanskelige ting. Så en dag da jeg trodde at alt var fint mellom meg og kjæresten, kom jeg hjem fra skolen litt tidligere enn det jeg pleide, og oppdaget at kjæresten min lå og sov i sengen sammen med en fremmed dame! Denne damen hadde han da innledet et forhold med bak min rygg. Så ble jeg sammen med ny mann og fortalte han med en gang at jeg hadde blitt kraftig bedratt og det hadde jeg slitt med i mange år. Da fortalte han meg at han overhodet ikke skulle være utro mot meg. Allerede det første året vi var sammen oppdaget jeg at han sendte flørtende meldinger til venninner, og etter flere år sammen oppdaget jeg at han har pult ei dame flere ganger, og sikkert flere også. Dette har gjort meg sykelig sjalu så jeg holder på å gå ut av mitt gode skinn, og jeg kommer aldri til å stole på en mann mer i hele mitt liv, og selvtilliten min er helt ødelagt😔 Anonymkode: 6c8d0...09f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå