Gjest Gjest_nå Skrevet 30. oktober 2005 #1 Skrevet 30. oktober 2005 Hei:) Jeg er en jente på 21 år, og har aldri prøvd noe form for "sexleketøy", men vil gjerne prøve:)Er i et forhold,(over 3 år ca),og har det helt kjempefint i det!!Ikke misforstå Sexlivet vårt har ikke dabbet av for å si det slik:) Men vi bor ikke sammen pga studier, og treffes kanskje dermed 3 dager i uken eller noe sånt. Noen ganger ikke så ofte, og jeg savner gutten min veldig:) Noen kvelder blir savnet kanskje litt stort og kunne tenkt meg å hatt noe "ekstra" å kose meg med, hvis dere skjønner..... hehe, føler dette er litt flaut da... . Men er helt nybegynner på dette, og da hjelper det ikke hvor mye jeg kikker på erotikknett sine nett sider, har dere noen tips til hva jeg kan kjøpe sånn første gang?Vet ikke helt hva jeg skal....eller er ute etter..... Kanskje en vibrator eller noe sånt?Gi meg tipa om hva dere ville anbefalt og hva dere kjøpte første gangen?! Hilsen flaue meg
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #2 Skrevet 30. oktober 2005 Forstår ikke at damer kan bruke sånt jeg da.. det er harry.
siebaeo Skrevet 30. oktober 2005 #3 Skrevet 30. oktober 2005 Forstår ikke at damer kan bruke sånt jeg da.. det er harry. ← Ja, hendene oppå dyna og hold deg unna sånn synd og skam!! Du kødder vel håper jeg. Ikke bry deg med sånne teite innlegg trådstarter. Ville prøvd med en vibrator tror jeg
Gjest Gjest_nå Skrevet 30. oktober 2005 #4 Skrevet 30. oktober 2005 Hadde jo håpet på seriøse svar.....så du som svarte først, håper du kødder... For å legge til en ting, kjæresten min vet om dette, og synes det bare er koselig at jeg vil kose meg litt når jeg er alene:) Hah! Men ville gjerne hatt flere tips, kanskje konkrete?Om det kanskje er noen som kan tipse meg om ulike vibratorer?Noen må jo være bedre enn andre?ser heller ikke etter det dyreste....
Gjest vimse Skrevet 30. oktober 2005 #5 Skrevet 30. oktober 2005 Hvis du er usikker på dette, så synes jeg det kan være smart å investere i en enkel og grei vibrator som en start, hygge deg med den en gang eller femti, for så å eventuelt ¨utvide horisonten¨ litt hvis du syntes dette var en hyggelig opplevelse! De fleste vi jeg tro starter litt enkelt med en vibrator som ikke koster all verdens, 2-300 kr eller noe, trinnløs, og uten all verdens stimuleringsdingser på. Det som i tillegg er viktig å huske på er at du holder den ren og tørr, det finnes fine rensemidler å få kjøpt, for eks på kondomeriet, lek, osv.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2005 #6 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg er en erfaren leketøybruker. bruker det både alene og sammen med partner. Har faktisk et skap fullt av div leketøy. Livet er jo til for å nytes og sexleketøy beriker jo bare den delen av livet. Har er en link til et veldig effektivt leketøy som kan både brukes til å stimulere g-punkt og som jeg liker direkte på klitten. Denne vibrerer veldig kraftig på hodet og det gjør at jeg veldig lett kommer. Bruker den og sammen med partneren, mens han er inne i meg. http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...roductId=126694 lykke til.
dittin Skrevet 31. oktober 2005 #7 Skrevet 31. oktober 2005 da jeg første gangen kjøpte meg sexleketøy, kjøpte jeg et kit som inneholdt en liten vibrator , vibrerende egg, knipe kuler og 2 penisringer, det hele kostet 250 kr på kondomeriet.
Gjest Milah Skrevet 31. oktober 2005 #8 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg ville startet med en vibrator, for så evt utvide etterhvert..
Gjest Henrik den 8'ende Skrevet 31. oktober 2005 #9 Skrevet 31. oktober 2005 Skjønner ikk hvorfor det skal være så flaut å spørre om dette? Når skal jenter bli mannen likeverdig når det gjelder selverkjennelse av sin sexdrift?
Gjest Coolaid Skrevet 31. oktober 2005 #10 Skrevet 31. oktober 2005 Et fint innlegg du skrev, og du trenger ikke på noen som helst måte være flau.... Stikk innom Cupido.no, og sjekk litt der. Der har de mye å kose seg med. Sexleketøy finns det for enhver smak, så det er vanskelig å anbefale en spesiell å begynne med. Men jeg sjekk ut masasjeapparatet Mxfighter tor jeg det heter. Det kan du også bruke på kjæresten din når du har lyst til det. Vi liker ihvertfall det veldig godt. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2005 #11 Skrevet 31. oktober 2005 Forstår ikke at damer kan bruke sånt jeg da.. det er harry. ← Oida, så unødvendig! Håper virkelig du kødder nå...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå