Miss Blue Skrevet 16. mars 2022 #1 Skrevet 16. mars 2022 "DNB får kjøpe Sbanken 16. mars 2022: Konkurranseklagenemnda gir DNB fullt medhold i klagen, og gir klarsignal til at DNB får kjøpe Sbanken. Nå starter arbeidet med å bygge framtidens Sbanken sammen med DNB." https://sbanken.no/aktuelt/endelig-vedtak/ Ja hva skal man si, ikke en god dag! Bytter dere bank nå eller?
Egenskap Skrevet 16. mars 2022 #2 Skrevet 16. mars 2022 Det er en problemstilling man må ta etter hvert. Jeg har faktisk konto på begge banker, men sbanken som hovedbank. 1
Drizzt Skrevet 17. mars 2022 #3 Skrevet 17. mars 2022 Norges verste bank kjøper Norges beste bank denne nemnda mener konkurransen ikke blir svekket? De aller fleste kundene hos Sbanken er tidligere kunder av DNB og vil aldri tilbake. Nå blir det kundeflukt igjen. Hva blir resultatet mon tro? Norges verste bank blir enda verre. Ja, jeg bytter bank nå som det er bekreftet. Vil ikke være kunde hos Norges verste bank. Jeg har begynt sonderingene blant andre banker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå