Cecilie82 Skrevet 16. mars 2022 #1 Del Skrevet 16. mars 2022 Hva er vanlig str på sykkelveske? Tenkte å kjøpe en ikke to. Har to fra clas ohlson som henger sammen tungvindt og litt små. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #2 Del Skrevet 17. mars 2022 Vanlig størrelse varier veldig. De fleste nettbutikker oppgir hvor mange liter sykkelvesken rommer. En del merker har også flere størrelser å velge mellom. Jeg vil anbefale deg å ha to sykkelvesker. Det gir en mye bedre vektfordeling når du skal ha med deg mye. Gjerne to separate, så du kan ta bare en når du ikke skal ha så mye. Har ingen anbefalinger. Selv er vi veldig fornøyde med noen fra biltema, men de gikk vist ut av sortimentet for noen år siden. Anonymkode: 8aa33...172 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 17. mars 2022 #3 Del Skrevet 17. mars 2022 Som AB over her skriver gå for to separate (en på hver side) og ikke en eller to som henger sammen. Mye bedre fordeling og mer fleksibelt. Jeg ville sett på Thule sine. De er helt vanntette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QuestionEverything Skrevet 17. mars 2022 #4 Del Skrevet 17. mars 2022 2x20 L tror jeg er normalt for lengre sykkeltur ihvertfall, er det jeg har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 23. mars 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 23. mars 2022 QuestionEverything skrev (På 17.3.2022 den 14.24): 2x20 L tror jeg er normalt for lengre sykkeltur ihvertfall, er det jeg har. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå