AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #1 Del Skrevet 16. mars 2022 Det er interessant hvor mye annerledes navn kan bli hvis man bare endrer en bokstav. Synd flere ikke gjør det. Angerer ikke et sekund på at jeg valgte Emelian 😍 En venninne valgte Syenna, det var også nydelig! Men jeg føler folkens dømmer oss veldig. Hvorfor er det sånn at man ikke bare kan velge navnet man vil egentlig? 🤨 Anonymkode: da52a...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #2 Del Skrevet 16. mars 2022 Det kan man da? Er jo bare å endre så fort man blir 18. Eller mener du at babyen skal velge selv? Anonymkode: 97eb2...34f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #3 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er interessant hvor mye annerledes navn kan bli hvis man bare endrer en bokstav. Synd flere ikke gjør det. Angerer ikke et sekund på at jeg valgte Emelian 😍 En venninne valgte Syenna, det var også nydelig! Men jeg føler folkens dømmer oss veldig. Hvorfor er det sånn at man ikke bare kan velge navnet man vil egentlig? 🤨 Anonymkode: da52a...ea9 Kjempefine navn! Syns det er fint at ikke alle barn heter Per og Kari. Liker godt alternative stavemåter, da blir navnet ennå mer spesielt. Noen av mine favoritter blant venners barn er Henryk, Melias og Alivia. Anonymkode: 025f1...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. mars 2022 #4 Del Skrevet 16. mars 2022 Navnene du nevner er harry. Utenom det er det jo ikke noe veien for å forandre eller bytte navnet sitt. Men ser ikke poenget når en må stave navnet sitt hver gang for gud og hverman. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann12345 Skrevet 16. mars 2022 #5 Del Skrevet 16. mars 2022 Skjønner ikke hva du vil frem til? Du skriver at du er veldig fornøyd med det navnet du valgte til barnet ditt, samtidig som at du sier at man ikke kan velge hva man vil? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 17. mars 2022 #6 Del Skrevet 17. mars 2022 Man kan velge (nesten) hva man vil til barnet sitt, utenom navn som klart vil være til ulempe for barnet. Endrer man navnet sitt som voksen, står man enda friere (reglene er mindre strenge for en voksen som velger navn til seg selv enn for en som velger navn til barnet sitt). Så man kan absolutt velge navnet man selv vil. Det betyr ikke at alle rundt deg må synes det er kjempefint. Å velge forholdsvis vanlige/kjente navn og bytte ut en bokstav for en "vri" synes jeg er skikkelig teit. Utrolig kjedelig å alltid måtte stave navnet sitt? Velg heller et navn som faktisk er sjelden, dersom det er det man er opptatt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #7 Del Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Kjempefine navn! Syns det er fint at ikke alle barn heter Per og Kari. Liker godt alternative stavemåter, da blir navnet ennå mer spesielt. Noen av mine favoritter blant venners barn er Henryk, Melias og Alivia. Anonymkode: 025f1...77e Alivia er en kreftforsking. Anonymkode: a9209...72c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #8 Del Skrevet 17. mars 2022 Autokorrektur over. Mener kreftforsikring. Anonymkode: a9209...72c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 17. mars 2022 #9 Del Skrevet 17. mars 2022 On 3/16/2022 at 3:25 PM, AnonymBruker said: Det er interessant hvor mye annerledes navn kan bli hvis man bare endrer en bokstav. Synd flere ikke gjør det. Angerer ikke et sekund på at jeg valgte Emelian 😍 En venninne valgte Syenna, det var også nydelig! Men jeg føler folkens dømmer oss veldig. Hvorfor er det sånn at man ikke bare kan velge navnet man vil egentlig? 🤨 Anonymkode: da52a...ea9 Det er da bare å velge de navnene man vil. Og ikke bry seg om dumme kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå