Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex og hva sier dere når dere har lyst på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte har dere sex og hva sier dere når dere ønsker sex? 

Anonymkode: 07fe4...1fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor ofte har dere sex og hva sier dere når dere ønsker sex? 

Første ca 10 årene hadde vi sex 3-5 ganger i uken tipper jeg. Så i underkant av 7 år uten sex. Nå har vi sex 1-2 ganger i året.

Sier vel ikke noe spesielt. Den av oss som har lyst, tar enten initiativ til sex eller spør bare. Er jo ikke noe hokus pokus det 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst hver dag, er ikke alltid jeg sier noe, det kan være nok med ett flørtende blikk eller å legge hånden på låret. 

Anonymkode: 63d1f...342

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (Akkurat nå):

Første ca 10 årene hadde vi sex 3-5 ganger i uken tipper jeg. Så i underkant av 7 år uten sex. Nå har vi sex 1-2 ganger i året.

Sier vel ikke noe spesielt. Den av oss som har lyst, tar enten initiativ til sex eller spør bare. Er jo ikke noe hokus pokus det 😊

Fikk bare en kommentar i fra mannen for noen uker siden og der jeg måtte si at jeg har prøvd å hinte. Og at jeg er litt lei av å ta kontakt i forhold til det. 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har lyst hver dag, er ikke alltid jeg sier noe, det kan være nok med ett flørtende blikk eller å legge hånden på låret. 

Anonymkode: 63d1f...342

Det samme har jeg 🙊

Prøver å ta hånden inn under buksa. ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fikk bare en kommentar i fra mannen for noen uker siden og der jeg måtte si at jeg har prøvd å hinte. Og at jeg er litt lei av å ta kontakt i forhold til det. 

ts

Da er du nok litt for subtil i hintene dine. For mange er det lettere om partner er litt mer rett på sak. Han setter nok bare pris på om du sier det rett ut😊

AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (Akkurat nå):

Da er du nok litt for subtil i hintene dine. For mange er det lettere om partner er litt mer rett på sak. Han setter nok bare pris på om du sier det rett ut😊

Føler at jeg er klar i hintene fordi at jeg tar hånden inn under boxeren osv

• Liker 3
Skrevet

Føler at jeg er klar i hintene fordi at jeg tar hånden inn under boxeren osv

Men har du spurt han hvordan han ønsker at du tar initiativ da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vært gift i 20 år. Har sex ca 3-4 ganger i uka. Har aldri SAGT noe - hallo, vi deler jo seng. Kysser og koser hver kveld og ofte leder det videre, andre ganger ikke. Aldri vært noe problem.

Anonymkode: 1db02...ec1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kroppslige hint, direkte tale « skal vi p*le?» «jeg trenger en betta»  kodeord (mest humoristisk ;)) som rydde klesskapet el . 😄Gift i 20!år, fortsatt høy aktivitet, sex har alltid vært prioritert.

Anonymkode: 53e31...b17

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Rundt en gang i uka, kanskje to. Han pleier å begynne å kysse meg i nakken, da vet jeg at han vil, vi merker også at begge har lyst på måten vi kysser. Om jeg skal ta initiativ så må jeg si det for at han skal skjønne det 😅 så jeg kan feks si at jeg har behov for sex, eller at jeg har lyst på han. 

Anonymkode: b0028...a9e

AnonymBruker
Skrevet

Rundt en gang i uka, kanskje to. Han pleier å begynne å kysse meg i nakken, da vet jeg at han vil, vi merker også at begge har lyst på måten vi kysser. Om jeg skal ta initiativ så må jeg si det for at han skal skjønne det 😅 så jeg kan feks si at jeg har behov for sex, eller at jeg har lyst på han. 

Anonymkode: b0028...a9e

Hørtes fantastisk ut 😍😍

Skrevet

Det bekymrer meg at det virker som flere og flere menn blir impotent ; det finnes ingen grunn til at såpass mange skal rapportere at typene deres mister motivasjonen for sex , sånn vi ser nå.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kroppslige hint, direkte tale « skal vi p*le?» «jeg trenger en betta»  kodeord (mest humoristisk ;)) som rydde klesskapet el . 😄Gift i 20!år, fortsatt høy aktivitet, sex har alltid vært prioritert.

