Anonymburker Skrevet 16. mars 2022 #1 Skrevet 16. mars 2022 I det siste har jeg filosofert over dette. Har jeg egentlig noen gang opplevd en skikkelig opptur. For egen del vil jeg si svaret er nei. Jeg har aldri opplevd gjensidig kjærlighet, fått et barn, fått en ordentlig og fast jobb, kjøpt første bolig eller noe som helst spennende. Vil gå så langt som å si at 2015 var sist gang jeg opplevde noe som i det hele tatt var bra. Hva med dere andre? 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #2 Skrevet 16. mars 2022 For 14 år siden da jeg var 16 og kunne gå ut av skolen for alltid. Siden da har jeg vel ikke hatt en opptur. Jeg regner ikke med små ting som kan få meg til å strekke på smilebåndet en times tid eller to som opptur. Anonymkode: c9458...266 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #3 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For 14 år siden da jeg var 16 og kunne gå ut av skolen for alltid. Siden da har jeg vel ikke hatt en opptur. Jeg regner ikke med små ting som kan få meg til å strekke på smilebåndet en times tid eller to som opptur. Anonymkode: c9458...266 Jeg regner de små tingene som opptur, man må jo det! Ellers så er jeg faktisk enig med da jeg gikk ut av skolen. Anonymkode: be475...4c5 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #4 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg regner de små tingene som opptur, man må jo det! Ellers så er jeg faktisk enig med da jeg gikk ut av skolen. Anonymkode: be475...4c5 Mulig, jeg regner en skikkelig opptur som de tingene TS Skriver om i hovedinnlegget., typ få jobb, utdannelse, et barn, dra på date og få seg en partner, oppleve å få sertifikatet osv. Å se på en serie, gå en tur i fint vær er ikke det jeg vil kalle en skikkelig opptur selv om det føles bra. Anonymkode: c9458...266 6
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #5 Skrevet 16. mars 2022 Da vi betalte siste regning på gjelden til mannen min, det var en lettelsens dag! Anonymkode: 5d23b...e3c 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #6 Skrevet 16. mars 2022 Ble ferdig med førerkortet for tre uker siden. Anonymkode: 3308d...1cc 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #7 Skrevet 16. mars 2022 i dag, hos terapeut. jeg fant en løsning på noe som plaget meg som jeg tror kan virke. det løser ikke alle problemene mine, men jeg nå har jeg én ting mindre å tenke på. men jeg er litt redd for å sette i gang, for det vil kreve en del av meg å gjennomføre den sosiale delen av dette, jeg er ikke noe sånn veldig folkekjær, men jeg har bestemt meg for å prøve. Anonymkode: 1e822...0bf 5
Anonymburker Skrevet 16. mars 2022 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ble ferdig med førerkortet for tre uker siden. Anonymkode: 3308d...1cc Det er bra! Gratulerer🙂 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #9 Skrevet 16. mars 2022 For ti år siden, da jeg møtte samboeren min. Ellers har jeg trodd jeg har opplevd oppturer et par ganger i ettertid, men jeg har trodd feil. Etter et par timer eller et par dager har ting vist seg å snu seg til noe enda verre. Men jeg klarer meg. Vi er begge vant til at livet ikke akkurat smiler og man finner seg måter å leve med det på. Ikke leve godt, kanskje, men leve på en måte hvor ikke riktig alt er vondt. Og da er de små oppturene noe man må skatte høyt. Anonymkode: d726e...a2c 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #10 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): i dag, hos terapeut. jeg fant en løsning på noe som plaget meg som jeg tror kan virke. det løser ikke alle problemene mine, men jeg nå har jeg én ting mindre å tenke på. men jeg er litt redd for å sette i gang, for det vil kreve en del av meg å gjennomføre den sosiale delen av dette, jeg er ikke noe sånn veldig folkekjær, men jeg har bestemt meg for å prøve. Anonymkode: 1e822...0bf Lykke til, dette kan du klare! Og gjør du ikke det kan du være kjempestolt av at du i det minste var sterk nok til å prøve! 🌷 Anonymkode: d726e...a2c
Gjest Ghostface Skrevet 16. mars 2022 #11 Skrevet 16. mars 2022 Har ikke opplevd noe positivt de siste femten årene.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #12 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lykke til, dette kan du klare! Og gjør du ikke det kan du være kjempestolt av at du i det minste var sterk nok til å prøve! 🌷 Anonymkode: d726e...a2c takk for fine ord Anonymkode: 1e822...0bf 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #13 Skrevet 16. mars 2022 Anonymburker skrev (3 timer siden): Vil gå så langt som å si at 2015 var sist gang jeg opplevde noe som i det hele tatt var bra. Hva med dere andre? Jeg har lest mange av dine innlegg og kjenner meg igjen i dem. Ueheldigvis. Jeg har reflekter over sist gang livet mitt var noenlunde normalt og det var i 2009. Livet var ikke spesielt bra på den tiden, men jeg hadde kun normale problemer. Hadde jeg kunnet hadde jeg strøket ALT fra livet mitt som skjedde fra 1.1.2010 og utover. Hadde jeg dødd i 2009 så hadde det vært det beste som kunne skjedd. Anonymkode: 9318b...dc9
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #14 Skrevet 16. mars 2022 Jeg ser på det som en evigvarende opptur at jeg er hyggelig, frisk, oppegående, snill og ikke helt stein stokk dum. Heia meg!! 👏🏻 Anonymkode: c7b0e...5ac 2 2 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #15 Skrevet 16. mars 2022 Anonymburker skrev (3 timer siden): I det siste har jeg filosofert over dette. Har jeg egentlig noen gang opplevd en skikkelig opptur. For egen del vil jeg si svaret er nei. Jeg har aldri opplevd gjensidig kjærlighet, fått et barn, fått en ordentlig og fast jobb, kjøpt første bolig eller noe som helst spennende. Vil gå så langt som å si at 2015 var sist gang jeg opplevde noe som i det hele tatt var bra. Hva med dere andre? Jeg prata faktisk med min mor om slikt tidligere i dag. Jeg sa det at jeg føler jeg har vært uheldig på den måten. Jeg har alltid hatt nødt til å kjempe og slite for andre. Jeg har aldri fått være i forsetet, jeg har ikke fått hovedrollen engang i mitt eget liv.. Det føles kjipt ut å tenke over det. Men jeg klarer meg jo, det gjør jeg. Men igjen så føler jeg meg snytt for oppturene... Nedturer har det vært mange av for meg og rundt meg. Noen av oss har det nok bare slik 😐 Anonymkode: a2335...a85 1
Anonymburker Skrevet 16. mars 2022 Forfatter #16 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har lest mange av dine innlegg og kjenner meg igjen i dem. Ueheldigvis. Jeg har reflekter over sist gang livet mitt var noenlunde normalt og det var i 2009. Livet var ikke spesielt bra på den tiden, men jeg hadde kun normale problemer. Hadde jeg kunnet hadde jeg strøket ALT fra livet mitt som skjedde fra 1.1.2010 og utover. Hadde jeg dødd i 2009 så hadde det vært det beste som kunne skjedd. Anonymkode: 9318b...dc9 Skjønner deg godt. Jeg mener at jeg burde gjort slutt på alt for 10-12 år siden. Burde skjønt at livet aldri ville bli bra for meg.
Purple_Pixiedust Skrevet 16. mars 2022 #17 Skrevet 16. mars 2022 Bortsett fra hypomaniene jeg har hatt, så var vel forrige gang da jeg fikk nåværende bolig i 2019. Sånn av direkte oppturer. Men det varte ikke så lenge da. Ble ikke mindre syk av å flytte dessverre. Men jeg har jo hatt fine øyeblikk her og der uten at det har vært oppturer. De bare er vanskelig å legge så merke til når livet er preget av sykdom.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #18 Skrevet 16. mars 2022 jeg tror det er mye depresjon som snakker her inne, gutter. livet kan faktisk bli så bra at du gjerne glemmer at det i det hele tatt har vært dårlig. jeg begynte ganske pent på bunnen, og har ikke akkurat mangel på utfordringer i dag - men problemer kan løses, og hindringer kan overkommes. uansett hva det er Anonymkode: 1e822...0bf 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #19 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg prata faktisk med min mor om slikt tidligere i dag. Jeg sa det at jeg føler jeg har vært uheldig på den måten. Jeg har alltid hatt nødt til å kjempe og slite for andre. Jeg har aldri fått være i forsetet, jeg har ikke fått hovedrollen engang i mitt eget liv.. Det føles kjipt ut å tenke over det. Men jeg klarer meg jo, det gjør jeg. Men igjen så føler jeg meg snytt for oppturene... Nedturer har det vært mange av for meg og rundt meg. Noen av oss har det nok bare slik 😐 Anonymkode: a2335...a85 Meg du siterer. Helt siden 2010 har tiden alltid vært mot meg. Jeg faller lenger og lenger bak. Og jeg får kun mer og mer å angre på. Jeg skjønner ingenting annet enn at jeg feilet i livet og på en så ekstrem måte at jeg nærmest er en karikatur av fiasko. Sukk! Anonymburker skrev (4 minutter siden): Skjønner deg godt. Jeg mener at jeg burde gjort slutt på alt for 10-12 år siden. Burde skjønt at livet aldri ville bli bra for meg. Jeg burde skjønt det jeg også. Jeg var naiv nok til å tro at livet ville bli bedre, men det ble jo bare verre og verre. Hadde gjort ALT i verden for å kunne få sovne inn på nyttårsaften 2010. Jeg var uansett helt alene den dagen som alle andre nyttårsaftener før og siden. Anonymkode: 9318b...dc9
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #20 Skrevet 16. mars 2022 Det klarer jeg ikke å huske. Men når man er på bunnen kan det bare gå oppover, ikke sant? Anonymkode: bcfc1...480
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå