Gjest Adobyen Skrevet 16. mars 2022 #1 Del Skrevet 16. mars 2022 Det flyter litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 17. mars 2022 #2 Del Skrevet 17. mars 2022 Hei. Takk for tips. Vi skal ta det til vurdering. _popcorn_, moc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. mars 2022 #3 Del Skrevet 17. mars 2022 Adobyen skrev (17 timer siden): Det flyter litt. Er det noe spesielt i år eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 17. mars 2022 #4 Del Skrevet 17. mars 2022 Cid skrev (33 minutter siden): Er det noe spesielt i år eller? Hvordan da? Jeg så bare at det plutselig dukket opp nye tråder om de samme tingene rundt omkring. Jeg vet ikke om det er spesielt i år, eller om det pleier å være sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. mars 2022 #5 Del Skrevet 17. mars 2022 Adobyen skrev (1 minutt siden): Hvordan da? Jeg så bare at det plutselig dukket opp nye tråder om de samme tingene rundt omkring. Jeg vet ikke om det er spesielt i år, eller om det pleier å være sånn. Folk som hvert år glemmer hvordan det fungerer 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 17. mars 2022 #6 Del Skrevet 17. mars 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Folk som hvert år glemmer hvordan det fungerer 😆 Tenkte mest på spredningen av tråder på forumet. Kunne vært litt ok å samle dem på en plass på økonomidelen. Vi får se hva de finner på 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå