AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #1 Skrevet 16. mars 2022 Da er det fastslått. DNB får kjøpe Sbanken. Da forsvinner banken jeg har brukt i snart 20 år og jeg må ut på jakt etter ny bank. Hvilken bank kan jeg bytte til som ligner mest på Sbanken? Anonymkode: 809cf...512 12 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #2 Skrevet 16. mars 2022 Helvete altså, det holdt ikke en gang at konkurransetilsynet sa nei. Hvorfor i all verden vil sbanken dette? Måtte jo vært fint å ha kunder igjen også. Anonymkode: 6645e...fff 8
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #3 Skrevet 16. mars 2022 Seriøst? Jeg bytta jo fra DNB til Sbanken for en grunn! Anonymkode: e09bb...209 6
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #4 Skrevet 16. mars 2022 Faen. Hvilken bank skal jeg bytte til? Anonymkode: e52e8...aac 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #7 Skrevet 16. mars 2022 Jeg har vært så fornøyd med sbanken de årene jeg har brukt den, skuffende.. Anonymkode: 30028...df1 7
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #8 Skrevet 16. mars 2022 Leser på innloggingssiden til sbanken: "Sbanken-sjef Øyvind Thomassen ser frem til å starte arbeidet med å planlegge framtiden for Sbanken, sammen med laget som har utviklet Sbanken til det vi er i dag, og sammen med vår nye eier. - Gjennom de siste månedene har vi fått nye bevis på vår unike markedsposisjon. Vi har fortsatt Norges mest fornøyde og engasjerte bankkunder, og lojaliteten blant kundene våre er høy. Merkevaren vår har styrket seg, og vi har vunnet priser blant annet på innovasjon. Organisasjonen har vist en formidabel evne til å sette kundene først, uansett hva som skjer rundt oss. Derfor er kundene våre mer fornøyde enn noen gang. Vi ser frem til å skape morgendagens beste kundeopplevelser, sier Thomassen." Tror Thomassen bør være forberedt på tidenes kundeflukt jeg nå. Dette var så skuffende at jeg mangler ord. Anonymkode: dea35...e85 11
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #9 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Da er det fastslått. DNB får kjøpe Sbanken. Da forsvinner banken jeg har brukt i snart 20 år og jeg må ut på jakt etter ny bank. Hvilken bank kan jeg bytte til som ligner mest på Sbanken? Anonymkode: 809cf...512 Om du eller din samboer jobber i kommunen, så har KLP-banken gode betingelser. Har ikke måttet forhandle om rente der én gang siden vi ble kunder. Ligger hele tiden på det laveste rentenivået. Har Grønt Boliglån Ung, 1,7% eff. pr. dags dato. Anonymkode: a181e...408 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #10 Skrevet 16. mars 2022 Ja, dette var dagens nedtur. Kaster meg på ts sitt spørsmål; hvilken bank ligner mest på Sbanken? Jeg avslutter nå mitt kundeforhold i Sbanken. Anonymkode: f141b...77c 8 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #11 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi har fortsatt Norges mest fornøyde og engasjerte bankkunder, og lojaliteten blant kundene våre er høy. Merkevaren vår har styrket seg, og vi har vunnet priser blant annet på innovasjon. Organisasjonen har vist en formidabel evne til å sette kundene først, uansett hva som skjer rundt oss. Derfor er kundene våre mer fornøyde enn noen gang. vel, min lojalitet til DnB er ikke eksisterende (vært kunde tidligere). Er en grunn til at jeg valgte sbanken.. og Thomassen, kundene har vært toppfornøyde helt frem til IDAG! Utrolig skuffende. Nesten så man mistenker at Konkurransetilsynet har gjort helomvending fordi DnB har betalt ansatte under bordet. Men ja, blir vel konspirasjonstenkning🤣 Anonymkode: 633e5...086 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #12 Skrevet 16. mars 2022 Dårlig nytt! Jeg har vært kunde der i 20 år! Har ikke lyst å skifte bank! Er så fornøyd med banken og nettsiden/internettbanken Men saken er vel at dnb er dyrere på fond etc, jeg har Nordnet til mine investeringer så om enn så surt med oppkjøpet, så er det ikke nødvendig for meg å skifte bank. Jeg får se hva jeg gjør... Anonymkode: e9da1...511 2
Zenobia Skrevet 16. mars 2022 #13 Skrevet 16. mars 2022 Da blir det ut på leting etter ny bank ... For DNB vil jeg ikke havne hos. 3
Hedda-78 Skrevet 16. mars 2022 #14 Skrevet 16. mars 2022 Men er det så sikkert at konseptet Sbanken blir borte? At et selskap får nye eiere betyr jo ikke nødvendigvis at hele selskapet blir jevnet med jorden. 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #15 Skrevet 16. mars 2022 Jeg kommer også til å flytte pengene mine. Blir et styr med fondene, hvordan løses det best? Anonymkode: b6599...ec5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #16 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Om du eller din samboer jobber i kommunen, så har KLP-banken gode betingelser. Har ikke måttet forhandle om rente der én gang siden vi ble kunder. Ligger hele tiden på det laveste rentenivået. Har Grønt Boliglån Ung, 1,7% eff. pr. dags dato. Anonymkode: a181e...408 Samme rente har jeg i Sparebank 1. Anonymkode: b0574...16b 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #17 Skrevet 16. mars 2022 Siden det etter sigende er umulig å komme gjennom til DNB kundeservice om dagen, kanskje tanken er å sluke Sbankens dyktige og raskt tilgjengelige medarbeidere? Anonymkode: 6645e...fff 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #18 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Om du eller din samboer jobber i kommunen, så har KLP-banken gode betingelser. Har ikke måttet forhandle om rente der én gang siden vi ble kunder. Ligger hele tiden på det laveste rentenivået. Har Grønt Boliglån Ung, 1,7% eff. pr. dags dato. Anonymkode: a181e...408 I går også over til KLP nå. Har allerede hatt boliglån der i 10 år, og jeg er medlem via jobb. Anonymkode: ea79b...ab5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #19 Skrevet 16. mars 2022 Jeg har vært igjennom et oppkjøp og DNB slukte den banken. Har vært kunde i Sbanken i mange år. Kommer til å følge med renter og gebyrer med argusøyne og samtidig lete etter en alternativ bank som passer mitt bruk. DNB er kjent for høye lånerenter og gebyrer. Det er du og jeg som må betale for det. I tillegg er de elendige på kundeservice og digitale løsninger. Anonymkode: d1c06...e4e 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #20 Skrevet 16. mars 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: I tillegg er de elendige på kundeservice og digitale løsninger. Anonymkode: d1c06...e4e Det er sant, men vil de virkelig erstatte Sbankens gode løsninger med sine egne dårlige? Det burde heller blitt motsatt, men vi får vel se. Det viktigste her var vel å kvitte seg med konkurrenten, er jeg redd. Anonymkode: 6645e...fff 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå