Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Bruker du ikke solkrem?

Anonymkode: 6f6b2...1cd

Joda, jeg bruker faktor 50 hver dag! Har bestilt ny dermapen time og time til skinbooster. Håper det har effekt ☺️

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
marykay skrev (2 timer siden):

Joda, jeg bruker faktor 50 hver dag! Har bestilt ny dermapen time og time til skinbooster. Håper det har effekt ☺️

Dermapen har aldri gjort noe for meg. Tatt det 10++ ganger. Eneste er at jeg får strålende hud dagene etter men det er jeg sikker på er pga serumet ikke dermapenen. Aldri hjulpet på tekstur, linjer eller porer desverre faktisk mistenkt at det har ført til mer fine linjer... Hold oss oppdatert hvordan det er for deg :)

Anonymkode: 0120f...e98

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.4.2022 den 3.02):

Jeg tok filler der og var kjempefornøyd med resultatet de første dagene, så så det nesten ikke ut som noe var behandlet, og etter noen mnd merket jeg at filleren hadde migrert nedover og utenfor linjene. Vanligste etterfølgen av filler der er visst det man kaller apemunn og de som gjør filler der over flere år får alltid det til slutt har jeg lest. Pga arrvev fra nålene og filler som aldri løser seg helt opp som de sier den skal

En annen ting har at det var dødsvondt for de stikker først hull med én nål nede ved munnvikene nesten og i det hullet stikker de inn en tykkere lang butt nål som føres hele veien opp til nesevingen! Det er visst masse vener og årer der blandt annet en som kan lede til blindhet om de treffer så derfor må de stikke i et annet område og forsiktig smyge kanyle inn hele veien. 

Jeg skal ikke love at jeg aldri gjør det igjen men det er ikke noe jeg kommer til å gjøre hvert år! Kanskje en gang til ila livet om i det hele tatt 

Hva er apemunn? Prøvde å google, men ble ikke noe klokere. Har time til fillers i mai på dette området, så ble litt bekymret. 

Anonymkode: 05954...3ff

• 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.4.2022 den 3.02):

Jeg tok filler der og var kjempefornøyd med resultatet de første dagene, så så det nesten ikke ut som noe var behandlet, og etter noen mnd merket jeg at filleren hadde migrert nedover og utenfor linjene. Vanligste etterfølgen av filler der er visst det man kaller apemunn og de som gjør filler der over flere år får alltid det til slutt har jeg lest. Pga arrvev fra nålene og filler som aldri løser seg helt opp som de sier den skal

En annen ting har at det var dødsvondt for de stikker først hull med én nål nede ved munnvikene nesten og i det hullet stikker de inn en tykkere lang butt nål som føres hele veien opp til nesevingen! Det er visst masse vener og årer der blandt annet en som kan lede til blindhet om de treffer så derfor må de stikke i et annet område og forsiktig smyge kanyle inn hele veien. 

Jeg skal ikke love at jeg aldri gjør det igjen men det er ikke noe jeg kommer til å gjøre hvert år! Kanskje en gang til ila livet om i det hele tatt 

Bedre å ta et ansiktsløft etterhvert. 

Anonymkode: 82cec...ea2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nasolabiale linjer er helt normalt og er ikke et aldringstegn. 

Anonymkode: 70557...963

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er denne Marionette og hva slags linjer er det hun selger? 

Anonymkode: 061cb...948

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

😂😂

Anonymkode: 82cec...ea2

AnonymBruker
Skrevet
On 7/23/2022 at 11:40 PM, AnonymBruker said:

Det er da ingenting. B4CFFE67-8ABA-4D2F-A88D-F226AF223227.thumb.jpeg.1a546125140494d9cfd23ff483678111.jpeg

F58210C5-1383-40E2-A78F-3591A9380B00.jpeg.554329fc9ff498d72171f4fce6406ac6.jpeg

Anonymkode: 56de8...471

• 6 måneder senere...
Skrevet

Drar opp en gammel tråd… Jeg har bestilt fillers for de marionettelinjene nå. Er 54 år og har alltid hatt rundt ansikt med høye kinnbein siden jeg er halvt russisk/Sibir.  Men tydeligvis genetisk surmunn fra pappa sin side nå som underhudsfettet forsvinner. 

Anonymkode: 29073...7c4

• 8 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.2.2023 den 15.01):

Drar opp en gammel tråd… Jeg har bestilt fillers for de marionettelinjene nå. Er 54 år og har alltid hatt rundt ansikt med høye kinnbein siden jeg er halvt russisk/Sibir.  Men tydeligvis genetisk surmunn fra pappa sin side nå som underhudsfettet forsvinner. 

Hvordan gikk det?

Anonymkode: e2a93...57b

• 6 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.2.2023 den 15.01):

Jeg er kvart russisk og like gammel med samme utfordring! Har tenkt å ta fillers da jeg ellers er stram og fin i ansiktet og vil se best mulig ut. Vil gjerne høre dine erfaringer.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er kvart russisk og like gammel med samme utfordring! Har tenkt å ta fillers da jeg ellers er stram og fin i ansiktet og vil se best mulig ut. Vil gjerne høre dine erfaringer.

Haha! Det var jeg som skrev den opprinnelige! Er altså kvart, ikke halvt russisk, men har enda ikke fått meg til å ta fillers ;)

AnonymBruker
Skrevet

Botox I nedre del av ansiktet skinbooster i området rundt nasolabial-linjene, kinn og kinnbein. Evt fillers i kinn og kinnbein om du har mistet mye volum.

IKKE start med fillers i selve problemområdet. Grunnen til at det har blitt sånn er tap av fettputer i ansiktet og at musklene i nedre del av ansiktet drar munnvikene nedover. Om du bare fyller der problemet er vil det bli tungt og mulig skygge/klump etterhvert. Hvis du behandler selve problemet går det an å korrigere litt med fillers i etterkant.

Har selv tatt skinbooster, 1 ml på hver side i kinn og rundt nese og munn. Har også tatt profhilo for å få nok fukt og glød i huden. Det ser mye bedre ut nå 😊

Evt kan du sjekke ut sculptra om du er villig til å vente på resultatene. Avhengig av alderen din.

Anonymkode: 52e5c...99c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...