Anonymkode: 53e31...b17

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vært gift i 20 år. Har sex ca 3-4 ganger i uka. Har aldri SAGT noe - hallo, vi deler jo seng. Kysser og koser hver kveld og ofte leder det videre, andre ganger ikke. Aldri vært noe problem.

Anonymkode: 1db02...ec1

Hørtes fantastisk ut 😍😍

AnonymBruker
Skrevet

1-3 ganger i uka kanskje, er veldig opp og ned.. "lyst på sex?" "jeg er litt kåt jeg, skal vi gå opp?" "kle av deg, jeg vil ha deg nå" eller så bare kler en av oss av seg, og ber den andre om å strippe 🤷‍♀️

Hint fungerer dårlig her, da vi er begge veldig glad i å kysse, beføle og kose hverandre, både med og uten klær, så kan være vansklig å vite når en av oss vil noe mer. Så derfor sier vi det rett ut. Funker supert her 😊

Anonymkode: 97958...565

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (19 minutter siden):

Hørtes fantastisk 😍😍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

1-3 ganger i uka kanskje, er veldig opp og ned.. "lyst på sex?" "jeg er litt kåt jeg, skal vi gå opp?" "kle av deg, jeg vil ha deg nå" eller så bare kler en av oss av seg, og ber den andre om å strippe 🤷‍♀️

Hint fungerer dårlig her, da vi er begge veldig glad i å kysse, beføle og kose hverandre, både med og uten klær, så kan være vansklig å vite når en av oss vil noe mer. Så derfor sier vi det rett ut. Funker supert her 😊

Anonymkode: 97958...565

Hørtes fantastisk ut 😍😍

Skrevet
Druid skrev (6 minutter siden):

Det bekymrer meg at det virker som flere og flere menn blir impotent ; det finnes ingen grunn til at såpass mange skal rapportere at typene deres mister motivasjonen for sex , sånn vi ser nå.

Da hentyder du at fravær av lyst/motivasjon er en konsekvens av impotens.

Er det dekning for en sånn slutning?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Varierer. I noen perioder vil jeg ha sex hver dag, gjerne flere ganger daglig, mens i andre perioder går det en del dager før jeg får lyst. Avhenger av stemningsleie, hvor mye jeg jobber og hvor jeg er i syklusen. Har lagt merke til at sexlysten er dårligst rett etter mensen og på topp rundt eggløsning og under mensen (ikke den første dagen, da ligger jeg for det meste i en blodpøl med intense smerter). 

Jeg sier aldri "jeg vil knulle" eller "nå skal vi ha sex", jeg sender klare og tydelige hint. Viser meg frem, kler meg i noe pent eller sensuelt (eventuelt har ikke på meg klær i det hele tatt). Tenner på å bli sett, så da gjør jeg meg attraktiv for han. Berører hans erogene soner "tilfeldig" (langt ifra tilfeldig, men gjør det på en tilfeldig måte), blir mer nærgående og vil være inntil han hele tiden. Om han for eksempel fikser noe i hjemmet eller på bilen, trener eller gjør et eller annet fysisk så kommenterer jeg hvor sterk han er, sexy han er. Om han bare chiller på sofaen i joggebuksa så er det fristende å ligge inntil han og stryke over bulen (joggebukse er så sexy på menn), smette hånden under bukselinninga. Kan så klart nevne at jeg har lyst på han, for eksempel kysse han på halsen og nakken og hviske i øret hans at han er så deilig og at jeg har lyst på han. 

Har vært i forhold der mannens tilnærming var å spørre rett ut "hey, skal vi knulle?" og jeg trakk på skuldrene og bare "tja, hvorfor ikke?", og så førte han meg til soverommet og forførte meg der. Det fungerte jo også, men litt usexy. Han gjorde det sexy da, så det veide opp. 

Anonymkode: 439ae...c84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi legger inn "puling" i felles kalender når det er evigheter siden sist. 😅 Ellers går det av seg selv, vi merker "stemninga" liksom. Jobber skift, så vi legger oss sjeldent sammen. 

Anonymkode: a65f0...a75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...