Lille Ballerina Skrevet 30. oktober 2005 #1 Skrevet 30. oktober 2005 Ikke lenge til julebordene begynner (og kanskje allerede har begynt?). Hva skal dere damer, og eventuelle menn, ha på dere ? :-D
Gjest Gjesta Skrevet 30. oktober 2005 #2 Skrevet 30. oktober 2005 I år går jeg glipp av ca. tre julebord. Men jeg skal på ferie i stedet, så mitt svar på klesgåten er "bikini" (pluss korte kjoler og høye hæler på kveldstid). Hvis jeg hadde skullet på julebord, skulle jeg tatt på meg dress, utringet topp og sandaletter med skyhøye stiletthæler.
Lille Ballerina Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2005 Kom på at jeg kanskje burde svare på mitt eget spørsmål Jeg skal ha på meg blå/lilla silkekjole (lang(, sorte sko med tynne bånd over og rundt ankel, sort veske + at jeg skal sitte hos frisøren i x antall timer for å få ordnet håret Blir ett stort julebord på meg i år, så skjemmer meg selv bort litt ekstra
Gjest Hippopotamus Skrevet 30. oktober 2005 #4 Skrevet 30. oktober 2005 Julebord er vanligvis så dyre, at jeg kun har vært på ett julebord i mitt liv. Da løp sjefen min dritings rundt med skjørtet rullet opp rundt livet, strømpebuksene nede på knærne og drakk likør av ei 10-liters vaskebøtte. Kan tenke meg både smartere og hyggligere måter å bruke tid og eventuelle penger man har til overs på enn denslags. Mulig det er jeg som er kjip, for de andre syntes dette var gøy...
Calla Skrevet 30. oktober 2005 #5 Skrevet 30. oktober 2005 Julebord er vanligvis så dyre, at jeg kun har vært på ett julebord i mitt liv. Da løp sjefen min dritings rundt med skjørtet rullet opp rundt livet, strømpebuksene nede på knærne og drakk likør av ei 10-liters vaskebøtte. Kan tenke meg både smartere og hyggligere måter å bruke tid og eventuelle penger man har til overs på enn denslags. Mulig det er jeg som er kjip, for de andre syntes dette var gøy... ← Kjenner meg litt igjen der ja... var på julebord for noen år siden, og min daværende sjef var drita og danset med en DØR... Ganske pervers dans også, med fingring i nøkkelhullet osv... Skulle gjerne vært foruten det synet.... Men til helgen skal jeg på julebord med jentene i familien, og det blir koselig! God mat, god drikke og hyggelig selskap! Vet ikke vha jeg skal ha på meg enda, men det blir nok ikke noe stivpyntet siden det er et ganske uformelt julebord.. En fin topp og en fin bukse eller skjørt kanskje?
Lille Ballerina Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2005 milla76; Tenker det ble mye å snakke om mandagen etter Har til dags dato aldri opplevd noe slikt på julebord, og hvis jeg engang opplever det kommer jeg til å le meg ihjel. Er så utrolig tåpelig Er firmaet til familien som skal på julebord sammen, og det bruker alltid å være råkoselig, + masse god mat
Rosenrød Skrevet 30. oktober 2005 #7 Skrevet 30. oktober 2005 Kremhvit kjole i et silkelignende stoff, babydollfasong og knelang. Sølvsko og sølvveske. Kremhvit strikket liten cape.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå