Gjest Dalwhinnie Skrevet 30. oktober 2005 #1 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg har hamstret Persona test stix, men vi bestemt oss for å la det stå til likevel, og nå er jeg gravid. Ergo sitter jeg her med et lite lager stix som jeg ikke trenger, og siden det er holdbarhetsdato på dem, så tenkte jeg at jeg like godt kunne selge dem. Men hvor er beste stedet å annonsere disse? Tenkte å prøve Markedsplassen her på KG, men får ikke det til å fungere. Noen som vet om tilsvarende forum eller nettsteder hvor en kan legge ut annonser uten å måtte ha et visst antall innlegg først?
Gjest Melk Skrevet 30. oktober 2005 #2 Skrevet 30. oktober 2005 Snartgravid.com tror jeg har slik annonsering.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 30. oktober 2005 #3 Skrevet 30. oktober 2005 Takk for tips. Skal sjekke det ut, men kanskje et sted for folk som ønsker å bli gravide ikke er det beste stedet å annonsere for prevensjonsmidler?
Gjest Melk Skrevet 30. oktober 2005 #4 Skrevet 30. oktober 2005 Har inntrykk av at en del bruker Persona til å måle diverse ting, uten at jeg har så mye peiling. Tror den også slår ut om man er gravid(???) Også har jo noen prøvepauser i ny og ne. Evt kan du jo sjekke om nybakltmamma og slikt har samme markedsopplegg.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 30. oktober 2005 #5 Skrevet 30. oktober 2005 Har googlet litt og funnet noen steder å prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå