AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #1 Del Skrevet 16. mars 2022 Jeg vurderer å gå til innkjøp av elsykkel og sykkelvogn, men er helt blank når det gjelder begge deler. Jeg regner med at man bør tenke på ekstra kapasitet på sykkelens motor når man i tillegg skal ha med et barn (?). Foreløpig er det ikke snakk om store avstander i det daglige, og heller ikke enormt med bakker. Jeg blir veldig glad om noen kan dele erfaringer og tips både til elsykkel og sykkelvogn. Hører gjerne om sykkel og vogn på budsjett og til andre priser. Anonymkode: e09e8...634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
proghodet Skrevet 23. mars 2022 #2 Del Skrevet 23. mars 2022 On 3/16/2022 at 5:22 PM, AnonymBruker said: Jeg vurderer å gå til innkjøp av elsykkel og sykkelvogn, men er helt blank når det gjelder begge deler. Jeg regner med at man bør tenke på ekstra kapasitet på sykkelens motor når man i tillegg skal ha med et barn (?). Foreløpig er det ikke snakk om store avstander i det daglige, og heller ikke enormt med bakker. Jeg blir veldig glad om noen kan dele erfaringer og tips både til elsykkel og sykkelvogn. Hører gjerne om sykkel og vogn på budsjett og til andre priser. Anonymkode: e09e8...634 Jeg har en Flyer som jeg kjøpte på Scushi for halvannet år siden til 45k, som jeg bruker til å frakte eldstemann til barnehagen med. Han sitter i et sete som festes fast i setestangen (600kr på xxl). Jeg sykler deretter 15km tur/retur jobb. Batteriet holder tre dager før det må lades med denne rutinen, gitt at jeg sykler med max drakraft. Har dessverre ikke innsikt i vogner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #3 Del Skrevet 25. mars 2022 Jeg og sambo, har to elsykler og vi har dobbel Thule-sykkelvogn. Vi har Kalkoff-sykler, med Bosch krankmotor og Shumaro-bremser, og 500 Wh batterier. Det er slike (eller likner) - https://www.bikester.no/kalkhoff-endeavour-1.b-move-trapes-400wh-M1024730.html?vgid=G1503161&cgid=240813 . sykkelvognen er en eldre modell av denne - https://bikeshop.no/thule/10202024/thule-chariot-cross-2-sykkel-barnevogn-turkis-14-5-kg-m-sykkelsett syklene kostet 25 tusen hver og sykkelvogn 10 tusen, så var ikke veldig budsjettvennlig.. Men de er kjøpt for 5 år siden, og har allerede betalt for seg, i form av mindre bilbruk og at vi slipper å kjøpe månedskort for kollektivt, og ikke minst, helsegevinst. Anonymkode: cdde8...3b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå