Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://www.minmote.no/skjoennhet/a/47g0rq/tynne-bryn-er-tilbake

Hva tenker dere? Jeg ble egentlig ganske overraska ettersom det virker som de skulle være så store som mulig i det siste.

Jeg husker veldig godt da naturlige øyebryn ble inn, og alle skreiv "æææsj, jenter skal ikke ha store øyenbryn!" i kommentarfeltet. Men etter det så var det liksom tynne bryn (øyenfbrynsstrek) som var harry.

Hva tenker dere om at 90talls bryna er tilbake? Kommer dere til å følge trenden? 

Anonymkode: c8538...f62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri fulgt noen trend når det gjelder øyebryn og har ikke tenkt å begynne nå. Jeg har mine naturlige øyebryn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hva tenker dere? Jeg ble egentlig ganske overraska ettersom det virker som de skulle være så store som mulig i det siste.

Jeg husker veldig godt da naturlige øyebryn ble inn, og alle skreiv "æææsj, jenter skal ikke ha store øyenbryn!" i kommentarfeltet. Men etter det så var det liksom tynne bryn (øyenfbrynsstrek) som var harry.

Hva tenker dere om at 90talls bryna er tilbake? Kommer dere til å følge trenden? 

For de som følger øyebrynstrender er det greit å vite at hvis du napper bort hele brynet ditt nå så er det ikke sikkert du får hårene tilbake når trenden snur igjen.

Anonymkode: 70512...85b

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Tjaaa… Som en som er såpass gammel at jeg selv har hatt tynne øyebryn så tenker jeg:

1. Tynne bryn «åpner» øynene og får de til å virke større. Ergo kan det nok, objektivt sett, være det «peneste».

2. Påvirket av trendene i de senere år, som jeg er, så klarer jeg ikke helt å syntes det er pent lenger. 🤷‍♀️ Men jeg syntes også at tykke bryn var fælt da det først kom, så denne meningen er nok temmelig foranderlig 😅 Samtidig så har jeg oppdaget at mine egne bryn nå er noe tynnere enn de var for 1 år + siden. 🤔

3. Det er noe herk å gro ut øyenbrynene igjen når man først har nappet de tynne. 

Anonymkode: 4478a...29e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

For de som følger øyebrynstrender er det greit å vite at hvis du napper bort hele brynet ditt nå så er det ikke sikkert du får hårene tilbake når trenden snur igjen.

Det var det som skjedde meg som tenåring på midten av 2000 tallet. Har omtrent ikke hår igjen og betaler 3000 i året for ombre brows.

Vær forsiktig med pinsetten!

Anonymkode: 01ffd...9d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Derfor tar jeg microblading hos wowbrow nå 😄

Anonymkode: f0cc6...08e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

. Påvirket av trendene i de senere år, som jeg er, så klarer jeg ikke helt å syntes det er pent lenger. 🤷‍♀️ Men jeg syntes også at tykke bryn var fælt da det først kom, så denne meningen er nok temmelig foranderlig 😅 Samtidig så har jeg oppdaget at mine egne bryn nå er noe tynnere enn de var for 1 år + siden. 🤔

Ekstreme varianter er aldri pent enten de er altfor tykke eller altfor tynne. Og hvem som kler det ene eller det andre avhenger av helheten i ansiktet. Derfor er trender med briller og øyebryn og diverse klessnitt ikke bra å følge slavisk.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes tynne bryn er mye finere en det som har vært noen år. Har aldri vært fan av de veldig mørke og brede brynene. De både ser ut og er kunstige på mange. Ikke pent. Synes ikke tynne påtegna streker er pent heller. Eller den nye moten som visstnok er å bleke bryna .. Synes det er penest med naturlige bryn, og å nappe litt i underkant. Men heller tynne som er nappet enn de stygge harde og brede. Men smaken er som baken, har aldri vært opphengt i trender på bryn - men rydder litt bare 😊

Anonymkode: caf1b...243

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde tynne øyenbryn på 90 og 00 tallet men de har heldigvis grodd ut igjen, tror jeg klær mer naturlige bryn bedre. Jeg er uansett for gammel for det nå (heldigvis), så tviler på at jeg føller denne trenden. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Håper neste er: små pupper og normal rumpe blir in igjen.

Anonymkode: f4197...e8b

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Stygt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det tror jeg vil skje ganske snart, at det naturlige blir in igjen 👍

Anonymkode: caf1b...243

• Liker 2
Skrevet

ja 90 tallet ødela mine bryn også. ikke et hår har vokst ut igjen. her er det pmu for resten av livet

Skrevet

Nok en grunn til at jeg et fornøyd med å være mann.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem i 🤬 bestemmer hvordan øyenbrynene til damer skal se ut hele forbanna tida?

Anonymkode: af333...3a5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Coi Leray er jo den nye hotte dama innen hip hop nå om dagen!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke forstå at noen skal gå på den smellen igjen. Må le av dama i artikkelen som mener at man kan sminke vekk bryna før man tegner en strek 😂😂😂 Herregud, noen folk ass. Lever gjennom Instagram.

Anonymkode: 3902f...21f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis gikk jeg ALDRI på den trenden der! Man ser ut som en effin klovn! 🤡🤡 Det syntes jeg da, og det synes jeg fortsatt. Fatter ikke at noen faktisk gikk rundt sånn. 😂😂  Nå pleier jeg veldig sjelden å følge trender da, bare så det er sagt. Er litt sær... 😊

Anonymkode: fc9c6...c73

• Liker 1
Skrevet

Stakkars de som kaster seg på trenden. Jeg var dessverre en av de som gjorde det i min ungdom. Heldigvis hadde jeg skjært bryna mine, og ikke nappet. Det gjorde det litt lettere for de å gro tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde syltynne bryn deler av fjortisalderen, og pga det er brynene mine i dag skjeve pga hår som aldri vokste ut igjen enkelte steder. Må bruke en del til på å fylle de inn om morgenen for at ansiktet mitt skal se nogelunde symmetrisk ut... så vær forsiktig, dere som nå vurderer å hoppe på denne trenden.

Anonymkode: 1195e...13b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...