AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #1 Skrevet 16. mars 2022 Long story short: Jeg er kvinne og gift med en mann som jeg fortsatt ønsker å dele livet med. Jeg har en fortid med kvinner (av såpass stor betydning for meg at jeg en tid trodde jeg var lesbisk). Jeg har kommet til et punkt i livet hvor jeg synes det er vanskelig å forholde meg til å aldri mer skulle holde meg en kvinne i armene mine. Jeg savner det enormt, både seksuelt og til dels også romantisk. Jeg er helt uinteressert i trekant (eller noen form for involvering av menn, enten det er min, hennes eller andre). Jeg har fått tillatelse av mannen min til å ha et eventyr. Jeg ønsker ikke en one-night-stand, men en kvinne jeg kan ha et både romantisk og seksuelt forhold til. Kjemien må altså være riktig. Det er nok lurt om hun også er i et forhold som hun vil bevare, så det ikke blir ubalanse mellom oss. Utover det vil jeg ikke gi våre livspartnere noen rolle i relasjonen. Finnes det noen der ute som har noen tips til hvordan (i hvilke forum?) jeg kan prøve å finne det jeg leter etter? Anonymkode: 45bbc...68a
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #2 Skrevet 16. mars 2022 Sukk... Hva er gaysir for noe? Kan du google det for meg er du snill? Takk! Anonymkode: f7147...b52
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #3 Skrevet 16. mars 2022 Det er kanskje ok å forsøke gaysir. Jeg har hatt forhold til kvinner tidligere og har omtrent alltid funnet interesserte jenter der. Både kvinner som er lesbisk (og ofte poly) og kvinner som er biseksuelle i forhold med menn. Anonymkode: 86684...029
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #4 Skrevet 16. mars 2022 Til deg med svaret rett over - takk for at du deler din erfaring!😊 Til deg med *sukk* og *kan du google for meg*: jeg er nok ikke helt der at jeg ikke vet hva som er hva. Det jeg spør etter er personlige erfaringer med forskjellige forum og sider. Bare sånn i tilfelle det ikke fremgikk tydelig nok😊 Anonymkode: 45bbc...68a
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #5 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Til deg med svaret rett over - takk for at du deler din erfaring!😊 Til deg med *sukk* og *kan du google for meg*: jeg er nok ikke helt der at jeg ikke vet hva som er hva. Det jeg spør etter er personlige erfaringer med forskjellige forum og sider. Bare sånn i tilfelle det ikke fremgikk tydelig nok😊 Anonymkode: 45bbc...68a Det har du rett i, det var ikke slik jeg forsto det som. Beklager. Min feil. Anonymkode: f7147...b52
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #6 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Long story short: Jeg er kvinne og gift med en mann som jeg fortsatt ønsker å dele livet med. Jeg har en fortid med kvinner (av såpass stor betydning for meg at jeg en tid trodde jeg var lesbisk). Jeg har kommet til et punkt i livet hvor jeg synes det er vanskelig å forholde meg til å aldri mer skulle holde meg en kvinne i armene mine. Jeg savner det enormt, både seksuelt og til dels også romantisk. Jeg er helt uinteressert i trekant (eller noen form for involvering av menn, enten det er min, hennes eller andre). Jeg har fått tillatelse av mannen min til å ha et eventyr. Jeg ønsker ikke en one-night-stand, men en kvinne jeg kan ha et både romantisk og seksuelt forhold til. Kjemien må altså være riktig. Det er nok lurt om hun også er i et forhold som hun vil bevare, så det ikke blir ubalanse mellom oss. Utover det vil jeg ikke gi våre livspartnere noen rolle i relasjonen. Finnes det noen der ute som har noen tips til hvordan (i hvilke forum?) jeg kan prøve å finne det jeg leter etter? Anonymkode: 45bbc...68a Hei. Er i et forhold (med en dame) Er åpne for å møte andre. Ønsker du å snakke nærmere? 😊 Anonymkode: cfd70...b6d
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #7 Skrevet 17. mars 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Er i et forhold (med en dame) Er åpne for å møte andre. Ønsker du å snakke nærmere? 😊 Anonymkode: cfd70...b6d Kanskje ikke bruke Anonym Bruker hvis du vil at noen skal ta kontakt med deg? Anonymkode: ef9c7...780
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #8 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei. Er i et forhold (med en dame) Er åpne for å møte andre. Ønsker du å snakke nærmere? 😊 Anonymkode: cfd70...b6d Jeg kunne tenke meg å snakke nærmere, ja, men vet ikke hvordan jeg finner deg. Anonymkode: 45bbc...68a
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #9 Skrevet 17. mars 2022 Men vent litt nå, skal dere ikke fordømme denne kvinnen ? Det pleier dere jo gjøre om menn spør om slikt !! Anonymkode: 85033...5e6 4
FruR Skrevet 17. mars 2022 #10 Skrevet 17. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (20 timer siden): Sukk... Hva er gaysir for noe? Kan du google det for meg er du snill? Takk! Anonymkode: f7147...b52 Jeg er i samme situasjon som ts . Lite på gaysir altså . Hvor gammel er du Ts . Jeg er 33 . Send meg gjerne melding Endret 17. mars 2022 av FruR
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #11 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Men vent litt nå, skal dere ikke fordømme denne kvinnen ? Det pleier dere jo gjøre om menn spør om slikt !! Anonymkode: 85033...5e6 Ingen grunn til fordømmelse når TS er i et åpent forhold. Anonymkode: 3983a...b10
SlemUlv Skrevet 17. mars 2022 #12 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Men vent litt nå, skal dere ikke fordømme denne kvinnen ? Det pleier dere jo gjøre om menn spør om slikt !! Anonymkode: 85033...5e6 Det kommer nok. Ikke at jeg ser grunn til å fordømme noen som er poly, og åpen med sin(e) partner(e).
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #13 Skrevet 17. mars 2022 Du kan jo prøve London pub i Oslo? Anonymkode: 9dfe4...566
Anonym1en Skrevet 17. mars 2022 #14 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg kunne tenke meg å snakke nærmere, ja, men vet ikke hvordan jeg finner deg. Anonymkode: 45bbc...68a Kan du sende melding når du ser nicket mitt nå?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #15 Skrevet 18. mars 2022 Tusen takk for fine svar. Jeg sender meldinger til de relevante. Anonymkode: 45bbc...68a
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #16 Skrevet 18. mars 2022 Du som er 33: Takk skal du ha, men jeg er eldre enn deg, og foretrekker kvinner som er litt eldre enn meg igjen. Anonymkode: 45bbc...68a
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #17 Skrevet 18. mars 2022 Anonym1en skrev (22 timer siden): Kan du sende melding når du ser nicket mitt nå? Jeg har forsøkt. Anonymkode: 45bbc...68a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå