Gå til innhold

Folk som alltid skal være kontrære. Bare for å være kontrære F eks Russland invasjon av Ukraina.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som er lei kontrære folk? Folk som må slenge inn Natokritikk når det er Russland som angriper et ikke-NATO-land. Som mener det motsatte bare for å være spesielle. 

Anonymkode: f14a3...a9e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Flere som er lei kontrære folk? Folk som må slenge inn Natokritikk når det er Russland som angriper et ikke-NATO-land. Som mener det motsatte bare for å være spesielle.

Enig! Jeg liker meg også bare i ekkokammere der andre har akkurat de samme meningene som jeg har.

Anonymkode: c2fdb...62a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, vet du.. Selv jeg som befinner meg godt i sentrum av politikken, synes det er helt skremmende at det vi, tilsynelatende, først og fremst har tatt med oss fra pandemien er en markant senkning av takhøyden for debatt i samfunnet. 

Jeg tålte godt å høre motstridende meninger og argumenter før pandemien, og du kan være fordømt sikker på at jeg fortsatt skal gi alt jeg har for å fortsette å være en sånn type person. Det er faktisk noe av det jeg liker best ved meg selv. Selvom det ser ut som jeg må jobbe i kraftig motbakke, hvis ikke folk tar til vettet igjen snart.

Anonymkode: 0efc3...782

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, eller kanskje de mener det motsatte fordi de faktisk mener det motsatte og dine holdninger ikke er like universale som du liker å tro. 

Man trenger ikke å være kontrær av natur for å se at russland har legitime sikkerhetshensyn med at nato kommer nærmere og nærmere inn i russlands bakgård. 

Joe Biden uttalte jo selv på nittitallet at det eneste som kunne forårsake russisk agresjon var natos ekspansjon østover. Han fikk rett, og han og mange andre burde tatt russland mer på alvor. 

De så på situasjonen og så at de ble presset mer og mer opp i et hjørne, så de fant ut at de heller ville ta fighten nå enn å ta den om 10 år i en enda mer svekket situasjon. Syns det er en rimelig forståelig kalkulasjon å gjøre.

• Liker 4
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hva synes du om folk som er naive og ikke evner å se hele bildet, men som kun sluker det dem får servert ifra media?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er altså lei av at folk har andre meninger enn deg selv og at de tør å ytre disse meningene. Du hører jo hjemme i Putins Russland med slike holdninger. 

Anonymkode: 32553...4ba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.3.2022 den 0.58):

Du er altså lei av at folk har andre meninger enn deg selv og at de tør å ytre disse meningene. Du hører jo hjemme i Putins Russland med slike holdninger. 

Anonymkode: 32553...4ba

Ts mener de som er mot bare for å være mot, litt sånn tenåringsmentalitet.

Anonymkode: 4e8d5...2d0

Skrevet

Har lagt merke til at det alltid er de samme menneske som er imot det flesteparten er for. Har en nokså ekstrem vaksinemotstander oå Facebook. Var ikke overraskende når hn også viste seg å være pro-Russland. Jeg liker folk med egne meninger men har man egentlig en egen mening når man av prinsipp hver gang skal mene det motsatte av resten? I mine øyne fremstår man mer som en fjortis som syns alt foreldrene gjør er teit. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Generelt syns jeg ofte at jeg ser folk svare og mene ut fra "rollen" sin - om det er rebellen eller den likevektige, den snusfornuftige eller den som tar parti med makta. Enig det kan virke litt sånn med Russlandstøtte nå. 

Anonymkode: d89c3...685

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...