Gå til innhold

Unge rolleinnehavere, patetisk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så møkk lei av at 18-19 åringer innehar roller der det virker som de har hatt et laangt liv med mye livserfaring.
Dialogen de har er så klok og vis at en skulle tro de var minimum 50 år. Men så ser de ut som baby face, og er knapt tørr bak øra.
Gode tid, kom igjen filmprodusenter, dere klarer bedre!
Skjønner jo at dette er 100% kynisme og at det er viktig med tanke på å fange de unge seerne.
Men likevel, kjære filmprodusent: skjerp deg!

Til slutt et eksempel: Hun som spiller dronning i Vikings - Valhalla. Hun ser ut som hun er 19 år, men taler som om har tonnevis med erfaring og visdom etter et langt liv. Jeezes.
Kongen hun var gift med var selvsagt type 120 år eldre, men det er en annen diskusjon…

Og gudene må vite hvorfor jeg skriver dette her på KG. Jeezes.

Anonymkode: 9d800...f92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

One tree hill var det første jeg tenkte på 🙈 Der har de jaggu voksne samtaler, snakker som om de har årevis med livserfaring. Herregud det er ingen tenåringer som snakker sånn 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det første jeg tenkte på var 13 reasons why, eller hva nå den hyperpinlige  serien het. Det mest elendige jeg har sett på lenge. Merkelige vennskapskonstellasjoner mellom voksne og ungdom og totalt urealistiske handlingsforløp. 

Anonymkode: 31f46...ae7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De ser ikke alltid så baby-face-ut heller, og er det ikke: Spiderman, Tom Holland (26) spiller 16 år gammel skoleelev. Zendaya, hans klassekamerat er vel også noe sånt. 

Anonymkode: 50233...975

• Liker 1
Gjest lurven
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det første jeg tenkte på var 13 reasons why, eller hva nå den hyperpinlige  serien het. Det mest elendige jeg har sett på lenge. Merkelige vennskapskonstellasjoner mellom voksne og ungdom og totalt urealistiske handlingsforløp. 

Anonymkode: 31f46...ae7

Ja der var det mye rar dialog som ikke passet inn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...