Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den jeg har brukt selges ikke lengre.

Noen tips til en dere er fornøyd med? Liker at det er litt dekk-evne, men samtidig grei dekkevne

Anonymkode: 7c049...012

Gjest StellaNova
Skrevet

Lumene sin cc cream er fantastisk 😀 Medium dekkevne og lett og deilig på huden. Usikker på forskjellen mellom bb og cc krem men jeg tror cc har litt mer dekkevne? Denne har spf 20 åså.

AnonymBruker
Skrevet

Enig, jeg bruker ogsåLumene! 

Anonymkode: 2a7b9...392

AnonymBruker
Skrevet
StellaNova skrev (1 time siden):

Lumene sin cc cream er fantastisk 😀 Medium dekkevne og lett og deilig på huden. Usikker på forskjellen mellom bb og cc krem men jeg tror cc har litt mer dekkevne? Denne har spf 20 åså.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig, jeg bruker ogsåLumene! 

Anonymkode: 2a7b9...392

Tilpasser fargen i disse seg hudtonen man har bra?:)

Anonymkode: 87b59...956

Gjest StellaNova
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tilpasser fargen i disse seg hudtonen man har bra?:)

Hva mener du? :) Den endrer ikke farge når du tar den på som noen kremer gjør, den er ikke klar men farget fra tuben. Men det er mange nyanser å velge mellom.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også brukt Lumene, men de siste gangene har jeg kjøpt Camilla Pihl som jeg er veldig fornøyd med. Bruker nr.2 , har typisk lys skandinavisk hud. 

Anonymkode: 825dd...1d6

AnonymBruker
Skrevet
StellaNova skrev (10 minutter siden):

Hva mener du? :) Den endrer ikke farge når du tar den på som noen kremer gjør, den er ikke klar men farget fra tuben. Men det er mange nyanser å velge mellom.

Ok, for jeg bruker alltid medium da den har sterk nok farge, men ser undertonen i medium er kald og jeg er varm, så lurer på om det blir helt kræsj?

Gjest StellaNova
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ok, for jeg bruker alltid medium da den har sterk nok farge, men ser undertonen i medium er kald og jeg er varm, så lurer på om det blir helt kræsj?

Jeg fant et bilde av fargene, kanskje det hjelper? Dette bildet er fra Lumene sin nettside 😊 Jeg måtte ta light i stedet for ultra light fordi jeg er kald, kanskje du bare tar tan i stdet for medium? Liten farge forskjell da, og snart sommer.

CC Color Correcting Cream SPF20

Endret av StellaNova
La til noe.
AnonymBruker
Skrevet
StellaNova skrev (3 timer siden):

Jeg fant et bilde av fargene, kanskje det hjelper? Dette bildet er fra Lumene sin nettside 😊 Jeg måtte ta light i stedet for ultra light fordi jeg er kald, kanskje du bare tar tan i stdet for medium? Liten farge forskjell da, og snart sommer.

Prøvde tan, den ble for mørk. Soler ikke ansiktet om sommeren så bruker samme sommer som vinter😊

Skrevet

Jeg har brukt fra holika holika siste årene men etter det ble så vanskelig og dyrt å bestille fra ebay, så har jeg prøvd diverse man får tak i på vita osv. Men aldri blitt fornøyd. Aldri funnet en som dekker rødhet. Har prøvd Lumene (som er den beste av de jeg har prøvd i norsk butikk), Decleor, Lyko, garnier og sikkert flere jeg ikke husker. 

Men plutselig fant jeg ut at blush.no har tatt inn holika holika så jeg bestilte 4 stk med en gang for å sikre meg 🤣 Jeg bruker clearing og moisturizing men de har flere typer. Syns absolutt disse dekker best av alt jeg har prøvd, men uten å bli tykk foundation. 

https://www.blush.no/sminke/base/holika-holika-clearing-petit-bb-cream-73940

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Kamelia83 skrev (21 minutter siden):

Jeg har brukt fra holika holika siste årene men etter det ble så vanskelig og dyrt å bestille fra ebay, så har jeg prøvd diverse man får tak i på vita osv. Men aldri blitt fornøyd. Aldri funnet en som dekker rødhet. Har prøvd Lumene (som er den beste av de jeg har prøvd i norsk butikk), Decleor, Lyko, garnier og sikkert flere jeg ikke husker. 

Men plutselig fant jeg ut at blush.no har tatt inn holika holika så jeg bestilte 4 stk med en gang for å sikre meg 🤣 Jeg bruker clearing og moisturizing men de har flere typer. Syns absolutt disse dekker best av alt jeg har prøvd, men uten å bli tykk foundation. 

Oi, spennede, har aldri hørt mye m de. Hvordan legger de seg på huden og er undertonen varm eller kald? Ser de kun kommer i en fargenyanse?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Oi, spennede, har aldri hørt mye m de. Hvordan legger de seg på huden og er undertonen varm eller kald? Ser de kun kommer i en fargenyanse?

Ja hver type har hver sin farge. Jeg har Lumene i fair, den er passe om vinteren, for lys om sommeren. Og jeg passer greit med holika holika clearing og moisturizing. Husker ikke helt hvilken av de som er mørkest, men de tilpasser seg litt hudtonen. Den gule varianten er litt for lys for meg men funker om vinteren med et pudder på. Du finner swatches på Google 😊 jeg er hvertfall veldig fornøyd og syns den sitter godt på huden. 

• Liker 1
Skrevet

Holder med Lumene! Har brukt den i 8 år nå 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
neon_sun skrev (14 timer siden):

Holder med Lumene! Har brukt den i 8 år nå 😊

Kamelia83 skrev (15 timer siden):

Ja hver type har hver sin farge. Jeg har Lumene i fair, den er passe om vinteren, for lys om sommeren. Og jeg passer greit med holika holika clearing og moisturizing. Husker ikke helt hvilken av de som er mørkest, men de tilpasser seg litt hudtonen. Den gule varianten er litt for lys for meg men funker om vinteren med et pudder på. Du finner swatches på Google 😊 jeg er hvertfall veldig fornøyd og syns den sitter godt på huden. 

Kamelia83 skrev (15 timer siden):

StellaNova skrev (19 timer siden):

Dere som har brukt Lumene, oksiderer den litt utover dagen på dere?:)

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Nei, det synes jeg ikke :) 

Anonymkode: ce4c6...2fb

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har brukt Lumene i omtrent to år og føler den holder godt gjennom dagen. Men nå bruker jeg alltid Mac setting spray over, så kanskje er det derfor! 

Anonymkode: 9e203...c54

AnonymBruker
Skrevet
Kutta skrev (23 minutter siden):

Bruker selv den innimellom og liker den:)

Den gir svak farge og tilpasser seg hudtonen så passer både de som har kald og varm undertone. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, den fader også veldig bra :) brukte bare minerals i puddeform før, den la seg i flekker når jeg trente, Lumene holder seg veldig bra på trening og går bort uten at det blir flekker eller ser unaturlig ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...