Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter en uke med mindre sex så føler samboer at jeg mister lysten på han. Han ser derimot ikke at det har skjedd flere vanskelige ting disse dagene. Den siste uken har jeg sovnet så fort barna er lagt fordi jeg har vært utslitt i hodet. 

Jeg ba han om å tenke etter på hvorfor jeg ikke har tenkt tanken på sex og sa rett ut at jeg tror det handler om selvtilliten hans. 

Er det selvtilliten hans som er så dårlig?

Hva er han egentlig redd for?

Hva kan gjøres? 

Anonymkode: d1d6f...471

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det selvtilliten hans som er så dårlig? Spør han

Hva er han egentlig redd for? Spør han

Hva kan gjøres?  Spør han

Anonymkode: 3d549...773

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han er så dårlig på å gi svar. Ham sier bare vet ikke, bare glem det, jeg er bare dum. Så blir han passiv aggressiv og er sur for at jeg ikke orket sex og sovnet. Dagen etter er han trist og redd for atjeg har mistet lysten på han. 

Noen som kan forstå slikt? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

han er en egoist uten empati som setter sin "tilgang på sex" høyere enn både deg, barna og parforholdet. dette er ikke en bra mann. 

Anonymkode: a5bef...502

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er så dårlig på å gi svar. Ham sier bare vet ikke, bare glem det, jeg er bare dum. Så blir han passiv aggressiv og er sur for at jeg ikke orket sex og sovnet. Dagen etter er han trist og redd for atjeg har mistet lysten på han. 

Noen som kan forstå slikt? 

Virker han ellers usikker på deg? Har han grunn til det? 

AnonymBruker
Skrevet

Tenker han kan gjøre det som en måte å få kontroll på deg på. Straffe deg for å ikke ha sex

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har han alltid lyst på sex, også når han er dausliten/syk/etc.?

Anonymkode: 66b5c...ae7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er en måte å kontrollere deg på. 

Anonymkode: c0f26...5ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tenker han kan gjøre det som en måte å få kontroll på deg på. Straffe deg for å ikke ha sex

Det hjelper ikke stort. Jeg gir han som regel beskjed om å tenke seg om og å ta seg sammen. Jeg har sex når jeg har lyst til det, jeg sover når jeg har behov for det. 

Skrevet

Virker som han prøvde å kommunisere og høre hvorfor det er en endring hos deg, og du svarer med å si "finn det ut selv"? Altså, kommunikasjon. Snakk sammen. Han ser ikke inne i hodet ditt, og du ser ikke inne i hans. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har han alltid lyst på sex, også når han er dausliten/syk/etc.?

Anonymkode: 66b5c...ae7

Han har perioder uten sexlyst han også. Som regel har vi sex annen hver dag, men ikke når vi er slitne. Denne gangen avviste jeg han to forskjellige ganger på en uke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Virker han ellers usikker på deg? Har han grunn til det? 

Han virker usikker og sjalu ellers og. Han har absolutt ingen grunn til det, jeg har aldri gjort noe som skal tilsi det. 

AnonymBruker
Skrevet
pia mater skrev (2 minutter siden):

Virker som han prøvde å kommunisere og høre hvorfor det er en endring hos deg, og du svarer med å si "finn det ut selv"? Altså, kommunikasjon. Snakk sammen. Han ser ikke inne i hodet ditt, og du ser ikke inne i hans. 

Det hender han sovner så fort han legger hodet på puta også. Jeg forstår jo da at han er for sliten til sex og kos. Jeg tar ikke det ut på han på noe vis, men så er jeg noe tryggere på meg selv. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det hender han sovner så fort han legger hodet på puta også. Jeg forstår jo da at han er for sliten til sex og kos. Jeg tar ikke det ut på han på noe vis, men så er jeg noe tryggere på meg selv. 

Men han blir nok tryggere hvis du kommuniserer dette til han. Menn er absolutt ikke noen tankelesere og trenger det av og til inn med teskje. 🙈

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Han virker usikker og sjalu ellers og. Han har absolutt ingen grunn til det, jeg har aldri gjort noe som skal tilsi det. 

Prøv å gi han mer bekreftelse. Se om det hjelper 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
pia mater skrev (Akkurat nå):

Men han blir nok tryggere hvis du kommuniserer dette til han. Menn er absolutt ikke noen tankelesere og trenger det av og til inn med teskje. 🙈

Seriøst.. jeg mener at alle bør forstå såpass 🙈 

Mener du og at sex i dette tilfellet brukes som kontroll? Hva skal han eventuelt ha kontroll på?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Prøv å gi han mer bekreftelse. Se om det hjelper 

Jeg kysser han alltid før jeg legger meg, men har kanskje ikke rost han så mye den siste uken fordi jeg har vært utslitt. Jeg strøk han over overkroppen og holdt rundt han i går kveld. 

Jeg har hatt noen tøffe måneder og ikke fullt så kosete som jeg pleide å være. Så mulig det ligger noe i det å gi mer bekreftelse i form av intimitet. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Seriøst.. jeg mener at alle bør forstå såpass 🙈 

Mener du og at sex i dette tilfellet brukes som kontroll? Hva skal han eventuelt ha kontroll på?

Jeg foretrekker kommunikasjon istedet for å tenke at alle burde "forstå såpass", for alle ser ikke ting likedan. 

Vet ikke nok om forholdet til å ha en mening om kontroll. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg kysser han alltid før jeg legger meg, men har kanskje ikke rost han så mye den siste uken fordi jeg har vært utslitt. Jeg strøk han over overkroppen og holdt rundt han i går kveld. 

Jeg har hatt noen tøffe måneder og ikke fullt så kosete som jeg pleide å være. Så mulig det ligger noe i det å gi mer bekreftelse i form av intimitet. 

Finn ut av hva som gir han bekreftelse. Hans kjærlighetsspråk

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva skal han eventuelt ha kontroll på?

(Ikke akkurat meg som skrev det innlegget, men litt lengre oppe...)

Svaret er deg. Han vil at du har sex når han vil. Ellers blir han sur (straff).
Sammenlign det med å gi en liten unge husarrest når de har gjort noe galt. Man straffer dem for å oppnå den adferd foreldrene ønsker. Kontroll

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...